Gå til innhold

Hva synes dere om offentlig kyssing?


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg ser ikke problemer med det, synes det bare er søtt. :hjerte:

Her og der ser jeg i midlertid par som omtrent har tunga limt fast i den andres munn, det er ikke søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske kjipt å være ute med venner som er sammen,som kysser og kliner og forteller hvor høyt de elsker hverandre hele tiden..

Man får liksom litt nok!

Men små søte kjærtegn har jeg ingenting i mot-det er bare søtt!

:Nikke:

Har et vennepar som snakker til hverandre i babyspråk og må hele tiden ta på hverandre og fortelle hverandre at de elsker hverandre og at de ikke mente å være krasse i stemmen mot hverandre osv. osv. :kvalm:

Andre blir faktisk litt lei i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før syntes jeg klining i offentlighet var fysj og fy :fy: , men så ble jeg skikkelig forelske nå i sommer... :hjerter: og til tider "glemmer" vi at det eksisterer flere en oss i verden og da hender det fremdeles av vi kan finne på å kline ute blandt folk.. Synes det er helt greit jeg.

Har sett de som holder på leeenge, og synes bare det er morsomt, flirer litt og ser så på noe mer interessant. :lol:

Etter å ha blitt "minnet på" hvordan man kan glemme omverdenen når man er forelsket, så synes jeg ikke offentlig klining er så ille lenger, synes det er litt koselig jeg, og er det voksne mennesker så er det så sjeldent å se voksne gi uttrykk for forelskelse at det bare er hyggelig når det skjer.

Er man ute sammen med andre, så er saken derimot en heeeeelt annen, fordi man da har andre man er glad i eller bryr seg om å ta hensyn til. Kjæresten og jeg har ikke noe behov for å sitte oppå hverandre når vi er sammen med andre venner og ingen blir klinet ned av oss da.

Det er stor forskjell på å være oss to i offentlighet og på å være ute sammen med flere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott så lenge det er jeg som blir klina på... :sjarmor:

Det er greit innen rimelighetens grenser, og ofte veldig koslig med folk som er glad i hverandre og ikke redde for å vise det...

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...