Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Er veldig herlig :) men nå har jeg nådd vekten jeg har slitt med i flere år, og selvfølgelig står vekten stille denne uken.. Så jeg er utrolig spent på hvor lang tid det vil gå før kroppen gir slipp på "trivselsvekten" sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå har jeg gått ned 10,7kg :)

Får kommentarer fra folk også, og det er helt fantastisk :)

1,3 kg igjen til jeg har 7-tallet som første tall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har jeg kommet meg under 80, og har mistet 83 cm rundtom på kroppen :) 15 av de har forsvunnet rundt magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

En liten oppdatering. Jeg har gått ned:

16,5 kg

Langt over 100cm

Fra 85 til 80 i bh

Fra XL til m i truser

Fra XL til m i gensere

Fra XL til m og s i bukser

Fra 31 til 29 i bukser

Fra herrestørrelse til damemodell str m i ytterjakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Godt å høre at det går så bra med deg etter operasjonen! God jul! :tree:

God jul og godt nytt år Juliane :)

Det går veldig bra egentlig, men jeg er ikke 100% tilbake på jobb. Har lite energi så er sykmeldt ut januar. Har vært 50% sykmeldt hittil, nå er jeg kun 20% sykmeldt. Godt å kjenne at energien kommer tilbake mer og mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ohoi, her var det lenge siden jeg hadde vært!!

Jeg har gått ned 24 kilo, og er 100% tilbake på jobb. Bruker kun str S/M i klær, og har måttet bytte ut garderoben min tre ganger ;) har ikke igjen et eneste klesplagg fra tidligere.. Bunaden min er levert til innsying, den må sys inn både på vesten og på skjørtet. Så jeg har det helt fantastisk, og jeg angrer ikke i det hele tatt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro å høre! Må ha blitt dyrt da, å bytte ut hele garderoben. ;) Hvordan går det ifht mat da? Du blir vel ikke så sulten, men savner du å kunne spise mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoi, her var det lenge siden jeg hadde vært!!

Jeg har gått ned 24 kilo, og er 100% tilbake på jobb. Bruker kun str S/M i klær, og har måttet bytte ut garderoben min tre ganger ;) har ikke igjen et eneste klesplagg fra tidligere.. Bunaden min er levert til innsying, den må sys inn både på vesten og på skjørtet. Så jeg har det helt fantastisk, og jeg angrer ikke i det hele tatt :)

Så bra! Det må jo være fantastisk for deg. Da har du god grunn til å være fornøyd, og stolt av deg selv! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å høre! Må ha blitt dyrt da, å bytte ut hele garderoben. ;) Hvordan går det ifht mat da? Du blir vel ikke så sulten, men savner du å kunne spise mye?

Jeg blir mye mer sulten nå enn før!! Det er fordi rutinen er der hver eneste dag, jeg spiser hver tredje time uansett :) og da sier kroppen fra om jeg går på overtid, og jeg kjenner det på humør, energi og blodsukker. Og magen hyyyyyyler ;) Hehe..

Jeg savner av og til å kunne spise mer, men ikke så mye som jeg spiste før. Det kjedeligste er når jeg er alene hjemme. Da blir det bare egg eller omelett eller noe annet enkelt med proteiner. Orker ikke lage så mye styr utav maten når det kun er jeg som skal spise, for jeg klarer jo ikke spise så mye likevel :P så det blir liksom litt bortkasta..

Jeg savner å kunne spise mer når vi er ute på restaurant, for eksempel når vi spiser biff eller indisk. Rent rødt kjøtt er kjempe mektig, og jeg klarer kun rundt 50-70 gram før jeg er mett. Og det er av og til litt kjedelig ;)

Jeg reagerer heldigvis ikke på noe mat ennå, så jeg kan spise det jeg vil. Men jeg velger proteinrike matvarer, og lite sukker. Jeg spiser ca 1000kcal pr dag, og da er det viktig at det er 1000 næringsrike kalorier :) så her lærer jeg utrolig mye :)

Jeg spiser nesten ikke brød, kun når vi får det servert hos noen, eller en sjeldent gang når min kjære lager ostesmørbrød. Jeg spiser svært lite pasta og ris (jeg som elsker pasta), og jeg spiser lite godteri. Litt nøtter spiser jeg de dagene jeg trener. Godteri har jeg ingen regel på, men jeg prøver å holde meg til lørdagene. Men er mange uker det ikke blir lørdagene heller, fordi jeg ikke har søtsuget rett og slett. Men er jeg på kino midt i uka, kan jeg spise litt popcorn :)

Brus og all drikke med kullsyre har jeg kuttet ut, og tyggis har jeg kuttet ut. Jeg har begynt å drikke vin istedenfor øl når jeg drikker alkohol, og jeg drikker minst 1,5 liter vann hver dag. Men jeg kan ikke drikke noenting 30 min før måltid, og 30 min etter. Så det hender jeg glemmer å drikke vann når jeg er på jobb for da går tiden så fort..

