Gå til innhold

MIN kropp!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For ca tre mnd siden hendte det noe som gjorde at jeg mistet noe av respekten for kjæresten min. Vi hadde vært ute på by'n og hadde planlagt å ha sex når vi kom hjem. (pleide å være vellykket det :blunke: ) Kvelden ble ikke helt som planlagt. Han ble skikkelig full, ikke jeg, men vi hadde det gøy. Jeg klarer aldri å tenne på han når han er full og ikke jeg. Så defor ville jeg bare legge meg for å sove. Da ble han drit-sur for han hadde vist sett så frem til at vi kom hjem. Begynte å krangle/diskutere. Det må da være lovlig å forandre mening. Dumme meg sa tilslutt temmelig forbanna "greit bruk kroppen min, men jeg har ikke lyst". Så gjorde han det faen meg!! Men etter en liten stund stoppet han og og var kjempe sur for at han ikke fikk noe respons! (Jøss så rart!) Hallo!!!! Toppen av kaka var at jeg ble vekket på morgenkvisten av at han prøvde seg igjen. Ikke spesielt blid da. Etter dette har jeg begynt å miste respekten og få forrakt han. Klarer ikke å glemme dette helt. Vanskelig å gi alt i et fohold da. Respekt er viktig. Tok det opp for en stund siden og han skjønte ikke at det kunne være noe å henge seg opp i! Noen andre som gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nabodama, ikke innl

Ja, skjønner deg veldig godt!

Bra at du ikke finner deg i det, men setter ned foten med en gang, det der er ødeleggende for forholdet hvis det gjentar seg over tid.

Min eks-mann gjorde akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest gjennom innlegget ditt, og tillater meg å komme med en liten "analyse".

Dette er et typisk eksempel då dårlig kommunikasjon/eller at dere har snakket helt forbi hverandre.

Typen din hadde vel sett fram til å få seg noe hele kvelden, kan jeg tenke meg, siden dette lå i kortene. :blunke:

Vi hadde vært ute på by'n og hadde planlagt å ha sex når vi kom hjem.

Men så drakk han en god del i løpet av kvelden.

Jeg klarer aldri å tenne på han når han er full og ikke jeg. Så defor ville jeg bare legge meg for å sove. Da ble han drit-sur for han hadde vist sett så frem til at vi kom hjem.

Det jeg lurer på her, er om du gjorde det tydelig for han i løpet av kvelden da du merket at han ble for full at det ikke ville bli noe på han i kveld? Eller sa du dette først når dere kom igjen?

Dere begynte å krangle, og du ble så oppgitt til slutt at du sa:

"greit bruk kroppen min, men jeg har ikke lyst".

.... og så gjorde han det. Du tenkte sannsynligvis at det ikke ville friste for han hvis du bare "lå der", og han tenkte sannsynligvis at du ville kjenne lysta komme, bare dere kom godt i gang. :blunke:

Men etter en liten stund stoppet han og og var kjempe sur for at han ikke fikk noe respons!

Videre skriver du også at

Etter dette har jeg begynt å miste respekten og få forrakt han

Her har jeg lyst til å understreke hvor viktig det er med respekt for seg selv og sin egen kropp. Et nei er et nei, men sitater av typen "du kan ta kroppen min men ikke meg" vitner ikke om mye selvrespekt. Beklager å måtte si det, men det er den brutale sannheten.

Jeg tror at dere har mye å jobbe med i forholdet deres, både når det gjelder kommunikasjon og respekt.

Men aller viktigst må du jobbe med respekten for deg og din egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, dette vil høres ondt ut. Men du vil ikke ha sex med ham fordi han er full, og da tenner du ikke på ham. Og så forventer du at han skal skjønne sarkasme i fylla? "Du kan få kroppen min, men ikke meg." Mannen var full. Hvis menn er dårlige til å ta hint i edru tilstand, hvordan skal de klare det når de er bedugget?

Det høres vel ut som om jeg forsvarer fyren, men enkelte ganger må man jo være litt klar i kommunikasjonen. Hvorfor sa du ikke bare nei når du skjønte at han hadde tenkt til å benytte seg av kroppen din, uten at du ville det?

I ettertid burde dere snakke sammen om hele situasjonen. Si fra om at du ikke liker å ha sex når han er full, så han kanskje er klar over det neste gang dere planlegger å ha sex etter en fest. Og så bør du kanskje fortelle ham at du er litt skuffa over at han bare tok seg for, uten at du hadde lyst. (Samme om han var full eller ikke.)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...