Gå til innhold

Samboern har meldt seg inn i FrP


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Merkelig at så mange mener at folk stemmer FRP på syltynt grunnlag så lenge ingen har svart meg på det forrige innlegget mitt.

Hvordan hadde livet deres blitt om SV hadde kommet til makten?

Er dere klar over at dere måtte betalt minst kr. 10.000,- mer i skatt pr. år?

I tillegg til de 70% av vår inntekt som fra før av går i statskassen?

Har dere virkelig så stor tillitt til politikerne at dere lar de får råde over enda mer av inntekten deres?

SV forsøker å få folk til å tro at markedet er en slags overnaturlig, mystisk og ødeleggende kraft som MÅ temmes av politikerne. Sannheten er at markedet er summen av individers frivillige valg .. altså tilbud og etterspørsel etter varer og tjenester.

SV foreslår å skape enda flere restriksjoner for de som kan skape verdier og dette vil bare gjøre fattigdomsproblemet enda større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare lurer: hvis FRP er et av Norges største parti, enkelte steder det største, hvorfor er det ingen her inne som innrømmer at de stemmer FRP? (Har ikke lest alle innleggene...). Noe som ikke stemmer der...

Jeg stemmer IKKE FRP, men har hatt kjæreste som gjør det, og jeg synes vi var forskjellige (kanskje derfor det ble slutt), men alikevel er ikke det grunn nok til å bryte. Det hele kommer jo an på hvor ekstrem man er, det er ikke sånn at alle FRP'ere er rasister like lite som alle muslimer er kvinnemishandlere. Går ikke an å sette alle i en bås altså! Finnes like mange FRP'ere som er greie som SV'ere er jeg sikker på.

(Og forresten jenter; jeg synes veldig mange mannfolk i dette landet er tvilsomme til invandrere (kanskje ikke direkte rasister), hvorfor er det sånn?? Møter ingen jenter som er sånn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer: hvis FRP er et av Norges største parti, enkelte steder det største, hvorfor er det ingen her inne som innrømmer at de stemmer FRP? (Har ikke lest alle innleggene...). Noe som ikke stemmer der...

Jeg stemmer IKKE FRP, men har hatt kjæreste som gjør det, og jeg synes vi var forskjellige (kanskje derfor det ble slutt), men alikevel er ikke det grunn nok til å bryte. Det hele kommer jo an på hvor ekstrem man er, det er ikke sånn at alle FRP'ere er rasister like lite som alle muslimer er kvinnemishandlere. Går ikke an å sette alle i en bås altså! Finnes like mange FRP'ere som er greie som SV'ere er jeg sikker på.

(Og forresten jenter; jeg synes veldig mange mannfolk i dette landet er tvilsomme til invandrere (kanskje ikke direkte rasister), hvorfor er det sånn?? Møter ingen jenter som er sånn...)

vel kjenner en del jenter som er skeptiske til innvandrere og jeg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knaskje jenter ikke tør innrømme det da, for at det kanskje er ufeminint å mene det??

Bare ser på meg og mine eks'er: jeg er blitt oppdratt til at alle er like mye verdt uansett hudfarge osv, og vil gjerne videreformidle det til mine barn, men så kommer de med sånne ekle kommentarer om invandrere og folk med annen hudfarge. Hvordan skal jeg tørre å få barn med sånne?? Vil ikke ha rasistbarn heller!! Hadde klikka hvis far til mine barn hadde sagt noe sånt foran ungene mine altså. (Type: "her bor det bare fattigfolk og negre" når vi kjører gjennom Grønland).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knaskje jenter ikke tør innrømme det da, for at det kanskje er ufeminint å mene det??

Bare ser på meg og mine eks'er: jeg er blitt oppdratt til at alle er like mye verdt uansett hudfarge osv, og vil gjerne videreformidle det til mine barn, men så kommer de med sånne ekle kommentarer om invandrere og folk med annen hudfarge. Hvordan skal jeg tørre å få barn med sånne?? Vil ikke ha rasistbarn heller!! Hadde klikka hvis far til mine barn hadde sagt noe sånt foran ungene mine altså. (Type: "her bor det bare fattigfolk og negre" når vi kjører gjennom Grønland).

ja allae er jo like mye verdt

men sannheten er at alle mennesker har fordommer mot noen grupper i samfunnet..

ikke nødvendigvis innvandrere men det kan være folk som tenker annerledes enn deg eller har helt andre meninger..

og dessuten så bor de mange utlendinger på grønnland :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man kan ikke si at ALT Hagen sier er løgn.. NOE må han jo ha rett i?

