Gå til innhold

ringer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

lurer på en del ting angående forlovelsesring. jeg og min kjæe har lyst til dette nå! og det jeg da lurer på er hvordan? den gamle måten er da svært så romantisk,at han overasker meg men det går nok ikke! og jeg vil ikke overaske han da jeg vil ha det på den gamle måten! så jeg regner med at vi ender opp med å kjøpe det sammen! men hvordan gjorde dere det? og en annen ting, hvor er det fine forlovelsesringer til en ok pris? i oslo by altså`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal kjøpe oss ringer om ikke så altfor lenge og da blir nok jeg med ja. Må jo ha en ring som passer.

Jeg har allerede sett på noen ringer og prisen og de ligger fra 1200, pr ring og oppover. Det er jo litt i dyreste laget selv for oss, men men.....

Jeg har lyst til at når vi skal sitte ringene på at vi enten inviterer ned noen venner og har det litt hyggelig eller går ut med venner og spiser god mat osv.

Så her blir det ikke gjort på gamlemåten desverre. Nå bor ikke jeg i oslo, men det er vanlig at ringene ligger fra 1200,-

( tror jeg ) pr ring og oppover.

Gratulerer og lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde det sammen vi icon_smile.gif

Og hadde en liten sermoni for oss selve etter på når ringene kom, rettere sagt jeg bestilte ( vi var enige hva som skulle stå inni) og vi henta dem sammen, jeg skulle selvfølgelig overdrive og ha noen svindyre ringer, as usual ( jeg er mann,jeg er unnskyldt...håper jeg..)

Og valget falt på noen Desiree i hvitt gull, er ikke sikker på hvor bred den er 4-5mm, det kostet rundt 4ooo ettersom jeg husker ( masse penger, mange synest kanskje det er sløseri, andre synest det er ok) men jeg hadde en meget bra jobb den gangen tjente veldig bra, og har ikke angret.

Men uansett er det ikke prisen som skal avgjøre hvor fin ringen er osv, uff kanskje litt dumt jeg skriver dette, men men.

Jeg ønsker dere lykke til, og hvitt gull er og annbefale, kanskje ikke så vanlig men vi har ikke angret icon_smile.gif Desiree har veldig fine ringer, og de koster fra 11-1200 pr stk tror jeg, uansett er det veldig mange FLOTTE ringer til alle mulige priser icon_smile.gif Tror vi så etter ringer ca 1 mnd før vi bestemte oss for hvilken vi ville ha icon_smile.gif

Vennlig hilsen Stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...