Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg har hatt sex med tre tøyter denne måneden her, men før det var det noe trått et års tid. Det går litt opp og ned i dobbel forstand, egentlig. :)

Når jeg hører om 18 år gamle jenter som har hatt sex med 13 stk. blir jeg bare trist....og litt kåt også. :(

Du blir trist, og litt kåt også? vanskelig å tolke hva du mener med det?? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år.

Samleie: 1

Sexuell betont "lek": En til

Nettsex: 2 til (ingen av de har jeg hatt noen form for fysisk sexuell kontakt med. Ennå)

Alle er personer jeg kjenner og har en eller annen form for "forhold" til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

jeg er 20 år og har hatt samleie med en mann, dette er også mannen jeg er forlovet med nå :) glad jeg ventet på den rette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

26 år, 25-30 stk.

Kunne greid meg uten noen av dem, men angrer ingenting.

Glad jeg hadde erfaring når jeg møtte den rette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 år og har liggget med 20. Jeg ble seksuelt utnyttet i ungdommen,og angrer på en god del ons som fulgte, da jeg var så ung. Så flott og så ufattelig usikker... :kjefte: Man, jeg skulle jo sett megselv i speilet.... Jeg var jo altfor god for mange av de jeg lå med. Æsj...

Det er likevel lurt å tenke at erfaring, enten vokse med partneren, eller ha flere individuelle erfaringer (som man har hentet noe fra) alltid er et gode:-) :regn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

hatt sex med en stykk i mitt liv og det er kjæresten min. er 23 år . kommer aldri i mitt liv å pule folk som ikke er typen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...