Gå til innhold

Hva synes dere om offentlig kyssing?


Rachel

Anbefalte innlegg

Jeg ser ofte par som kliner til midt på gata, og synes det er flott!

Liker det når folk ikke bryr seg om hva andre vil tro.

Det tristeste jeg ser er par som hverken snakker sammen eller holder hverandre i hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi, vi holder hender masse.. slipper bare når vi må *s*, Og nusser selvom alle ser på.. også hendre det at vi kliner litt på t-banen da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint med par som viser at de er glad i hverandre, eks holde hender, små kyss etc. men seriøs kyssing /klining kan man gjøre hjemme, alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er fint med par som viser at de er glad i hverandre' date=' eks holde hender, små kyss etc. men seriøs kyssing /klining kan man gjøre hjemme, alene!![/quote']

:enig:

Også eldre par som holder hender. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde hender og småkyss, det synes jeg er helt flott.

Seriøs og alvorlig klining, "tunga ned i halsen", trenger man kanskje ikke gjøre mens alle ser på, men jeg har vært i et avstandsforhold, og altså, når man møtes der bussen stopper, det er noen uker siden sist, ja da må man få lov til å vise at man har savnet den andre....

Jeg og min samboer holder hverandre i hånden når vi går, og kan godt gi små kyss underveis. Slik håper jeg vi kan holde det resten av livet. Det er sant, eldre mennesker som holder hverander i hånden når de går, det er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad når jeg ser andre kysse, for da føler jeg at det er kjærlighet i verden :wink:

Både jeg og min kjære har en veldig 'fysisk' væremåte, og et kjempestort behov for kos, kyssing, holde i hånden, klemme og klenge både offentlig og hjemme i stua. Jeg håper vi aldri glemmer å være sånn, for jeg tror det er nøkkelen til et langt og godt liv - iallefall for MEG!

Det nydeligste jeg ser er gamle, gråhårede ektepar som stavrer seg hjem fra butikken, med den lille trallen i den ene hånden og ektefellens hånd i den andre. Slike ting kan gjøre meg helt rørt.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et vennepar som var så opptatt av hverandre at de førte seriøse samtaler med oss andre mens de kysset/tungekysset. De mistet mange venner ganske raskt.

Jeg og sambo får mye skryt for at vi kan være sammen andre uten å gni det inn til enhver tid at vi er sammen. Synes det er en viktig egenskap, jeg, når man er sammen noen få andre.

Klining gjør jeg ikke offentlig, men vi kysser gjerne på butikken fordi vi har lyst. Hjemme hos forledre kysser vi lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det der siste du skrev fikk meg til å tenke. Hjemme hos foreldre....

For meg er det helt naturlig at jeg også kysser min samboer når vi er hjemme hos mine foreldre. Eller hans foreldre. (søstrene hans fniser da, så det har nesten blitt til en spøk, at vi "holder hendene som skille", så de ikke ser det, for de fniser. Eller presser seg mellom (til å begynne med fnisa de, spionerte, og slapp inn en katt når de syntes det ble for flaut (altså, når de ble oppdaga når de spionerte) Bare så det er klart, disse jentene er 11 og 13 år nå, de var 9 og 11 når jeg traff broren deres.

Med min eks var det noe annerledes. Joda, hos mine foreldre var det greit, hos hans... nei, det ville han ikke, de kunne knapt se oss holde hender ja...

Kanskje det har litt med hva man er vant med hjemmefra. Mine foreldre har alltid kysset hverandre. Alltid kysser han henne farvel før han går på jobb, alltid møter hun ham med et kyss når han kommer hjem. De kysser hverandre fordi de elsker hverandre. Dette er jeg oppvokst med, derfor synes jeg også at det er naturlig. Derfor har jeg ikke noe problem med å kysse min samboer hjemme hos mine foreldre. (men seriøs klining tar vi ikke akkurat i stua med tilskuere da, uansett....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Offentlig små-kyssing er greit, men klining liker jeg ikke...

Men det er som Donpedro skriver over her:

En skal kunne være sammen med andre offentlig også, uten å gni det inn, liksom.

Det er ikke mye som er like plagsomt som å føle seg som "5-hjulet på vgogna" når en er ute med kamerater (jeg mener at de "bare" er opptatt av å kline med hverandre.... Plagsomt for de som liksom "må" stå og "se" på) :-?

Og vi må huske på - det er ikke alle som er komfortable i slike situasjoner heller, så det er viktig at vi tar litt hensyn til de rundt oss.

Men å små-kysse/holde handa er jo bare kos

*min mening*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg lite om hva andre gjør, bortsett fra hvis jeg prøver å samtale med et menneske og kjæreten hans eller hennes hele tiden avbryter med kosing og klining og tafsing og - ja generelt kjæresteri - det provoserer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Det ser umistelig litt rart ut når to eldre mennesker på ca. 50 år setter seg på fanget til hverandre på T-banen. Ellers er det vel slik intim kontakt ok... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssing offentlig er helt greit, men så lenge det er offentlig og mange andre kanskje er tilstede trenger man ikke overdrive og holde på som om man er hjemme i sin egen stue heller... Det går an å beherske seg litt når man er ute blant folk. :)

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem eller et raskt kyss,er helt greit på åpen gate.

Men klining?

Nei takk!

Hvorfor er dype kyss og klining så ille? Føler du deg 'invadert' av andres intimitet, eller noe i den duren? Kanskje det skulle vært klineseksjoner på alle offentlige steder, sånn som røykerne har... :hoho:

Nei, klining er bra og vakkert og fint og sunt. De som ikke tåler det får heller snu hodet den andre veien. Om jeg så passerer 80 skal jeg kline til krampa tar meg - i grønnsaksdisken på REMA, helst! :sjarmor:

Make love - not war :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt greit med kyssing og leiing ute blandt folk- men kjæresten min synes det er unødvenig..

Hjemme derimot er det helt anneledes!

Synes det er ganske kjipt å være ute med venner som er sammen,som kysser og kliner og forteller hvor høyt de elsker hverandre hele tiden..

Man får liksom litt nok!

Men små søte kjærtegn har jeg ingenting i mot-det er bare søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...