Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønn 4år til kassadamen: pappa har en ny tiss og mamma spis den så den bi gammel heile tia.gammel tiss. jeg liker best klubbe 😂😂

Anonymkode: 86862...725

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Sønn 4år til kassadamen: pappa har en ny tiss og mamma spis den så den bi gammel heile tia.gammel tiss. jeg liker best klubbe 😂😂

Anonymkode: 86862...725

"Jeg liker best klubbe"! :fnise: 

Men litt uheldig at sønnen har fått med seg oralsexen kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg liker best klubbe"! :fnise: 

Men litt uheldig at sønnen har fått med seg oralsexen kanskje? 

Jeg vil tippe at mora aldri vil komme i en lingnende situasjon igjen 😆

Anonymkode: 86862...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

♦Feil person sitert her. Skulle sitere enda en tåpelig anonym bruker som hyler opp om barnemishandling fordi en unge klarte å si "åtte" når mora pekte på klokka foran gjester....

Til den anonyme:

Du kan jo prøve å ringe inn din bekymringsmelding, og se om de blir bekymret for denne nå 30 år gamle mannen, fordi han ble tatt på armen og pekte på klokka i stua som liten....?

Som jeg svarte i det andre anonyme innlegget som hadde samme innhold som ditt.... jeg skriver at de hadde "folk på besøk", ikke at det var fest med alkohol. Slår barnevernet ned på folk som er sosiale og har besøk av venner hjemme, mente du?

Jeg sa ikke et ord om at det var alkohol med i bildet, gjorde jeg vel? Jeg burde ha satt ordet "partytricks" i gåseøyne, for folk tar det visst dønn bokstavelig og tror det var rene fyllefester.

Herregud, enkelte anonyme brukere på KG altså....født bak ei låvedør.

Endret av Million
feil sitat
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre litt overvektig. Og slikt synes jo. I tillegg hadde jeg på meg et antrekk som fikk magen min til å se ekstra rund og gravid ut, uten at jeg var det. Jeg var på jobb i en butikk, og hjalp noen kunder med barn. En unge lurte nok på dette, og spurte meg direkte.

"Er du gravid??"

(Jeg ser hvordan noe dør i blikket til foreldrene).

Jeg kan ikke annet enn le, og svarer

"Nei, ser det slik ut?"

"JA!". 

Foreldrene ble veldig flaue, og glattet over med å si at "hun sier sånn til alle!!!"

Jeg må jo bare flire av det. Ungen sier det jo ikke for å være slem, og jeg kan jo selv se at jeg har litt for stor mage. Foreldrene ble plutselig ferdige med handleturen og betalte varen uten å prøve noe mer. :fnise:

 

Anonymkode: 88395...f5f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"jeg vil ha sånn tiss som pappa," 

Anonymkode: fef6c...01a

Haha, det ville lillebroren min også!

Han skulle bli storebror, var sånn ca 4 år, og gikk å sa til alle at når han ble storebror, ja da skulle han få en rød bil, lighter og like lang tiss som pappa :fnise: Skuffelsen ble forøverig enorm da han ble storebror og ingen av de tre tingene gikk i oppfyllelse !

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

(kjem sikkert til å få hat av denne.)

 

Men det eine søskenbarnet(Som er mykje eldre enn meg) mitt fortalte meg her om dagen at eg var heime hos dei som 2-3 åring. Då satt eg i sofaen deira og såg på bilde av dei 6 søskna i lag. Plutselig utbraut eg":Dåkke var veldig stygge før!" Mamma blei veldig flau, men resten berre lo av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at en sur f....e kjærring kom til å klage på leggetiden :fnise: Det er ikke så sent da.

min ettåring sovner kl 21 hver dag. 

Uhhhhh

Anonymkode: 48a01...625

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går utbrøt 2-åringen til pappaen "pappa, du har ikke lov å slå meg!". Pappaen gikk bare fredelig forbi og har selvsagt aldri lagt sin hånd på barnet. Bare familie til stede, men det slo meg da, at det er nå detbbegynner, det er nå han kommer til å komme med pinlige uttalelser på butikken. For er det noe jeg har skjønt, så er det at det kommer mange rare utsagn basert på misforståelser og ting han har hørt i barnehagen.

Min sønn kastet seg ned på butikken og ropte sånn passe halvhøyt; ikke slå meg mamma.... Trodde jeg regelrett skulle besvime (flaks for meg at det nesten ikke var kunder i butikken) OG: jeg har selvsagt aldri slått sønnen min. Kan le av det i dag, men det tok noen år....

