Gå til innhold

Plagg som er mote


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

PARKAS ER SÅ STYGT.

Herregud.

Det ser jo ut som en blanding mellom en oversized regnjakke i sånt ekkelt stoff, og en narkisjakke. Og så er det innmari mange som går med dem.

ÆSJ.

Eksempler på parkas

Virker som om du er alene om å synes dette, ettersom "alle" går rundt med grønn parkas for tiden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anorektiske modeller ser ut til å elske disse uformelige jakkene, sikkert fordi det får dem til å se enda magrere ut :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Haremsbukse

- Onepiece(folk ser ut som forvokste babyer jo..)

- I hele sommer så jeg sinnsykt mange unge jenter fly rundt i kort, korte shorts og gigantiske seiljakker. Også kan man legge til "pulesveisen" på toppen av det hele. Horribelt!!!

- Uggs

- Crocs

- Synes forøvrig tights er helt ok, men man MÅ ha noe som dekker rumpa!! Uansett hvor slank og lekker man er.

- Skulderputer

- Rosa til menn. Ikke overbegeistret for rosa plagg til kvinner heller, men liker ikke rosa skjorter på menn. Ei heller pannebåndsmoten som var hipp og kul for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes parkaser er kjempefine, Kevlarsjäl. Ikke et pynteplagg, men supre til hverdagen, utrolig behagelige, praktiske og varme. Har akkurat kjøpt parkas fra Cubus og jeg elsker den!

Så ja, smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes parkaser er kjempefine, Kevlarsjäl. Ikke et pynteplagg, men supre til hverdagen, utrolig behagelige, praktiske og varme. Har akkurat kjøpt parkas fra Cubus og jeg elsker den!

Så ja, smaken er som baken :)

Helt enig :)

Det er godt det er ulik smak ute og går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Er fult klar over at jeg (desverre) er i mindretall med tanke på parkassen.

Jeg får bare lukke øynene og vente til moten går over. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parkas er ikke så pent, men åh så praktisk. Jeg reagerer vel bare hvis den brukes sammen med pene klær og sko/støvletter, men det er helt ålreit til jeans og kraftig fottøy.

Men disse kort-korte vide fryktelig firkanta genserne som kommer nå? ÆSJ. Det får være måte på å få seg selv til å se ut som en eske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Men disse kort-korte vide fryktelig firkanta genserne som kommer nå? ÆSJ. Det får være måte på å få seg selv til å se ut som en eske.

Ja, de er fæle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men disse kort-korte vide fryktelig firkanta genserne som kommer nå? ÆSJ. Det får være måte på å få seg selv til å se ut som en eske.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Onepiece og crocs er selvsagt.Skjønner ikke de som går med dette og syns at det er pent og det er ingen unnskyldning at de som går med onepiece er unge.Stygt er det uansett.Crocs er noe jeg under tvil kan gå med på at er greit som arbeidssko.

Haremsbukser og da tenker jeg på de som er ekstra løse.Veldig stygt.

Veldig oversize klær er lite flatterende på de fleste.

Tights brukt som bukse.Ser de ikke selv at man kan se trusa deres gjennom? :fnise: Ja,og selv om endel er i tykkere stoff så syns jeg fortsatt at man bør ha en topp som dekker rumpa.

Syns også at de bodycon kjolene ikke er så fine på mange.Man må virkelig ha en fin kropp for å kunne gå med en sånn kjole.

Kunne vel fortsatt,men det er jo sånn med mote at endel plagg rett og slett er grisestygge.Jeg er ikke opptatt av å følge moten slavisk,men bruker det jeg liker.

Når jeg ser tilbake på endel av det jeg brukte når jeg var fjortis så er det jo mye av det som ikke er spesielt pent og sånn kan det jo hende at jeg tenker når jeg blir eldre og ser tilbake på bilder av meg selv :)

Endret av stillness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Tights brukt som bukse.Ser de ikke selv at man kan se trusa deres gjennom? :fnise: Ja,og selv om endel er i tykkere stoff så syns jeg fortsatt at man bør ha en topp som dekker rumpa.

Truser er én ting.

Det som er enda verre, og som jeg dessverre observerer rett som det er, er når man kan telle cellulittene til vedkommende utenpå tightsen! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truser er én ting.

