Gå til innhold

Selvbedrag


Gjest Kokeshi

Anbefalte innlegg

Gjest Kokeshi

Noen ganger må man bare sparke seg selv i rumpa og få gjort noe. Som å dra fram sykkelen. I dag er en fin dag for nettopp det. Det regner, jeg er småforkjøla og jeg er lat, men hva gjør vel det, i dag SKAL det sykles. Om jeg vil eller ikke. Dette er den første dagen i mitt nye aktive liv. Jeg ler meg ihjel. Aktiv jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kokeshi

Ok, det er bare å krype til korset, det ble ingen sykling. Heldigvis var det ikke latmakken som kunne til det, mens familiens minste, og det må være gyldig grunn. Ny sjanse i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokeshi

Latmakken er kommet for å bli tydeligvis, for sykkelen står i skuret. I går gikk jeg derimot en tur på over en time, og når man plusser på noen bakker og en tung barnevogn er jeg ganske fornøyd.

Jeg tenker jeg tar samme turen i dag, så er jeg hvertfall i gang med noe. Det var faktisk ganske greit å røre på seg, selv om bekkenet protesterte litt. Jeg bør kanskje ha bedre sko, men når så jeg sist joggeskoene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kokeshi

Heiagjeng :ler:

Jeg har gått en tur på rundt en time i dag, ble svett og go. Lurer på å finne fram sykkelen, men hodet mitt jobber mot meg. Hvert tiende sekund spretter det opp en dårlig unnskyldning, skulle tro jeg hadde betalt for å være lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut å gå om en halvtime.... lathetsmusklene mine protesterer, men jeg MÅ. Skal på teateret :nigo:

Men det regner. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokeshi

Jeg skal ut å gå om en halvtime.... lathetsmusklene mine protesterer, men jeg MÅ. Skal på teateret :nigo:

Men det regner. :(

Det er mye lettere å komme seg ut å gå når man har et morsomt mål foran seg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokeshi

Nå har jeg laget vafler med rismelk. Selvfølgelig glemte jeg å redusere sukkermengden så de ble så søte at det nesten gjorde vondt.

Jeg ønsker meg en enkel kokebok med vegetariske oppskrifter. Jeg kan ikke fordra å lage mat etter oppskrift, men jeg bør kanskje gi det et forsøk så jeg får utvidet mathorisonten min. Noen som vet om en bok som er grei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vegetarmat du er ute etter inspirasjon til altså. :idesmil:

Jeg driver og låner forskjellige kokebøker på biblioteket for tiden. Både rene vegetarbøker og bøker med forskjellig mat fra andre land. Mye spennende. Men jeg har vel ikke funnet noen jeg kan anbefale spesielt. Men jeg kan prøve å bli flinkere til å skrive ned hva slags mat jeg lager, så kanskje du blir inspirert av det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kokeshi

Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter, bare generell inspirasjon. Her går det i de ti samme rettene hele tiden, så nå er jeg lei. Skal sjekke bloggene :)

Lurer på om jeg skal gå samme runden i dag, eller bør jeg kanskje finne på noe annet sprekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag blir ihvertfall lun kikertsalat med tomat og paprika. Og en skive rugbrød til. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokeshi

Jeg har lyst på suppe. Jeg har linser, men aner ikke hva jeg skal gjøre med dem, så da er jeg like langt. Jeg er en matkatastrofe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg ikke prøvd, så det kan jeg ikke svare på. Men det er vel bare å forsøke. Det går sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokeshi

I dag gikk vi så langt at beina mine verker. Jeg kjenner at kroppen min virkelig har godt av å komme igang igjen. Kanskje nærmer jeg meg en sykkeltur snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...