Jeg kjenner flere som stemte frp jeg.. Det er fordi de er møkklei alle de andre partiene..

Dessuten så ER det jo et problem at Norge slipper inn forbrytere fra øst-europa som sprer narkotika.. Det er klart folk ser dette og reagerer.. og siden hagen er den eneste som synlig tar opp problemet så er det klart han sanker stemmer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anti-rasist.

Jeg mente ikke at jeg ville slutte å være venn med noen jeg allerede var venn med hvis det viste seg at de stemte/ var med i FrP.

Det jeg mener er at personer som sympatiserer med FrP har holdninger så fjernt fra mine at vi trolig ikke ville blitt venner i utgangspunktet.

Ok..så da ville det vært greit viss jeg hadde sagt at jeg ikke kan bli venner med en innvandrer som er muslim fordi vi har så forskjellige meninger i utgangspuntet? Noe jeg aldri ville sagt. Jeg aksepterer nemlig alle som mennesker og at hver og en har rett til sine meninger uten å bli sett ned på. Jeg mener at den eneste måten det kan bli fred på er akkurat det å være enige og at man er uenige. Like meninger får du aldri i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..så da ville det vært greit viss jeg hadde sagt at jeg ikke kan bli venner med en innvandrer som er muslim fordi vi har så forskjellige meninger i utgangspuntet?

Du kan si akkurat det du vil si.

Enkelte personer vil det være vanskelig å komme overens med. For å følge opp ditt eksempel kan jeg si at det ville vært vanskelig for meg å være venn med en religiøs ekstremist enten personen er kristen, muslim, jøde osv. Det betyr ikke at jeg ikke respekterer at de mener noe annet enn meg, bare at vi ikke hadde kommet særlig godt overens.

FrP står for meninger jeg mener er uintelligente og usosiale, meninger jeg faktisk ikke respekterer. Det er min mening og hva du mener om den er meg egentlig helt likegyldig.

Et parti som ser på det som viktig å kjempe for billigere sprit, er mot likestillingsloven, ønsker å gjøre det vanskeligere å få arbeidsledighetstrygd, er mot krav om tariffavtale for arbeidere i anbudsutsatte kommunale tjenester, ønsker å begrense allemannsretten, osv, osv innehar holdninger jeg rett og slett synes er skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ spørre dere damer; hva hadde dere gjort dersom mannen deres meldte seg inn i FrP?

Nei, det kan du lure på!!! :o Ett helt utrolig spørsmål. Er det ikke ett poeng å bare respektere den andres mening selv om du ikke er enig? :enig:

Kanskje det er han som burde lure på han skal gjøre i forhold til deg som i det hele tatt kan stille spørsmålet? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NastyNice

Grunnen til dette er vel at alle de som stemmer "blått" faktisk bruker stemmeretten fordi de har litt mer ekstreme meninger enn de fleste velgerne (eks FRP). De andre partiene flyter mer i hverandre og det er flere som lar være å bruke stemme retten sin pga dette, eller at de ikke har noe tro på at de forkjellige politiske partiene fungerer ( Vi har vel prøvd de fleste ) .

I min nærmeste krets har veldig mange av de som er på venstre siden latt være å bruke stemmeretten, mens de "blå" har brukt stemmeretten sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest randabergmann22

nesten 1 av 4 stemmer går til frp, vanvittig mange idioter i dette landet eller hva, men seriøst.. Folk må få stemme frp hvis de vil, uten å bli hengt ut som rasist.

Hilsen FRP TILHENGER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forstår ikke at noen av dere kan si at politikk ikke har noe i forholdet å gjøre. Det sier jo alt om hvilket verdigrunnlag en person har. Og jeg hadde ikke kunnet være sammen med en person hvis viktigste politiske saker er billig alkohol og lavere skatter. Får da være måte på egoisme.

Er nok ikke helt enig politisk med samboeren min på alle områder, men som RVer hadde jeg ikke klart å være sammen med en FRPer hvertfall. Til det er jeg nok altfor samfunnsengasjert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som Frp tilhenger, kunne jeg uten problemer gifte meg til og med med en RV'er, bare følelsene er på plass, uten at jeg på noen måte er tilhenger av det partiet... ser ikke problemet i det hele tatt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...