Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Finn.no og ebay.no tar jo år og dag å gå gjennom ;) hehe.. Men h&m er jo et godt tips, takk! :)

Ja nr 2 er bra, absolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant et skjørt på Fretex og buffalo platåsko på finn ;) så jeg er i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffalosko er jo helt perfekt! :fnise: Jeg hadde aldri Buffalosko siden jeg var 179 da jeg begynte på ungdomsskolen og følte det var ubehagelig å rage over alle andre selv med lave sko, og det syns jeg vel egentlig er helt greit i dag når jeg ser på gamle bilder av venninnene mine. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja buffalo er helt konge! Har også bestilt meg snowjogs på ebay, men er redd de ikke kommer frem i tide. Derfor kjøpte jeg 2 nr for store buffalosko, brukte vel og merke, til den nette summen av 325 norske kroner. Galskap?? Oh yes! Men fy søren så artig det skal bli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hengt opp nabovarsel for lørdag. Skal bli spennende å se hvor mange vi må erstatte i løpet av uka, de pleier nemlig å bli revet ned.. ;) har tatt ti kopier så langt, hengt opp en i vår etasje, en i den ene heisen (den andre er ute av funksjon til onsdag) og en nede ved hovedinngangen. Så da får vi se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok ikke lang tid gitt.. Allerede i dag tidlig var lappen i heisen revet ned, og den ved hovedinngangen har de prøvd å rive ned, og skrevet "stille 2300!" på. Vi hang opp nye på vei til jobb, og nå når min kjære kom hjem har de jammen gjort det samme en gang til. Hva faen liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager gjør de sånt? Og hvem er det som gjør det? :klo: Jeg pleier å legge nabovarsel i alle postkassene istedenfor å henge det opp jeg, kanskje dere kan gjøre det samme? Kommer litt an på hvor mange som bor i blokka, selvfølgelig. :)

Hva slags fest skal dere ha? Er det nå du skal få bruke de fine klærne du har skaffet deg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvorfor de gjør det.. Er unødvendig syns jeg... Er jo liksom en hyggelig greie å få varsel om det da, tenker jeg..

Er nå jeg skal bruke de fine klærne ja ;) i dag fant jeg en adidasbukse, lik knappebuksene men det var uten knappene. Skikkelig Melanie C i Spice Girls ;) hehe..

Snart drar vi på ferie, og jeg har satt meg et mål: jeg skal gå 100km før vi drar :) jeg tror egentlig ikke jeg rekker det, men jeg skal iallefall prøve!! Så nå har jeg nettopp kommet hjem fra en rundtur i byen med en venninne som til 3 timer, og så skal jeg rett ut med vovven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte en ting. Vi pleier å henge opp lappene slik jeg beskrev, i tillegg til å varsle de nærmeste naboene. Det syns jeg bør holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg.. Når det henges opp en nabovarsel.. Hva tenker dere da? Hvordan tolker dere den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er fint å vite på forhånd at det kan bli litt støy, sånn at jeg kanskje velger å gå ut fremfor å invitere folk hjem på en rolig middag, feks? Hvordan det? Har dere fått noen reaksjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker du det som at det fremdeles skal være stille til vanlig tid, dvs 23? Ja jeg tror jeg har funnet synderen i nedriving av lappene våre for å si det sånn.. Nye lapper ble igjen revet ned i går kveld og i dag på jobb, så nå har jeg skrevet ut 80stk for å legge i postkassene. Er det mulig tenker jeg:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I dag hadde Bestemor blitt 85 år. Det har jeg feira med å sette sammen en fin blomsterbukett som pynter spisebordet. Hun elsket blomster <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...