Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Stadig vekk møter jeg en mann på bussen på vei til jobb, jeg la fort merke til ham og syntes han var flott. En dag vi møttes på trikken på vei til buss, kom han litt brått på og jeg satte opp ett stort smil og strålte "Hei!" Jeg mener, jeg hadde jo lagt merke til ham for lenge siden, og så alltid etter ham.... hittil hadde han riktignok ikke sett ut som han SÅ min vei engang. Ved mitt strålende morgen-hei, kom det ikke den helt store reaksjonen tilbake.. ett blikk, antydning til hei tilbake, thats it.

Neste dag kom han hastende i siste liten, smilte som en sol når han kom inn på bussen, hilste stort og satte seg ned ved siden av meg og begynte å skravle. :) Vi pratet om sånne vanlige ting, hvem er du hva gjør du, ser du går av der og der; jobber du der? etc. Han hadde visst lagt merke til meg før, for han visste hvor jeg gikk av. :sjenert:

Etter dette har vi pratet hver gang vi møtes, setter oss sammen eller står sammen, og prater om alt og ingenting.

Jeg har kjent en voksende lyst til å be ham med på kaffe, har lyst til å treffe ham og prate med ham uten at vi venter på buss eller at jeg skal av (jeg går av først)... lyst til å se hvem han er, førsteinntrykket er så godt. :)

forrige gang jeg møtte ham, turte jeg ikke spør.

Idag møttes vi igjen, og pratet hjertelig. Han har ingen giftering, men jeg vet han har en tenåringssønn (han fortalte meg det, når jeg svarte ham hvor jeg trener, for sønnen hadde også begynt der). Han er ikke opprinnelig norsk, jeg vet ikke hvor lenge han har bodd her, men hans natur og væremåte kan like godt komme fra at man faktisk ER slik mange andre steder en norge... det trenger jo ikke være interesse i å møtes ellers..

Idag pratet vi mye, og han sa at det var synd jeg var litt seint ute, men HAN syntes det var bra, for det var så koselig å møte meg og prate med meg... :sjenert:

men akkurat da skjedde det ting, så jeg fikk ikke svart... også glemte jeg det, til etter at jeg hadde gått av...

så tenker jeg litt sånn at, dersom jeg spør ham og han svarer nei... da vil det bli fryktelig kleint å møtes etterpå...

men dersom jeg spør og han sier ja! DET ville vært veldig koselig. :jepp:

oh my, what to do?

Jeg er ikke vant til å møte menn utenfor "mitt" miljø... jeg føler meg nesten sjenert, noe jeg sjeldent føler til vanlig.

Skal jeg tørre å ta risikoen om kleine bussturer fremover? og spør ham?

Jeg vet jeg skal, må manne meg opp... han skal på ferie snart, har så lyst å tørre før han reiser bort og blir borte ett par uker.

kvinner: hadde dere guts til å be med mer eller mindre fremmede menn sånn uten at dere vet om de liker dere eller bare er koselige?

Menn: bør jeg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Ja, jeg må jo bare det!!

Det er sjeldent jeg møter noen jeg faktisk fatter interesse for på den måten at jeg faktisk har LYST til å møtes og bare bli mer kjent.

Kan jo ikke la det gå fra meg!!

*manner seg opp*

I morgen!! Dersom vi kommer på samme buss... SKAL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Ja. Hva har du å tape på det?

Bortsett fra at dersom han sier nei, så blir det litt ubekvemt å møtes en liten tid fremover; ingenting!

Og, om han svarer nei, så reiser han jo bort nå snart uansett, og jeg kan bare ta en tidligere buss, så slipper jeg kleinhet...

men vil jo at han skal si ja... kanskje det er der det ligger? Jeg har lyst, og ved å spør, så får jeg ett kjapt svar! Enten kan jeg kose meg med å bli kjent med ham, eller jeg må bare legge hele den "drømmen" på hylla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey girl.....GO FOR IT !!!

