Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

*pirke borti TS* Ingenting i dag? Ble plutselig veldig engasjert og ivrig på dine vegner... hehe... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så dumt. Jeg er skikkelig spent på dine vegne! Skulle ønske jeg hadde vært like modig som deg før han jeg liker ble sammen med ei annen :/

Uansett, håper du møter han snart og endelig før svar. Må være kjedelig og slitsomt når du endelig har mannet deg opp og bare venter på å møte han. Masse lykke til :):) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han har ferie denne uken også?

Mhm, det er mange som tar 3 ukers-ferie

Så neste uke er han der! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pfft... såkke snurten an idag heller!!

Men det som er nå, er at nå har det begynt å gå flere busser igjen, så nå er det mer tilfeldig om vi ender på samme buss eller ikke.

I sommer har det gått buss bare hvert kvarter, så da har det vært enklere å havne på samme, nå går det nesten hvert 5. minutt.. så det skal litt mer til.

Men, jeg fortsetter å krysse fingra jeg, og håper på å se ham i løpet av uka ihvertfall.

:ler: begynner å bli rett så avslappet i forhold til det hele, men er litt spent på hvordan det blir å se ham igjen. :) Gleder meg, uansett om jeg tør første gangen, om han svarer ja eller nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger fremdeles med! Håper du kommer på rett buss en gang da. Men da må du ta sjansen og spørre, selv om det kan virke skummelt! Hvem vet, det kan jo gå lang tid før du treffer han igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger fremdeles med! Håper du kommer på rett buss en gang da. Men da må du ta sjansen og spørre, selv om det kan virke skummelt! Hvem vet, det kan jo gå lang tid før du treffer han igjen :klemmer:

Ja! Sender støtteerklæringer :ler:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg manner meg opp hver morgen jeg.. men nå er det jaggu over 3 uker siden jeg så ham... :(

savner å se ham, håper vi kommer på samme snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

:grine: hakke sett snurten an hele uka.... :vetikke:

jaja, bedre lykke neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg lest hele tråden, og guuuud så skuffende at han aldri er på samme buss! Krysser fingrene for deg, TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: idag var første gang jeg har sett ham på over 3 uker...

Og han stod så langt unna, med mye mennesker i mellom at vi ikke fikk pratet noe særlig i det hele tatt. Det føltes overhode ikke naturlig å spør ham, selv om jeg burde. Men jeg FIKK vite at han ikke hadde fått tatt så mye ferie, hadde blitt veldig mye mer jobbing istede (ergo, buss på helt andre tider, mye tidligere) og skal reise på 2 ukers ferie nå på lørdag.... :sjenert:

men gjett om jeg skal satse på akkurat samme buss i morgen, og etter hans "tar du samme buss i morgen også?" og mitt "jeg skal prøve på det", besvart av hans "Da skal jeg også det!" med ett stort smil, så krysser jeg alt jeg eier og har for at vi kommer på samme. :sjenert:

og DA kansjke? selv om det nå er litt liten vits i spør om kafe-besøk, siden det er fredag i morgen og han reiser på lørdag... men kanskje kanskje kanskje kanskje jeg (eller han) tør spør om telefonnummer.... kjære min, føler meg som en usikker fjortis, noe jeg på ingen måte er i hverdagen. :skratte:

såh, da er det store spørsmålet; klarer vi å treffe på samme buss i morgen?

og; tør en av oss da å ta skrittet videre og be om telefon eller slikt?

fortsettelse følger i morgen! :fnise:

hilsen fnisete TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig spennende!! Da er han også interessert! Ikke sikkert du rekker å spørre om den kaffekoppen engang. Kanskje han kommer deg i forkjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...