Ang garderoben har det kosta litt ja, men det er jo så gøy :) og klær må jo man ha.. :P jeg har nok mer shoppedilla nå enn før, fordi jeg faktisk får på meg alt jeg prøver :) ikke alt som er fint, men jeg får det iallefall på meg og det er utrolig gøy! Jeg har satt shoppestopp fra midten av januar til påsken, for å spare opp penger til å kunne shoppe myyyye i Dubai i påsken :D men klarer ikke holde meg helt til stoppen.. Prøver så godt jeg kan, men blir bare småting underveis. Ingen store handleturer :)

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra! Det må jo være fantastisk for deg. Da har du god grunn til å være fornøyd, og stolt av deg selv! :blomst:

Jeg er strålende fornøyd, og vekten går fremdeles nedover :) har stått litt stille og gått rolig siden jul, men nå begynner det å løsne igjen :) tusen takk for koselig kommentar :) jeg er faktisk ganske stolt av meg selv, for det er en utrolig stor jobb vi gjør i etterkant! Man kan ikke sitte i sofaen og spise hva man vil, man må hele tiden tenke over alle valg man gjør i forhold til aktivitet og mat, samt at man må få inn helt nye rutiner i livet sitt med tanke på måltider, aktivitet og å slappe av på en ordentlig måte. Kroppen må lære seg å hvile, og å lade opp igjen.. Så dette er en stor læringskurve, og man må jobbe mye med det psykiske!

Jeg har mistet 23.6 kg, 16,8kg kun i fett. Jeg har mistet 66% av overvekten min, og har igjen 12,1kg til jeg er i mål. Det skal jeg klare innen 23.09.14 :)

Jeg trener på Sats minimum 2 ganger i uka, pluss alle gåturer med hunden, hvor det blir mange lange og gode turer. Jeg trener ofte mer enn 2 ganger i uka, men 2 ganger er målet mitt. Energinivået er varierende, og jeg vil ikke være for ambisiøs og skuffe meg selv hver gang jeg ikke klarer eller orker. Jeg vil heller ha et overkommelig mål som gir meg motivasjon til å gi det lille ekstra når jeg klarer og orker å nå målet :) jeg får mer lyst til å ta noen ekstra turer på sats i løpet av uken når jeg klarer å opprettholde rutiner og nå målet mitt uke etter uke, enn hvis jeg har press fordi jeg har satt meg et mål som er for ambisiøst ;) så det er som sagt ofte jeg er der mer enn 2 ganger i uka, fordi jeg blir kjempe motivert av å opprettholde målet :)

Jeg gleder meg til det blir litt varmere ute så jeg kan begynne å sykle til og fra jobb, og å sykle med hunden. Det blir godt!! :)

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, virker som om vi er omtrent like ofte innom KG for tiden :lol:

Så bra ting gikk bra, og at du ikke angrer :hjerte:

Edit; semikolon i smileysen i stedet for kolon :lol:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har meldt meg på bedriftsfotballaget vårt :) og jeg gleder meg!! Mye enklere å trene, løpe osv med 25 kg mindre :) jeg er 0,6kg fra å være normalvektig, og jeg er 9,9kg fra mitt mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå har jeg gått ned 30 kg..

Bmi har endret seg fra 35 til 23,5.

Fettprosenten har gått fra ca 45 til 24% :)

Alt er bare bra med meg, jeg spiser bra og trener mye mer enn før. Jeg har virkelig lagt om livsstilen min, og jeg trives utrolig godt med det. Jeg er absolutt ikke sprek ennå, men jeg er på vei :) neste år skal jeg uten tvil løpe sentrumsløpet i Oslo :)

Ellers har vi kjøpt oss ny leilighet igjen. Ny 3-roms i samme borettslag. Oppussingsobjekt :) vi er spente på hva vi får for vår siden den er nyoppusset for to år siden.. Det har aldri vært noen slike til salgs med vår standard så megleren er også veldig spent! Vi har fått takst på 250 000kr mer enn de andre.. Så det blir en spennende høst :) vi skulle egentlig til Las Vegas en tur i august, men vi bytta ut ferien med ny leilighet ;)

Jobben går også veldig fint for tiden. Jeg har blitt trukket ut til å være med på spennende kurs fra høsten, det blir gøy! Da lærer jeg mye nytt og det blir utrolig spennende. Jeg gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...