Det som er enda verre, og som jeg dessverre observerer rett som det er, er når man kan telle cellulittene til vedkommende utenpå tightsen! :overrasket:

Eller cameltoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stillness

Bodycon kjoler, hva er det for noe?

Kjoler som er veldig tettsittende og korte.Ikke noe for oss som har lovehandles altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig glad i parkas, men er personlig lei av khaki/grønn/gråbrun-nyanser. Kanskje fordi jeg gikk i min forrige grågrønne parkas fra 2002-2008, sånn ca :fnise: Synes det er en klassisk hverdagsjakke som passer fint om man har en litt røff stil (fra engelsk landstil til rocka)- uten å bli allværs/sporty-kjedelig. Men passer jo ikke til alt, og jeg liker at folk pynter seg mer enn til parkasnivå også... og jeg liker ikke de som blir altfor vide og sekkete, fint med innsving. Forøvrig er jeg sånn som gjerne går i anorakk og skjørt...

Ellers tror jeg jeg har svart i tråden før - liker ikke de "selvsagte" plaggene som haremsbukse, crocs, endel tightsbruk, 80-tallsstil (jeg levde på den tiden og fikk mer enn nok da)... seiljakker, pilotjakker, mokkasiner, onepiece... Men unntatt onepiece tror jeg imidlertid det aller meste kan se bra ut på rette vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig synes jeg onepiece er dritstygt. men jeg tarmeg selv i å ønske jeg hadde en å krype inn i etter en dusj når man har vært ute med hest og hund en hel dag, jeg inbilder meg at det må være deilig. Men å gått i det på butikken eller noe slikt hadde jeg nok ikke gjort.

stygge plagg ellers, dun/boblekåper, de får jo selv de tynneste modeller til å se ut som saccosekker i kroppen. gubbebukser, sånne krøllefrie fra dressmann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Jeg har selv OnePiece, og det er fantastisk godt å gå i, men det er overhodet ikke et plagg man bruker offentlig! Hjemme, bak lukkede dører går det fint an. Utrolig deilig å ta på seg etter en lang og deilig dusj.

Boblejakker er overhodet noe jeg ikke liker! Det er ufattelig godt hvis det er kaldt, men jammen er det utrolig stygt også!

Eldre damer som kler seg som at dem tror dem er unge er helt grusomt og se på. Trange topper til lyse og trange jeans. Så spesielt noe jeg reagerte på her en dag - var ei dame, ihvertfall 45 år, gikk med lyse jeans med mønster og glitter på, en trang rosa t-skjorte med stor logo på og en sølvveske. Jeg grøsser bare av å skrive det nå, det var helt forferdelig!

Greit nok at folk vil være anderledes, men det finnes måte på!

Tights er også helt forferdelig. Ser jenter i alle aldre gå rundt med tights og med en topp som så vidt stopper ovenfor linningen på tightsen. I tillegg som noen har nevnt i tråden her, så ser man faktisk trusa igjennom! Skal man ha tights, er man helt nøtt til å ha en topp som dekker rumpa!

Jeg syns at cape er et grusomt klesplagg! Det er kanskje mote, men jeg syns overhodet ikke at det er spesielt fint og at svært få faktisk kler det.

Må også nevne Uggs! Å se at folk gå rundt med Uggs til penklær - Grusomt med stor G! Har sett det flere ganger, og jeg skjønner ikke åssen folk kan klare å gå sånn! Så klart, alle har forskjellig smak og liker forskjellige ting, men jammen bør folk skjønne at det overhodet ikke passer sammen. Har prøvd Uggs'a til vennina mi, og de er gode å ha på, men nok en gang - de ser helt grusomme ut!

Syns også at skinnshorts er ... ja, fryktelig stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Acne-sko, pilotjakken (zzzz....) samt blonder. Død over blondekantene.

På min arbeidsplass går de fleste damene i en slags uniform, det er utrolig latterlig: tights (ja, gjerne med blondekant), flagrende tunikaer, de styggeste eksemplarene er i jeans-lookalike-stoff med broderier, knapper osv. Sikkert KappAhl som har mest av disse. Herregud, så stygt. Dette kan vel ikke kvalifiseres som "mote", men det har av en eller annen grunn sin tilhengerskare.

Og dette er ikke et plagg, men jeg tar det med likevel: Hår- forlengere/ extensions. Pyton når man ser de der knutene oppe i hodebunnen.

Endret av missLynch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...