En helt uhøytidlig kaffeinvitasjon vil nok ikke skade for

deres felles bussbekjentskap heller.

Dette er jo kun for å bli mer kjent i andre omgivelser.

Jeg liker folk med litt "guts" og initiativ. Det er bra det.

Lykke til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en mann som jeg møtte på av og til. På bussen, banen, restauranter osv. Vi smilte alltid til hverandre, nikket og sa hei. Men vi gjorde aldri noe mer. En gang møttes vi til og med på en restaurant. Vi satt begge med hver vår date. Smilte til hverandre men ikke noe mer. Dette er flere år siden. Angrer veldig på at jeg aldri tørte å gå bort til han.

Så ta sjansen neste gang du ser han!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hey girl.....GO FOR IT !!!

En helt uhøytidlig kaffeinvitasjon vil nok ikke skade for

deres felles bussbekjentskap heller.

Dette er jo kun for å bli mer kjent i andre omgivelser.

Jeg liker folk med litt "guts" og initiativ. Det er bra det.

Lykke til... :)

jupp!!

Da er det bare å håpe på at han kommer på samme buss i morgen!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til :)

Du kan jo også spørre på en ikke fullt så forpliktende måte; "det hadde vært hyggelig å ta en kaffe med deg en dag..." så kan du se hvordan han reagerer også vil det være opp til han å komme med en konkret dag/sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tort det!!! Tror jeg hadde spurt han litt mer ut først for å finne ut om han er sammen med noen.

Nå er jeg fryktelig pysete da :sjenert:

Syns du er tøff hvis du gjør det :) Spennende å høre hvordan dette går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

ts her. :)

Ja, uforpliktende og lett å svare både positivt og litt mer avvisende på uten at han trenger å føle han krast avviser, er bra! :)

ah... kvinne meg opp og krysse fingra for at han er der i morgen. :)

Takk for mange tilbakemeldinger.

Pleier ikke være sjenert og forsiktig i forhold til menn, så det er veldig annerledes å skulle be med en "fremmed" på å bruke tid sammen med meg.

Liker spenningen da, det skal være sagt. Bare det å gå å manne seg opp, det å ha lyst, det å lure på om jeg tør neste gang... egentlig ganske digg følelse det og. Aner jo ikke om han er en som passer eller jeg er en som passer ham, vet bare at jeg liker førsteinntrykket og vil vite mer. :)

oh sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elijah

Selvfølgelig gjør du det! Hørest jo ut som dere har en god tone og har pratet mye sammen allerede ;)

Sannsynligvis har han allerede stilt samme spørsmål på Manneguiden (hemmelig norsk forum for menn) ;) ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt du skal gjøre det! :) Når dere har snakket såppas mye sammen, syntes jeg det er helt naturlig.

Lykke til da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende og koslig! Masse lykke til! :) Go for it! Og fortell hvordan det gikk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

:duskedame: Heia TS!! :duskedame:

Jeg syns så absolutt du skal gå for det. Bedre å angre seg på noe man har gjort, en noe man ikke gjorde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk takk, men han VAR ikke på bussen!!! Jeg som hadde mannet meg så opp, også husker jeg ikke om han sa han hadde ei uke til før ferie, eller om han reiser bort nå..

pokkers feiging som ikke gjorde det i går!

vel, får bare være tålmodig, vente til neste gang jeg ser ham og håpe jeg har motet til det da. :)

takk for all pushing, jeg tar det med meg og manner meg opp videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, men han VAR ikke på bussen!!! Jeg som hadde mannet meg så opp, også husker jeg ikke om han sa han hadde ei uke til før ferie, eller om han reiser bort nå..

pokkers feiging som ikke gjorde det i går!

vel, får bare være tålmodig, vente til neste gang jeg ser ham og håpe jeg har motet til det da. :)

takk for all pushing, jeg tar det med meg og manner meg opp videre!

Kanskje han har kommet seg på jobb på en annen måte og er på bussen på vei hjem??!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...