Gå til innhold

Skravletråd 2011


Tussi!

Anbefalte innlegg

Jeg og har lite symtomer. Litt ømme brystvorter, og litt mensmurringer av og til. Blir nesten litt urolig når jeg ikke kjenner noe spes en dag :fnise:

Har forresten ikke lyst på brus lenger...

Måtte avbestille sydenturen vi hadde bestilt til ferien i dag. Bestillte før jeg ble gravid. Og jeg har en sykdom som gjør at det er best jeg ikke reiser. Innbetaling av restbeløpet var i dag, så nå er den avbestillt. Heldigvis dekket forsikringen avbestillingen, så vi slipper å tape depositumet :)

Har heldigvis ikke kjent noe til kvalmen enda, og håper den holder seg vekk. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dere :)

Her er det kvalmen som regjerer.. Nå har den stått på i 5 ukers tid og jeg har vært sykmeldt 100% i to uker. Ømme bryster til tider, men nå har de tatt det litt mer med ro de siste dagene. Ellers har jeg veldig halsbrann når jeg har lagt meg om kvelden og jeg er veldig svimmel hvis jeg reiser meg fort.

Ellers er jeg veldig ømfintlig ovenfor lukt og mat, som er ganske vanlig, så det går stort sett i ristet brød med enten ost, leverpostei eller smøreost. Veldig spennende liv for tiden.. Gleder meg til jeg kjenner liv der inne og kvalmen går over - da blir det gøy :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle jentene i tråden her :)

Jeg har termin ca 27.januar. Denne spiren var ikke planlagt i det hele tatt, men er mer enn velkommen :jepp:

Er for tida veldig trøtt,kvalm og har en ulvehunger uten like! Det positive er at jeg overhodet ikke har lyst på brus, sjokolade, boller osv (som jeg hungrer etter til vanlig) :fnise:

Ha en stålende helg :)

Endret av Iza'bella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle jentene i tråden her :)

Jeg har termin ca 27.januar. Denne spiren var ikke planlagt i det hele tatt, men er mer enn velkommen :jepp:

Er for tida veldig trøtt,kvalm og har en ulvehunger uten like! Det positive er at jeg overhodet ikke har lyst på brus, sjokolade, boller osv (som jeg hungrer etter til vanlig) :fnise:

Ha en stålende helg :)

:velkommen:'

Hyggelig at vi stadig blir flere her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med januar-februar-jentene her inne ? :) Jeg har fortsatt veldig lite symptomer, og ingen kvalme...glad for det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på tidlig UL og sett et lite hjerte banke inni der :hjerte: Fått ny termindato : 21.01.11 , så var ca en uke lenger på vei en hva jeg trodde :tommelsmil:

Ellers så kommer å går symptomene,varierer litt fra dag til dag hvor god formen er.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere netter på rad voknet flere ganger av at jeg er skikkelig kvalm...uugghh

Men kaster ikke opp da.

På dagen går det greit. Men kan bli litt uvell på ettermidagen. Sånn mellom 14 og 18.

Bare jeg slipper oppkast er jeg fornøyd. Haater oppkast :rope:

Må vel bestille seg legetime snart og. Dere som har vært på tidlig ul, har dere bestilt selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen helt grei, mangler fullstendig energi, og fungerer ikke før etter 3-4 tida. Fram til det er det vondt i hodet, litt uvel og generelt slapp. Merker jeg blir mye bedre så fort jeg kommer meg litt ut da, frisk luft er definitivt kuren min nå, så har vært ute flere timer de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bestille seg legetime snart og. Dere som har vært på tidlig ul, har dere bestilt selv?

Jeg bestilte privat ul selv etter at en lege satte griller i hodet mitt om at jeg muligens kunne være gravid utenfor livmoren, men vi skulle vente å "se det an" før noe ble gjort.

Siden jeg er litt utålmodig så ordnet jeg det heller selv så jeg kunne få god nattesøvn igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte privat ul selv etter at en lege satte griller i hodet mitt om at jeg muligens kunne være gravid utenfor livmoren, men vi skulle vente å "se det an" før noe ble gjort.

Siden jeg er litt utålmodig så ordnet jeg det heller selv så jeg kunne få god nattesøvn igjen

Off. Skjønner ikke hvorfor de sier sånt :nei: Iallefall når de ikke vet enda. Skjønner godt du ville sjekke det ut ja.

akkurat som vi ikke bekymrer oss nok for alt mulig fra før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte privat ul selv etter at en lege satte griller i hodet mitt om at jeg muligens kunne være gravid utenfor livmoren, men vi skulle vente å "se det an" før noe ble gjort.

