Gå til innhold

Plagg som er mote


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

Tights er det egentlig bare slanke jenter på 18 som kler, fordi de har pene ben. Tights brukt som bukse, dvs. at rumpa syns er det definitivt styggeste som finnes.

Finnes det voksne mennesker som kler seg i one-piece??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

turban

de rare støvelett flip flopsene

olatights

gladiatorsandaler

forferdelig alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Men come on folkens, jumpsuit er faktisk fint hvis man har riktig tilbehør, eller riktig passform.

Dessverre, jeg synes det plagget trekker ned helhetsinntrykket uansett hvor bra innholdet er. Selvfølgelig er det folk som er pene i jumpsuit, men da er det på tross av at de har den på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Hva er galt med disse? De ser jo ut som helt vanlige stramme bukser :klø:

Nei, det ser ut som tights som prøver å være jeans. Helt feil, og stygt etter min smak.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Finnes det voksne mennesker som kler seg i one-piece??

JA! Øynene mine brandt den dagen jeg så en mann rundt 40 med stooor mage tasse rundt med påskegul onepice, som i tilleg var skitten nederst fordi den var for lang :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til ikke alle klær har flaggermusermer/nagler/glitter/resten av uhumskhetene fra 80-tallet. ALT er stygt nå, ikke minst hvis man tenker litt halvhjerta på at snitt og farger og dekorasjoner skal være flatterende. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns gutter i tights er EKSTREEEMT HOT ... :lur: ja'a!

Men helst ikke få meg til å starte med å ramse opp all den stygge "moten" som finnes der ute, :fnise: men kan vel liste opp noe:

Crocs

Onepiece

Haremsbukse/alibabbabukse etc

Turban, tror ikke jeg klarer å vende meg til det heller

Sånne formløse oversized maxikjoler

Men come on folkens, jumpsuit er faktisk fint hvis man har riktig tilbehør, eller riktig passform

Likte listen din :jepp:

Kan se for meg at neste onepiece blir enda mer babydress! Den kommer sikkert med hele bein og ører på hetten :eeeh:

Også tights som bukse.. Skal man bruke tights må man ha noe som dekker stumpen...

Og i tillegg: hva i allverden gjør folk som bruker onepiece ute hvis de skal på do på en offentlig toalett?! Æsj! Brette man da ned overdelen på dressen slik at den ligger foran doen?! :blink: Mens man sitter der i bar overkropp? Husk å dobbelsjekke at døren er låst... (regner rett og slett bare med at de som går med onepiece utendørs fordi "det er så behagelig" ikke har så veldig mye på seg under.. Da er vel hele vitsen med behagelig vekke.. Eller?.... Jeg kjenner ingen som går med det, så det er jo bare gjetting :eeeh: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Alt med rynkete empireskjæring er heilt grufullt på andre enn gravide damer.

Haremsbukser burde det vore straff for å gå med, det same gjeld sparkebukser for vaksne og turban.

Boyfriend-bukser, -blazere osv ser også heilt forjævleg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, er det fler enn meg selv som begynner å bli mektig lei av at alle jentene kler seg med svart tights, hvit bluse/tunika og en lys olajakke over?

Joda, skal innrømme at jeg selv brukte noe av de lignende klærne i fjor og året før, men det er en grunn til at jeg sluttet.. ALLE betynte å kle seg sånn :klaske: For min del blir det ikke like gøy å gå i det samme som 80% av jentene i Norge .. Er heller ikke av den typen som liker å skille meg ekstremt ut med klær, men når alle blir like blir det for mye for meg :ler:

Fant et bilde fra en random blogg som viser godt hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mer enn nok av moten med store formløse topper med empirieliv eller uten liv i det hele tatt. Har aldri skjønt hvorfor folk vil gå rundt i de sekketeltene der.

Enig i den. Dvs. uten liv er ikke så ille for en del av oss ;), men empireliv er og blir fælt uansett hvor godt det skal kle oss som er litt...midjeløse. Kunne ikke fordra tunika da jeg var barn og min mor skulle "trøkke meg inn i det", kan ikke fordra det nå. Haremsbukser var fælt på -80 tallet og det er like fælt nå.

