Gå til innhold

Hvordan fant du ut at han var utro???


la Flaca

Anbefalte innlegg

Det har sikkert vært en tråd på dette før, men jeg er nyskjerrig. :D

I et tidligere forhold ble jeg mistenksom på hans oppførsel rundt et par telefonsamtaler, hvorpå jeg konfronterte ham: og mottok neste dag den berømte buketten med røde roser, som oste dårlig samvittighet. Det viste det seg at han hadde 3 (!!!!!!!) andre jenter i ulike deler av landet på samme tid. (han reiste mye). Snakk om å føle seg DUM. :oops:

Nå går det mot bryllup med en mann jeg aldri kunne mistenke for utroskap - verken nå eller i fremtiden, er jeg naiv? :roll:

Hvordan fant du ut at han var utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var umulig å nå i løpet av en hel helg. Da jeg til slutt fikk fatt i han gjorde jeg det slutt, men ombestemte meg - noe han ikke gikk med på "for han kunne finne på å gjøre noe siden det var så lang avstand mellom oss" og da var det best det var slutt. Jeg pakket sakene mine og reiste til han. Da innrømte han at han hadde hatt sex med exen :frustrert: :cry:

Vi ble sammen igjen 3 mnd etterpå og vi er sammen fremdeles. Vært en vanskelig tid, men tror det er verdt det. Vet at jeg kan stole på han 100% i dag, han lærte virkelig av den feilen han gjorde. Det er 4,5 år siden han var utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av eksene var utro - og hun han var utro med fortalte det til meg... Han nektet ikke når jeg konfronterte ham med det, men jeg gikk ikke fra ham - da...

Det hører med til historien at dette er hundre år siden og at jeg ikke har opplevd det siden.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var aldri hjemme (bodde på studenthybler) og hadde stadig nye grunner til hvorfor han måtte være på hjemstedet. Hadde selv fortalt meg at en jente der var kjempeforlesket i ham. På en fest vi var hang hun på ham som en klegg. Han nektet for alt.

Så derfro gikk jeg til det drastiske skritt å sjekke hotmailkontoen, hvor det i en mail stod svart på hvitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dyster lesning! Tror dere det finnes mennesker som aldri kunne være utro (sånne som meg! :engel: ), eller er alle (mannfolk) udetonerte bomber som går av ved rette anledning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er da like flink til å være utro, La Flaca. Ikke bare menn som er udetonerte bomber. Tror heller ikke alle menn er utro.

Samtidig tenker jeg at de aller fleste mennesker er utro en eller annen gang i løpet av sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er da like flink til å være utro, La Flaca. Ikke bare menn som er udetonerte bomber. Tror heller ikke alle menn er utro.

Samtidig tenker jeg at de aller fleste mennesker er utro en eller annen gang i løpet av sitt liv.

Er klar over at kvinnfolk er minst like ivrig - men det berører jo ikke meg. Jeg syns bare det er en grusom tanke om jeg skulle oppdage utroskap, etter å ha giftet meg og fått barn. Grøssss... Men jeg er også av den oppfatning at utroskap ligger latent i ALLE!?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg fant kondomer i jobbveska hans, og det hadde ikke de brukt på mange år...

Jeg tror IKKE at alle mennesker har det latent i seg å være utro en eller flere ganger i løpet av livet. En ting er å tenke på det, men noe helt annet å faktisk gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen ringte "heksa" sjøl og fortalte det.

Andre gangen tok jeg en rå-sjanse basert på en bitteliten magefølelse, satte han til veggs, og opplevde til min forskrekkelse at jeg hadde rett.

(Fremdeles valgte jeg å bli hos han flere år til...idiot!!)

I dag er jeg gift med en mann som jeg stoler absolutt 100% på m.h.t. utroskap (og alle andre ting, selvfølgelig) - og det er så godt!

Utroskap gjør så jæ**** vondt!

Fikk nesten vondt i magen av å se søndagsfilmen "Sliding Doors" i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker
Første gangen ringte "heksa" sjøl og fortalte det.

Andre gangen tok jeg en rå-sjanse basert på en bitteliten magefølelse, satte han til veggs, og opplevde til min forskrekkelse at jeg hadde rett.

(Fremdeles valgte jeg å bli hos han flere år til...idiot!!)

"Heksa" sjøl? Det var da partneren din som var opptatt?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Heksa" sjøl? Det var da partneren din som var opptatt?!?!?!

Og da har man ikke lov til å bli forbanna også på den mannen var utro med? Sneversynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heksa sjøl" gjorde i en periode alt som sto i hennes makt for å ødelegge for oss. (Eks-kjærste). Derfor navnet.

Selvfølgelig er det kjærsten som bedro deg aggresjonen skal gå utover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom hjem fra en heldags picnic på stranden, og hun la seg for å sove. Da jeg ryddet inn maten fant jeg et brev hun hadde skrevet mens hun lå på stranden. Det var til "min elskede", ellers hade jeg ikke begynt å lese det. Dum som jeg var trodde jeg at den der "elskede" var meg, fire års samboerskap kan sette sånne dumme tanker i hodet på en. Det var til en fyr vi begge hadde mött på en innflyttingsfest hos min kompis noen uker för. Snakk om nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den perfekte samboeren min kom kjørende hjem i fylla midt på natta.

(Er aldri blitt holdt så godt rundt hverken før eller siden)

Tre dager senere kom to kompiser (med omtrent halen mellom bena og fortalte de hadde lagt ut en litt spesiell historie!)(om utroskapen) og at jeg selvfølgelig ikke måtte ta det personlig!

Bare en skøy, som jeg, gravid i syvende måned måtte tåle.

Min dag kommer og jeg tar igjen var mitt korte svar til min kjære perfekte ektemann.

Det gikk mange h... år, før jeg tok hevn og avsluttet forholdet uten å begrunne hvorfor jeg valgte å gå!

Om han forsto noengang? Aner ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...