Gå til innhold

Tolkningssak


Steinar40

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror du at hun er glad i deg? Jeg synes ikke det virker som om hun er glad i deg i det hele tat!

Det må vel være fordi hun har sagt det tidligere.

Men det kan jo ha gått over selvfølgelig. Tomt prat er billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh....du har fått med deg at denne "drømmedama" bor sammen med en annen mann, og at Steinar og denne dama aldri har vært i nærheten av et forhold??!!!

he he, tror jeg har fått med meg det meste, har vært med helt fra starten av denne tråden og fått med meg mye i andre tråder. Hun har flyttet ut men har ikke fortalt eksen hvorfor hun har flyttet ut.. så hun har holdt to menn på is, sannsynligvis får hun penger av begge. Men ellers er også jeg fortsatt usikker på om dette noen gang har vært et forhold..??

Endret av Prøvis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du gjør litt fremskritt jeg da...

I innlegget ditt under f.eks. så sier du at du håper at damer flest ikke oppfører seg sånn. Det er et fremskritt i fra å si at "hvorfor oppfører dere kvinnfolk dere sånn"

Du sier også at du innser at dette er en ekstremt sær (unormal) situasjon. Bra Steinar!!!

Igjen så er vi da tilbake til hva som egentlig er såkalt normalt.

Men jeg håper inderlig at ikke damer flest holder på slik hun gjør.

Og når det gjelder meg selv, så har jeg sagt hele tiden at dette har blitt en ekstremt sær (unormal) situasjon. Jeg ser ingenting normalt i dette. Jeg ser også at dette ikke kan få fortsette.

Ja, det store marerittet hadde vært å flyttet dit og så at alt bare gikk rett til helvete. Magefølelsen har ikke vært den rette pga hennes innstilling og oppførsel, og derfor har jeg ønsket å minimere riskene mine. Hvis hun kom hit så hadde det imidlertid vært mulig å se hvordan det ville fungert uten å måtte risikere jobb og bolig etc. Men det blir det altså heller ikke noe av tydeligvis.

Vi hadde akkurat nå en ny SMS trefning:

Hun: "Du er faen meg helt teit du :angry: Jeg vil ikke ha deg hvis ikke du hjelper meg :angry: vil ikke ha noen som ikke bryr seg din dust :angry:"

Jeg: "Vil du at jeg skal bry meg om deg, så får du begynne å bry deg om meg. Det har jeg nemlig ikke sett noe som helst til ifra din side."

Ja, her er det som dere skjønner stor fremgang. Eller ikke.

Det er åpenbart at visse kvinnfolk må komme ifra en helt annen planet.

Jaja, du skulle jo ikke svart.

Men du viser fremgang ved at du har forstått at dette kvinnfolket du har med å gjøre faktisk er fra en annen planet!!!

Lykke til Steinar.

Tror jeg trekker meg fra tråden jeg også nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo hyggelig med all denne kvinnelig omtanke. Jeg har merket meg det ;)

Du har fått mye omtanke her Steinar, vi har alle vært enige om at denne damen ikke er noe å satse på og at du burde finne en dame som er verd din innsats. Men når denne historien nå er på runde nr. 3 eller mer og du fortsatt er på samme sted så gir folk opp. Men omtanke har du fått mye av.

Endret av Prøvis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, tror jeg har fått med meg det meste. Hun har flyttet ut men har ikke fortalt eksen hvorfor hun har flyttet ut.. så hun har holdt to menn på is, sannsynligvis får hun penger av begge. Men ellers er også jeg fortsatt usikker på om dette noen gang har vært et forhold..??

Tror du at hun hadde maset om å få penger hvis hun fikk penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at hun hadde maset om å få penger hvis hun fikk penger?

Hun fikk penger før og derfor maser hun nå, i håp om at du skal smelte når hun sender deg de hyggelige dra til helvete-sms'ene.

Ta hensyn til deg selv og ditt eget velvære Steinar, kutt henne ut og finn deg en dame du slipper å endre på. Men du trenger ikke hoppe på en ny dame før du har kommet over denne damen, men avslutt i hvert fall fullstendig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du gjør litt fremskritt jeg da...

I innlegget ditt under f.eks. så sier du at du håper at damer flest ikke oppfører seg sånn. Det er et fremskritt i fra å si at "hvorfor oppfører dere kvinnfolk dere sånn"

Du sier også at du innser at dette er en ekstremt sær (unormal) situasjon. Bra Steinar!!!

Takk! :)

Jaja, du skulle jo ikke svart.

Men du viser fremgang ved at du har forstått at dette kvinnfolket du har med å gjøre faktisk er fra en annen planet!!!

Lykke til Steinar.

Tror jeg trekker meg fra tråden jeg også nå.

Ja, det er vel egentlig ikke så mye mer igjen å tolke her, tenker jeg.

Tror jeg har fått et ganske bredt syn på sakens tilstand, så da gjenstår det bare for meg å rydde opp på best mulig måte selv.

Jeg skal i hvert fall sørge for at hun ikke får mer "hjelp" i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk penger før og derfor maser hun nå, i håp om at du skal smelte når hun sender deg de hyggelige dra til helvete-sms'ene.

Ta hensyn til deg selv og ditt eget velvære Steinar, kutt henne ut og finn deg en dame du slipper å endre på. Men du trenger ikke hoppe på en ny dame før du har kommet over denne damen, men avslutt i hvert fall fullstendig nå.

Jeg regner med at det går den veien, ja.

Innstillingen og oppførselen hennes overfor meg er ikke bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått mye omtanke her Steinar, vi har alle vært enige om at denne damen ikke er noe å satse på og at du burde finne en dame som er verd din innsats. Men når denne historien nå er på runde nr. 3 eller mer og du fortsatt er på samme sted så gir folk opp. Men omtanke har du fått mye av.

Og takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er et ureksemplar på en ond sirkel!

...Og Steinar er et ureksemplar på en man som er i en ond sirkel.

Kan vi være så greie og gjøre oss selv en STOR tjeneste og la denne tråden DØ???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på høy tid at situasjonen avklares og tråden avsluttes.

Amen.

Situasjonen var avklart allerede på side 1, men at tråden bør avsluttes er jeg enig i!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...