Gå til innhold

Min lille dagbok


HedvigR

Anbefalte innlegg

Jaa, det gjorde jeg! Leverte den i halv ti-tida hehe :fnise: Ble ikke helt fornøyd med slutten, men det var jo bare førsteutkastet, skal forbedre den neste gang!

I dag var første dag i praksis det her året!! Lovende første dag, selv om vi for det meste observerte!! Merker at elevene er mye eldre i år ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hallo, jeg bestilte meg jo billetter til York i helga!! Eller, Manchester, men skal dra videre til York! HIPP HURRA KØLLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunkrøll

Og hallo, jeg bestilte meg jo billetter til York i helga!! Eller, Manchester, men skal dra videre til York! HIPP HURRA KØLLE!

Speinannes!! :bolledeig: Hvis du har tid er det verdt å ta turen innom Old Trafford mens du er i Manchester. :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg nok dessverre ikke tid til, er studietur der her, så skal rett fra Manchester til York. Men elsker England, så blir nok ikke lenge til jeg drar en privattur og :D

Har du vært i York? Ser så fint ut der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg at jeg skal unne meg en liten shoppingrunde, trenger desperat nye bukser som ikke har hull i skrittet :fnise:

Og kanskje noen nye fine høstklær ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, denne uka er det mye, mye skolearbeid! Fikk en del unnagjort i dag, og hadde en presentasjon som gikk mye bedre enn forventa med gode tilbakemeldinger!!

Imorra blir det jobbing med praksisrapport og engelsk fonetikk, før jeg må lese ut en bok i engelsken og skrive rapport. Og øve på enda en fremføring.

MEN PÅ FREDAG ER DET STUDIEUKE OG DA SKAL JEG HJEM TIL MOR :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg hjemme, og det er skikkelig godt :D Sov leeenge, og skravla høl i huet på mamma siden jeg kom. Nå skal jeg gå meg en tur, for i Sarpsborg er det finvær, utrolig! Hadde nesten glemt hvordan det føltes.

Ellers kommer i dag til å bli en skikkelig slaskedag kjenner jeg, men ikke noe galt i det! Kanskje jeg setter på Les Mis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, Hedvig! Var ikke klar over at vi studerer det samme!

Hvilke fag har du? Bortsett fra engelsk, for "såppas skjønte jeg" :gjeiper: Får beklage at jeg ikke gidder å snoke meg fram til det på egen hånd så sent på kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig :D Jeg har bare norsk og engelsk så langt, så skal jeg nok ta et samfunnsfag siste året, tenker litt på religion, det synes jeg er veldig interessant!

Hvilke fag har du, og hvilket år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går 1. året på HiB nå. Samfunnsfag og engelsk så langt, og er litt i stuss for hva jeg vil velge 4. året. Tenker 30 sp religion, spesped. eller naturfag alt etter hva jeg interesserer meg mest for senere, eller kanskje en master. Muligens norsk 30 sp, men da skal jeg være ganske sikker på at det er mellomtrinnet jeg vil jobbe i, ellers er det litt bortkastet :) (Vi kan velge 30+30, 60 eller master på 4. år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :P Trives du bra så langt da?

Er skikkelig fornøyd med lærerstudiet her, selv om det er utrolig mye innleveringer som skal inn i løpet av et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives utrolig godt! Flinke lærere (skulle bare mangle), interessante fag og medstudenter som er veldig imøtekommende og ca. like rar som meg. Tror nesten ikke det kunne vært bedre!

Kjenner godt på det med innleveringer jeg og. Holder på med en PEL-oppgave denne uken som gjør meg sprø. Og Livet i Skolen-bøkene gjør det ikke noe bedre, du kan ikke skrive en konkret oppgave av noe som fremstilles som en rosa sky! :kjefte:

Det sagt, så tror jeg vi hadde flere innleveringer på sykepleien (er avhopper), og i hvert fall mer obligatorisk oppmøte og forelesninger. Så jeg skal ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mange av PEL-bøkene er jo så vanskelig å få noe ordentlig ut av! Mye svada og, selv om faget er veldig interessant.

Lærerens verden og Elevens verden synes jeg er gode bøker da, bruker de mye når jeg skriver oppgaver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste heldagen min hjemme, før jeg farer nordover igjen. Koselig med middag på Big Horn sammen med mamma, gooood mat! Og mye mat! Og mamma blir like irritert hver gang over de "bestillingslappene" de har der, og skjønner like lite av dem hver gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg nå at siden jeg har skiftet brukernavn burde jo ikke dagboka mi stå under i-k lenger :P Jaja.

I dag har jeg for første gang spist ute alene, noe som høres ut som en ganske normal ting å gjøre, men av en eller annen grunn har jeg alltid syntes det har virker skummelt :fnise: Men jeg overlevde, antagelig fordi jeg satt med nesa mi begravd i David Copperfield hele tida.

Også har jeg fått kjøpt meg tre bøker og ny sesong av House og Dexter i dag :D Så nå skal jeg virkelig storkose meg fremover :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...