Siden jeg er litt utålmodig så ordnet jeg det heller selv så jeg kunne få god nattesøvn igjen

Ja, er det mulig?? Profesjonelle helsefolk som sprer usikkerhet på den måten ?! Regner med at lille baby ligger godt i hula si ? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det mulig?? Profesjonelle helsefolk som sprer usikkerhet på den måten ?! Regner med at lille baby ligger godt i hula si ? :jepp:

Ja,alt i skjønneste orden, den var akkurat der den skulle være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre! :)

Hva var legens begrunnelse for å si noe om at babyen kunne ligge utafor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde veldig vondt på den ene siden nederst i magen, så ringte å hørte om det var normalt (jeg vet mensmurringer og stikkninger er normalt- men dette var VONDT), da sa han at det kunne være graviditet utenfor livmoren. Så blir man litt bekymret da når en får slike ideer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig vondt på den ene siden nederst i magen, så ringte å hørte om det var normalt (jeg vet mensmurringer og stikkninger er normalt- men dette var VONDT), da sa han at det kunne være graviditet utenfor livmoren. Så blir man litt bekymret da når en får slike ideer :sjenert:

Herlighet....for en lege!! :kjefte: . Tenk å hoppe til sånne konklusjoner uten en undersøkelse en gang ?! Helt utrolig. Bra det gikk bra, uansett ;)

Fin ticker, by the way!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille her nå!

Hvordan går det med dere jenter?

Jeg har begynt å virkelig glede meg nå! Jeg har arvet en del mammaklær og i dag tok jeg de ut av boden, prøvde de og la de inn i skapet. Veldig stas. Moro at buksene satt kjempefint. Ofte er det jo mas å finne bukser som sitter riktig og nå har jeg allerede noen som er safe. Må kjøpe noen flere pene bukser til jobb da. Det var en sånn i bunken jeg arvet. Den var fra H&M og satt perfekt. Kommer nok til å følge med om jeg finner mer der.

Har jo ikke fått mage ennå da, men da ligger det klart. Jeg kjenner forresten at det har blitt helt hardt og kanskje en bitteliten kul helt, helt nederst på magen.

Ellers så er formen bra. Jeg har ikke blitt kvalm eller noe sånt. Bittelitt ekstra tidlig trøtt på kvelden, men ikke noe jeg kan klage over. Puppene vokser helt klart da. Det er faktisk blitt vondt å sove på magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stapler

Jeg har heldigvis ikke store plager! Er litt småkvalm om jeg ikke spiser jevnlig, men det er vel vanlig! Er veldig glad for at jeg ikke kaster opp! Men matlysten min er enorm! Heldigvis er det mat jeg har lyst på og ikke sjokolade og godteri som det var før! :fnise:

På torsdag skal vi fortelle det til de kommende besteforeldre og onkler/tanter! Det blir første på begge sider så det blir stas! Vi skal ha grilling i hagen vår og når de kommende besteforeldrene setter seg til bords skal de få et kort av oss der det står henholdsvis "Bestemor" og "Bestefar" og med termindatoen inni! :rødme:

Legger merke til at jeg er mer oppblåst og at jeg har fått litt endret mage helt nede ved hårfestet. Gleder meg til magen synes ordentlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Her er formen helt grei. Lite eller ingen symptomer på at jeg er gravid. Nesten så jeg begynner å lure på om de 3 testene jeg tok viste feil :sjenert:

Men kan en sjelden gang merke litt ømme pupper og at jeg er litt tretter en vanlig + at dersom det går lenge (4-5-6 timer) mellom hver gang jeg spiser så blir jeg lett "uggen" og småkvalm. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Her er formen helt grei. Lite eller ingen symptomer på at jeg er gravid. Nesten så jeg begynner å lure på om de 3 testene jeg tok viste feil :sjenert:

Men kan en sjelden gang merke litt ømme pupper og at jeg er litt tretter en vanlig + at dersom det går lenge (4-5-6 timer) mellom hver gang jeg spiser så blir jeg lett "uggen" og småkvalm. :filer:

Det høres ut som meg, dette her! Men, jeg tror vi skal prise oss lykkelige for at vi ikke er kvalme, iallefall! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er heldige som slipper kvalmen :) men det er litt kjedelig å ikke ha NOEN symptomer også.... savner egentlig å kjenne meg gravid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...