Gå til innhold

Menn og interesse


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Opprinnelsen til dette spørsmålet - eller temaet, er at jeg begynner å bli "glad i" en fyr.

Jeg er mistenksom av natur, og lurer mye på hva folk egentlig mener.

Klar over at dette er et typisk "jente-spm" - men likevel.

Jeg lurer virkelig, og selv om ingen kan komme med fasit, så kan dere komme med tanker.

Vær så snill - ikke ødelegg dette med å le av saken, eller å tulle det bort.

Egne tanker og erfaringer blir jeg kjempeglad for.

Jeg....... altså, denne fyren, jeg har kjent ham en liten stund.

Lurer på hva han mener;

til dere menn her inne: hvis dere sier at dere har lyst til å møte en jente igjen - er det et ofte brukt "jeg sier det så holder hun sikkert kjeft"-frase`?

Jeg mener ikke sånn "snakkes sikkert", men mer konkrete forslag.

Han bruker tid på meg, men tar ikke så mye initiativ. Vet han har sinnsykt mye å gjøre med jobb, og har ikke mye fritid.

Men kanskje det bare er bortforklaring for min del?

Altså - hvor vil jeg.

Høe fra gutta, kanskje?

Betyr ja ja - og nei nei?

Er initiativ fra damene kjipt?

.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mye å bidra med her, beklager, men initiativ fra jenter er definitivt noe vi bør jobbe med! det er BRA!!! Hvorfor i all verden skal ikke VI ta intitiativ!

Stå på, ring "mannen"!!! :D

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Alle er jo forskjellig.Men om en fyr er virkelig intr. da vil du nok merke det.Hvordan er han når dere er sammen? Lyser han opp når han ser deg?

Lykke til. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
til dere menn her inne: hvis dere sier at dere har lyst til å møte en jente igjen - er det et ofte brukt "jeg sier det så holder hun sikkert kjeft"-frase`?

Jeg mener ikke sånn "snakkes sikkert", men mer konkrete forslag.

Er initiativ fra damene kjipt?

.... :-?

Skjønner egentlig ikke problemet. Mener du at du får for liten oppmerksomhet , at han tar for lite initiativ? Etter som jeg skjønner så har dere da kontakt.

Tror du han sier at han vil treffe deg igjen kun for å være høflig?

Hva er det verste; at han er "høflig", eller at han ikke sier noenting?

Du har ihvertfall en unnskyldning for å ta kontakt ved første alternativ!

Det har man ikke på siste - det vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra ham med hjem til søstra di eller ei venninne, så får du deres analyse av hans oppførsel under seansen. De ser klarere enn deg hvordan interaksjonen mellom dere fungerer, og om det er giftemål i vente: sikkert som banken!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker tid på meg, men tar ikke så mye initiativ. Vet han har sinnsykt mye å gjøre med jobb, og har ikke mye fritid.

Men kanskje det bare er bortforklaring for min del?

Hei! Ja, noen har faktisk veldig mye å gjøre med jobb, så det er sikkert en troverdig forklaring. En annen ting: Noen gutter er faktisk ikke så flinke til å ta initiativ. Selv har jeg alltid trodd at gutter fikser alt og tar initiativ hele tiden, men sånn er det jo ikke.

Forresten så virker det jo veldig lovende at han bruker tid på deg. Det manglende initiativet fra hans side må du vel bare leve med. :roll:

Stå på & lykke til!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for respons fra alle sammen......

Ja Dina69, det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre! Å ta initiativ selv.

:D

Første gang og skummelt, men likevel!! :D

lyser han opp når han ser deg

vanskelig å bedømme selv kanskje, men jeg mener han virker veldig blid og glad.....

la flaca - det gjord ejeg fasktisk!! :ler:

Venn av meg som sa at "han flørter jo så utrolig mye med deg", og at han "virket interessert".

Skal ta med meg rådene fra "gjest" og bluebird også, og sammenlagt så peker vel dette bare èn vei?

Takk folkens. *smånervøs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn er duster, de fleste er ikke. Du vil ikke finne ut hvilken han er før du får sondert litt mer. Du må med andre ord hoppe ut i vannet for å finne ut hvor kaldt det er. Prøv å være hyggelig og ikke mistenksom, samtidig som du ikke slipper hele hjertet ditt uti med en gang. Når du blir bedre kjent med ham / du får bekreftet hans interesse, kan du slippe mer. Man kan ikke forlange at man skal love hverandre evig troskap første kvelden man susser litt. Du er nødt til å sjanse litt på noe som ikke er 100% sikkert, slik er kjærlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...