Anonymkode: 02654...8e1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Moren min hadde meg på tur som 4-åring, og hun hadde med venner, så sier jeg; 

''Mamma, se på de pulene (fuglene) der!'' 

Hun ble ganske flau, ja :fnise:

Anonymkode: a2eaf...3c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte pinlig, men mere morsomt..

Nå føler jeg meg urgammel som skriver dette, men de unge har jo en egen måte å skrive meldinger på. Det er forkortelser herifra og til månen. GP=gjør på....idk= I don´t know osv..

Uansett: Far sjøl orket ikke å reise seg opp fra sofaen for å si ifra til 12-åringen at det var på tide å gå på badet, så han sendte ei melding. Hun svarte med disse merkelige forkortelsene, så han googlet i vei for å finne ut av hva hun svarte. Deretter svarte han tilbake på dette ungdoms-sms-språket, ved hjelp av google. Etter tre meldinger frem og tilbake så ropte den håpefulle at han var altfor gammel til å skrive sånn, og at hun kom til å blokkere hvis han ikke ga seg..

Svaret fra pappaen? Jo : LOL

(holdt på å daue av latter mens dette pågikk!)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Når jeg var 12 hadde jeg en bror på 3 år som kalte fisk for fitte og agurk for kuk. Vi jobbet mye med dette, men det gikk lang tid før fitte ble til fisk. Husker mamma sa at det ikke kom til å bli noe besøk på akvariet før om en stund :fnise::a034:

Anonymkode: f30ef...2a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Da søsteren min adoprerte en jente fra kina måtte jeg forklare min jentunge (5 år da)om adopsjon. 

Forklaringen hadde tydeligvis gått rett inn, for dagen etterpå hadde hun gått rett bort til en jente i barnehagen og fortalt henne at hun sannsynligvis var hentet hjem fra et barnehjem i Kina. 

Det hadde visst blitt full oppstandelse da denne jenta ikke hadde hørt noe om adopsjon tidligere og ble veldig lei seg. For å gjøre saken enda verre var hun ikke adoptert i det hele tatt, men datter av innvandrere fra Vietnam. 

🙈

Anonymkode: 8fce3...c76

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha morsom tråd 😂

Jeg hadde praksis i barnehage når jeg gikk barne og ungdomsarbeider på vgs. Jeg hjalp en lita jente smøre på skiva si når hu plutselig utbrøt.

jenta: vet du hva

jeg: nei?

jenta: om morgenen hopper mamma opp pappa og da sier han oooh

jeg måtte gå i et annet rom å le 😂

 

En annnen gang da jeg passer min niese som da var 1,5 år lekte hun med klosssr foran tv. Det kom et klipp fra et nakenløp i Finland. Da en maken mann med tissefanten og alt ble filma så hun opp å peka på tvn og sa "pappa!pappa"

ikke så mye gulkorn da, men synes det var gøy at hun assosierte naken mann med pappa hehe

Anonymkode: a63cf...ef0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde vi vet middagsbordet for et par mnd siden.

Lillesøster: Hvem laget meg?

Jeg: Det var Pappa og jeg.

Lillesøster: Stekte dere meg? 

:lol:

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har skrevet denne før, men var en kamerat av meg som gjorde dette da han var liten, usikker på alder, men 5-6 år. Han har sagt at han aner ikke hvorfor han sa dette, det bare var noe som glapp utav ham.

Han kom fra en øykommune utenfor byen og da det var jul hadde faren noen æren i byn. Siden han skulle til et sted med vinmonopol fikk faren handleliste med seg fra hele slekten for hele julen. 

Så da stod de der og leste opp fra liste mens den ansatte gikk i ruten og hentet (det var tiden uten selvbetjente pol).

Tilslutt var alt funnet frem og satt i poser, en betydelig mengde alkohol. Guttungen var jo passe fornøyd og hadde kjedet seg der han stod og ventet og var ganske sint/lei. Ekspeditøren sier "Da må dere ha en god jul da!", hvorpå gutten svarer:

"Det er lett for deg å si det!"

Anonymkode: f8d78...18f

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den historien over minnet meg om en annen julepolhistorie.

Jeg og poden var i byen en lørdag og hadde også ærend innom vinmonopolet. I det vi trår over dørstokken utbryter min da 4-5-årige sønn med upåklagelig diksjon og lydstyrke: "Mamma? Skal vi handle lørdagsgotterier nå?"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...