Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

:strix: Termin! :strix:

Frå nå av kan me rekna med positiv korrigert alder. Veslepjokken er ikkje lenger "minus ei veke" korrigert o.l. :hoppe:

Det har virkelig vore framgang på denne tida. Ved fødsel var veslepjokken knapt noko anna enn skinn og bein. Men nå har han virkelig lært seg å eta. Han legg på seg som berre det. Nå har han dobbelthake, bollekinna begynner å komma, han fyller huda si og har allerede vakse ut av dei første klæra. :hakeslepp: Når me har vegd han, har han gått opp mykje i vekt - ca. 200 gram på 4 dagar og ca. 450 gram på 8 dagar. Så nå ved termin er han sannsynligvis minst like tung som ein gjennomsnittsnyfødd. :tommelsmil: *stolt matfat*

Han er virkelig verdens finaste. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at han har blitt en minibolle :rødme:

Var han tung når han ble født?

Endret av Icing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at han har blitt en minibolle :rødme:

Var han tung når han ble født?

Han er klart tjukkare enn på sjukehuset, ja. :ler:

Ved fødsel var han 2.365 gram, men gjekk ned ein del i starten til tross for at han blei fora med bankmelk kvar 3. time heilt frå før me forlot fødestova. På det minste var han 2.130 gram - eit lite beinrangel. :fnise: Og for halvanna veke sidan var han nesten 3 kg! Og han har lagt godt på seg etter det også. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntååå, godt å høre at han legger fint på seg :rødme:

Det er kjempegodt å sjå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det må ha vært fælt å se at han ikke la på seg, men godt å høre at han har lagt på seg så mye til nå :) Har du fått i gang ammingen din nå?

For en utrolig fin ting med melkebank forresten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff det må ha vært fælt å se at han ikke la på seg, men godt å høre at han har lagt på seg så mye til nå :) Har du fått i gang ammingen din nå?

For en utrolig fin ting med melkebank forresten !

Det var utrulig frustrerande. Uansett kor mykje han blei pressa til å eta, rasa han berre ned i vekt. Han hadde jo gulsott, og klarte ikkje å halda seg vaken lenge nok til å eta. Og verst var det då dei snakka om heimreise mens han var på det tynnaste og slappaste. :(

Amminga har vore på plass sidan han var litt under 2 veker gammal. Me bruker riktignok brystskjold, men har så smått begynt avvenninga. Men han får iallfall i seg det han treng av mat så langt. :nigo:

Melkebank er heilt supert. Melkedonorane gjer ein kjempeviktig jobb. Eg er evig takknemlig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur kanskje me hadde aukedøgn i går. :Gjesp: Rimelig sliten etter så mykje amming, berre avbrutt av mat, litt nødvendig husarbeid og ein trilletur. Men heldigvis har natta så langt gått bra - ca. 3,5 timar frå forrige mating til han vakna og ville ha meir. Det kan eg leva med. :tommelsmil: Og nå pumpar eg meg for å hjelpa til litt sjølv og prøva å unngå for mange slike slitsomme dagar.

Og så måtte eg jo sjå om Icing-trulta hadde komme... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bok og tenk at lillegutt allerede er over en måned :sjokk: Utrolig vakker er han i allefall :hjerte:

Slike økedøgn høres slitsomme ut, men det er en periode det også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bok og tenk at lillegutt allerede er over en måned :sjokk: Utrolig vakker er han i allefall :hjerte:

Slike økedøgn høres slitsomme ut, men det er en periode det også :kose:

Det går utrulig fort! Og du skal jo snart gifta deg også. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg føler at melkeproduksjonen min har gått dramatisk ned dei siste dagane. Det er nokre dagar sidan eg hadde spreng sist, eg har ikkje fått pumpa på langt nær så mykje som før og veslepjokken har ete oftare og ikkje vore fornøyd med berre eine puppen. :(

Og nå fann eg nettopp ut at den eine ammeteen (pose-te frå Kloster), som eg kjøpte for omtrent ei veke sidan, inneheld peppermynte, som visstnok er eit kjerringråd for å redusera melkeproduksjonen. :sjokk: Nå blir den teen lagt langt vekk, og eg skal bøtta innpå med peppermyntefri ammetear. Håpar virkelig ikkje dette har øydelagt produksjonen, men at me ganske raskt får tilbake produksjonen. :( Nå held eg akkurat på og trekker meg ein kopp Helios ammete. Nam! :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke at noe av teen du fikk av meg inneholder peppermynte. Håper produksjonen tar seg opp. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper produksjonen tar seg opp igjen :pls:

:pls:

Håper ikke at noe av teen du fikk av meg inneholder peppermynte. Håper produksjonen tar seg opp. :klemmer:

Nei, dei var heldigvis utan peppermynte. Eg har lagt vekk den tyske teen også midlertidig, sidan den inneheld mykje eg ikkje veit effekten av (og sidan eg har drukke ganske mykje av den dei siste dagane :sjenert:), men tar den sikkert fram igjen etter kvart som produksjonen stabiliserer seg. Men apotekteen bøttar eg fremdeles nedpå. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny pakke bestilt frå Bleieboden. Fraktfritt (altså bestilling for over 1.500,-). Og det var ikkje eingong ei einaste bleie, berre tilbehør... Baby ser ut til å vera ein stor utgiftspost, særlig når mor ikkje klarar å begrensa seg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby er en stor utgiftspost når mor ikke klarer å begrense seg, tro du meg... jeg hamstrer garn for tiden. :sukk: Og har så lyst på så mye annet også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så teit med peppermynte i ammete da! Håper produksjonen kommer seg igjen :jepp:

Og kan skrive under på at baby kan gi bankkortet brannsår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny pakke bestilt frå Bleieboden. Fraktfritt (altså bestilling for over 1.500,-). Og det var ikkje eingong ei einaste bleie, berre tilbehør... Baby ser ut til å vera ein stor utgiftspost, særlig når mor ikkje klarar å begrensa seg... :sjenert:

Høres kjent ut! Koster å ha (liten) kar ;). Når mor bare fyser på litt babystæsj ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se for meg at bankkortet mitt får tredjegradsforbrenning den dagen vi får barn ;) Jeg er god på garnhamstring, og ungen er ikke under veis enda :roll:

Tirsdags :hug: til deg dreia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby er en stor utgiftspost når mor ikke klarer å begrense seg, tro du meg... jeg hamstrer garn for tiden. :sukk: Og har så lyst på så mye annet også. :fnise:

Eg siklar også på garn og strikkemønster, men har jo berre ikkje tid til å strikka noko særlig. Og knapt nok tid til å dra på garnbutikken! :bond:

Så teit med peppermynte i ammete da! Håper produksjonen kommer seg igjen :jepp:

Og kan skrive under på at baby kan gi bankkortet brannsår :ler:

:fnise:

Høres kjent ut! Koster å ha (liten) kar ;). Når mor bare fyser på litt babystæsj ;).

Absolutt. :jepp:

Kan se for meg at bankkortet mitt får tredjegradsforbrenning den dagen vi får barn ;) Jeg er god på garnhamstring, og ungen er ikke under veis enda :roll:

Tirsdags :hug: til deg dreia

:ler:

:klemmer: tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...