Gå til innhold

Villfareren


{Ane}

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg nå har gått langt og lenger en langt. Søker jeg ly hos "de lystige engler".

Klerne mine er slitte og magen er tom. Så om jeg kunne få en liten engle kjole av himmelstoff, og litt pærebrus til å sløkke tørsten med hadde jeg vert takknemelig.

Grunnen til at jeg er ute og farder er fordi jeg er sparka fra jobben. *snufs*

Jeg vet ikke hva det gikk av min tidligere arbeidsgiver. Men jeg skal love dere at jeg er verken kriminell eller frekk.

Jeg er et snillt menneske.

Om dere vil ha meg der. Så vil jeg søke jobb som servitør hos dere. Jeg har erfaring og utholdenhet.

Jeg kan bære 19 pærebrus på en gang!! icon_smile.gif

Og jeg er flink til å servere det dere måtte ønske.

Jeg håper dere vil slippe meg inn i deres hjerte.

Med vennlig hilsen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Ane! icon_smile.gif

En fin søknad du har skrevet. Jeg er sikker på at Væren vil godkjenne den. icon_smile.gificon_smile.gif

Skal jeg hjelpe deg å rope på henne???

Klem fra psykologengel,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... icon_eek.gif

Hele 19 pærebrus på en gang?

Dette må foreviges... *hvorlajegkameraet?*

Jeg er også sikker på at Væren slipper deg inn i menigheten! Velkommen skal du være!

Hilsen hvitt får og fotograf

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ane!

Høres ut som om du har vært utsatt for en useriøs arbeidsgiver! Finnes noen slike, særlig hvis du har jobbet i restaurantbransjen?

Du er uansett mer enn velkommen hos oss!

Servitør-engel; lykke til i din nye stilling, vi skal i alle fall være snille med deg!

God velkommen-klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JippiI!! Takk skal dere ha!!! Snille engler!!

Jeg er en veldig flink trøster også. Så om noen vil søke trøst. Så er det bare å komme til meg! Men håper alle har det bra!!

Gleder meg til å servere dere det dere måtte ønske. Jeg er også en godt drink-lager. Så om noen måtte ønske "oh'hotlips" til utpå kvelden. Og jeg er i nærmiljøet ,så er det bare å ringe med bjella!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Ane!

Sett deg ned du, - det ser ut som om du er sliten i bena av all serveringen.

Her har du en flaske pærebrus! Eknoen står på bordet, - bare å forsyne deg.

icon_smile.gif Litago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei {Ane}!

Du er hjertelig velkommen inn i vårt ringe hjem!

Vi kan ikke tilby deg allverdens annet enn godt humør og mange gode venner, men om det er bra nok så bli med oss!

ja, ja, så har vi pærebrus, reker, kylling, ekno, bussturer, svømmebasseng, alltid fint vær, agurker, gullsykler og gullepleskog selvfølgelig!

hilsen

bøssebæreren

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp {Ane} !!! icon_smile.gif

Velkommen inn i menigheten vår!!

Jeg vedder på at du kommer til å trives her inne sammen med oss halv og hel gale engler (og får!) !!!! icon_wink.gificon_wink.gif

Foreslår at vi alle tar en skål for vårt nye medlem!!!! SKÅÅÅÅÅÅÅÅLLL !!!!!!!! *tar en stooor slurk med pærebrus*

MMMmm....her stod det visst til bamsemus også. Yummi. icon_smile.gificon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...