Kilehæler på sko må også med på lista og det gjelder uansett hælhøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Og forresten, er det fler enn meg selv som begynner å bli mektig lei av at alle jentene kler seg med svart tights, hvit bluse/tunika og en lys olajakke over?

Joda, skal innrømme at jeg selv brukte noe av de lignende klærne i fjor og året før, men det er en grunn til at jeg sluttet.. ALLE betynte å kle seg sånn :klaske: For min del blir det ikke like gøy å gå i det samme som 80% av jentene i Norge .. Er heller ikke av den typen som liker å skille meg ekstremt ut med klær, men når alle blir like blir det for mye for meg :ler:

Fant et bilde fra en random blogg som viser godt hva jeg mener

Helt enig. Dette går jo alle med, om ikke i andre varianter. Og problemet jeg ser er at vi er flinke til å leke oss med forskjellige stoff og snitt, men ikke tilbehør.

Et slikt antrekk krever faktisk litt tilbehør for å bli spennende. Når jeg ser slikt kløør det faktisk i fingrene hehe. (Må nesten beklage meg, jeg er veldig opptatt av og brenner for å skape klær. Elsker å kle opp mennesker)

Vil bare løpe etter å Sette et passende belte, snor, spennende klype, sy noen blonder nederst eller et eller annet på disse jentene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har sett mange som kler Harembukser, og jeg skjønner at mange av de som kler det tar det på seg. Lett og behagelig om sommeren.

Mens jeg, som er lav, holder meg laaaaaaaaaangt unna både disse buksene og gladiator skoene. Jeg ser ut som en potetsekk i slike bukser, om ikke guttete pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her med høyt liv. Fint på kjoler, men topper med empire liv passer helst til små jenter i 6-års alderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forresten innrømme at jeg trakk et lettelsens sukk da bodyer bare viste seg i butikken en SVÆRT kort periode (i fjor?). Det var vel den lure one-piecen som tok over for dette praktiske plagget. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forresten innrømme at jeg trakk et lettelsens sukk da bodyer bare viste seg i butikken en SVÆRT kort periode (i fjor?). Det var vel den lure one-piecen som tok over for dette praktiske plagget. *grøss*

Uff, jeg husker at body var på mote da jeg gikk på ungdomsskolen. Det var spesielt ei venninne av meg som sverget til å bruke dette plagget. Den gangen hadde body'ene knepping i skrittet, jeg vet ikke om de har funnet på en annen løsning nå. Men jeg syntes bestandig at det virket utrolig upraktisk å måtte drive og fikle i skrittet hver gang man skulle på do. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turban???!! Er det på vei inn?!! :skratte: Fantastisk!

Haremsbukse, syntes i utgangspunktet det var veldig stygt men har sett enkelte som kler der.

Tynne bånd rundt hodet som dytter opp håret så det ser ut som en sopp, skjønner det bare ikke.. Det ser jo ikke noe fint ut..

One-piecen, er nesten litt fascinert over at det har blitt mote :ler:

Tights med overdel som ikke dekker rumpen, stort nei!

Empire liv, min ettergravide kropp elsker denne stilen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Topper med empireliv er fail... Grunnen til at de ser bra ut på kjoler er jo lengden. Har inntrykk av at mange litt store bruker det for å skjule magen, men det ser jo litt telt-aktig ut. Finn heller et snitt som er litt mer flatterende, og ikke bare gjemmer. http://www.omiru.com/wp-content/uploads/2008/05/rachel-pally-white-label-empire-waist-tank-top_052808.jpg

Dette er jo ikke fint.

Men kjoler med empire-snitt kan være helt nydelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt ikke enig med det folk her sier om empireliv. Jeg er av de mer lubne her i landet og synes det er greit at det endelig har kommet klær som ser pen ut og er behagelig. I alle stilanalyser i blader og på nettet får jo de som har store bryster og/eller annet stort anbefalt empire fordi det skjuler bedre.

Ellers er jeg imot en mote som har vært på i altfor mange år, særlig på litt voksne kvinner, nemlig svart (eller annen farget) BH under (tynn) hvit bluse. Det ser rett og slett forferdelig ut, liksom: "her er jeg, jeg har BH på meg og det må jeg vise til alle". Hakket bedre om de har bikinioverdel eller topp under, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...