Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen

Jeg tror nok ikke du skal bekymre deg! Han trenger bare mer mat :) Og etterhvert som man ammer regulerer melkemengden seg til det babyen trenger og brystene blir ikke lenger så harde. Her er de blitt myke sånn at jeg kan sove på magen innimellom, men likevel trenger lillegutt bare et bryst per måltid, med noen unntak når han er skikkelig sulten :)

Men oss mammaer, vi bekymrer oss jo kjempemasse! ...og jeg tror jeg skal kjøpe en annen amme-te :redd: Hvor kjøper jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helios ammete (lausvekt) har eg kjøpt på Apotek1, men eg lurer på om du får den på helsekost også. Apotekets ammete er også god og inneheld nesten det same som Helios (ein ingrediens mindre). Men om dei fungerer, det veit eg ingenting om. :ler:

Ammete i posar er eg fremdeles på jakt etter. Men eg har heldigvis eit fint lager av tefilter som er nesten like enkle som ferdige teposar: http://www.palaisdesthes.com/en/photos/pack-of-100-xs-individual-tea-filters-12531.html

(Og :kjefte: på teite KG der ingenting fungerer - verken linkar, skriftstørrelse, fargar m.m. :sinna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammete smakar heilt forferdeleg :fnise: Ikkje syns eg det funka heller. Viss det er meir mjølk du er ute etter, er det einaste som hjelp å ete, drikke og sove/kvile nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammete smakar heilt forferdeleg :fnise: Ikkje syns eg det funka heller. Viss det er meir mjølk du er ute etter, er det einaste som hjelp å ete, drikke og sove/kvile nok :)

Eg vil jo ha nok melk, men drikk vel først og fremst for smakens skyld og fordi eg berre måååå ha noko. Litt sunnare enn sjokolade og brus, liksom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig at veslkepjokken begynner å bli så flink :)

Slike babysmil er bare helt herlige :hjerte:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med en veslepjokk som gliser fra øre til øre :hjerte:

Det er heilt fantastisk søtt! :rødme:

Han smiler ein god del i søvne også, men det tels vel ikkje, for det er vel neppe bevisst? :vetikke: Men herlig - absolutt. :jepp:

hehe, sant. Men det finns masse andre gode tear då ;) Sjølv har eg akkurat drikki kanel-te... :sikle:

Eg er ikkje storfan av kanelte, men kryddertear som f.eks. Jamaica frå Yogi - nammis! :sikle:

Akkurat nå har eg trekt meg ein kopp ammete igjen. :kaffekopp::fnise:

Så herlig at veslkepjokken begynner å bli så flink :)

Slike babysmil er bare helt herlige :hjerte:

Ha en fin dag!

:Nikke: Eg er så stolt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag låg veslepjokken og eg til ca. 11. Den siste halve timen låg eg berre og såg på guten, og holdt, strøyk på og kosa med føtene hans under dyna. Ikkje fordi han trengte fotkosen for å sova, men fordi ho mor synst det var så kos. :rodme: Heldigvis hadde ikkje veslepjokken noko imot det heller, så då må det vera lov. ;)

Nå ligg han på golvet på lammeskinnet og strekker seg, gryntar og fis. Storsjarmøren. :hoho:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje på disse små knøttene er godt anbefalt ;)

Hyggelig å høre at alt står bra til med dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje på disse små knøttene er godt anbefalt ;)

Hyggelig å høre at alt står bra til med dere! :klemmer:

Det blei massasje på stellebordet etter mat også. Og pjokken storkosa seg, det var tydelig, der han vrei og vrikka på seg. :rødme: Og eg har tatt meg nokre turar ned på lammeskinnet og lege ved sidan av han. Eg får ikkje nok av den guten. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese om hvordan dere har det. Skulle gjerne ha sett flere bilder av den nydelige lille gutten. Må gjerne sende meg fler på mms. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, koselig å høre dreia! :)

:nigo:

Så herlig å lese om hvordan dere har det. Skulle gjerne ha sett flere bilder av den nydelige lille gutten. Må gjerne sende meg fler på mms. :sjarmor:

Det bør vel bli ei råd med. :lur:

Egentlig burde eg vel snart begynt å bruka den nye mobilen min også og endelig ta bilder med skikkelig mobilkamera. Det er vel snart to månader sidan eg fekk den, men den ligg fremdeles i posen eg tok med heim frå sjukehuset, som eg ikkje har rukke (les: orka) å pakka ut av ennå... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide å pakke ut den mobilen nå ja. Og send meg bilder ja. :bolledeig: Prøver å huske på å sende deg bilder av vesla vår, som nå er blitt stoooor jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:dåne:

Har du latt mobilen blitt liggende ubrukt så lenge?!

*imponert over tålmodighet*

Det er vel heller det at eg ennå ikkje har orka å setja meg inn i bruken eller å overføra telefonnummer/kontaktinformasjon frå den gamle mobilen... :sjenert: *altfor lat*

Da er det på tide å pakke ut den mobilen nå ja. Og send meg bilder ja. :bolledeig: Prøver å huske på å sende deg bilder av vesla vår, som nå er blitt stoooor jente. :)

Så stor og fin han er blitt. Takk for bildet!!

:nigo:

Og søte vesla di :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har me akkurat vore på ein ca. halvannan time lang trilletur. Me tok blant anna turen til Jysk og skaffa oss 12 nye gasklutar. Det går jammen unna med gulpeklutar om dagen, så nå var det på tide med fleire, elles må vel vaskemaskina stå på konstant. :tunge1:

Pjokken har begynt å gulpa ganske mykje i det siste. Eg lurer på om det har komme ca. samtidig med at eg synst melkemengden har minka. Tru om han et mykje meir nå - rett og slett litt for mykje for magen. For det renn ofte rein melk frå munnen nokså rett etter måltid i tillegg til gulp som kjem litt seinare. :vetikke: Og me er stort sett ganske flinke til å rapa han etter måltid også. Så lenge han går opp i vekt og trives - og me har nok reine gulpeklutar i hus :gjeiper: - skal eg då ikkje klaga. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillejenta var gulpebaby til langt etter vi startet med fast føde, så noen unger bare er sånn. ;) Mener å huske det ga seg rundt jul, dvs da hun var nesten et år. Så gulpekluter støtter jeg fullt ut. :ler:

Herlig å lese her om dagen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...