Gå til innhold

Samboern har meldt seg inn i FrP


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

nei der tror jegg du tar feil..

tror det er ganske mange forskjellige folk som stemmer frp..

tror ikke de peker seg ut ved å være sånn eller sånn.. liksom

Om han er han enig i Frp's politikk eller om han lar seg forføre og vil gi Frp en sjans (ergo, han kan ikke tenker mye) så er det bare å konkludere med at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Jeg tiltrekkes IKKE "korte" menn.

Jeg har truffet intelligente menn fra ALLE partier, men aldri en fra Frp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å svare deg; Jeg ville blitt redd, veldig redd om min mann bestemte seg for å ikke bare stemme, men også melde seg inn i et parti som FRP. Det ville betydd at jeg ikke kjente ham likevel - akkurat det ville kanskje vært det mest skremmende. Jeg ville ikke ledd tror jeg - bortsett fra den hysteriske latteren som dukker opp når jeg - ja - er redd...

Er dette et plutselig verdisprang for ham? Er det det at han faktisk melder seg inn - eller det at han deler FRP's meninger og syn om verden, som ryster deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt lite imponert hvis han hadde meldt seg inn i Frp. Det eneste Frp har rett i, er at politikken har vært litt vel soft de senere år. Det betyr ikke at jeg synes Frp skal få innføre sin politikk.

Vi er forsiktige med å diskutere politikk, vi ganske forskjellig syn og det blir da krangling. Jeg er nok litt på den røde siden, han på den blå. Han synes Bush er dyktig, jeg synes Bush er en dott. Han synes Frp er morsomme da, med sine enkle salgstriks og hvordan de lurer velgerne sine. Han hadde kanskje stemt høyre her til lands? Kapitalisme, markedskrefter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er mer akseptabelt med en RV-sympatisør enn en fra FRP?

Hvem er det som egentlig er imot at man sender tilbake kriminelle asylsøkere? Tydeligvis at dere ikke bor i nærheten av et asylmottak - det gjør jeg - og her blir vi regelrett rundstjålet. Vi kan ikke engang ha sykler stående i garasjen. Alle som en av oss naboer har gjort det vi kan for å få slutt på dette - men ser at det ikke er noen annen løsning enn at disse blir sendt tilbake der de kommer fra. Betyr det at vi er mindre intelligente eller rasister???

Er det greit at Norge skal være kjent for å være det ideelle landet å søke asyl i? Vi framstår jo som regelrett "dumme" i de kretsene.

Tydeligvis er det noen her som ikke helt vet definisjonen på en rasist.

Før dere begynner å skjelle meg ut, så kan jeg jo si at jeg ikke stemmer FRP selv - men det er faktisk mange saker hvor de fortjener ros for å tørre si det ingen andre tør si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslebråka skrev:

Han synes Frp er morsomme da, med sine enkle salgstriks og hvordan de lurer velgerne sine. Han hadde kanskje stemt høyre her til lands? Kapitalisme, markedskrefter osv.

Er SV sin politikk mer gjennomførbar? Åjo, stemmer - den er jo det dersom en synes at det er greit at man skal betale minst kr. 10.000,- mer i skatt pr. år - i tillegg til de 70% av vår inntekt som staten allerede forvalter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her har det jo blitt en politisk debatt ut av.

Uansett hva folk måtte mene er poenget at samboern din må få engasjere seg i det politiske partiet han måtte ønske, om du er enig eller ikke er da fullstendig irrelevant. I grunnen har alle de som sitter på gjerdet og klager og bærer seg veldig lite de skulle ha sagt. Så lenge han lar deg få stemme på det partiet du ønsker, ser jeg ikke problemet.

Anyway: du hadde blitt overrasket dersom du kjente til alle de som faktisk stemmer Frp; som likevel ikke er medlem i Ku Klux Klan, snyter på skatten eller gjør seg fortjent til noen andre av de andre vrangforestillingene du eller andre måtte ha omkring partiet.

Norge er et land med alt for mye fordommer, snillisme og jantelov! Men det er en HELT annen diskusjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

I går så jeg på postkontoret noen jeg ville karaterisert som typisk Frp'er... Han var en feit mann i slutten av femtiårene, ustelt, med militærstøvler og grønn jegerbukse han hadde en dyp og arrogant måte å le på... Og selvfølgelig frp trøye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var en feit mann i slutten av femtiårene, ustelt, med militærstøvler og grønn jegerbukse han hadde en dyp og arrogant måte å le på...

åååh, er det sånn en typeisk Frp'er ser ut? Da lærte jeg noe nytt i dag også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er han enig i Frp's politikk eller om han lar seg forføre og vil gi Frp en sjans (ergo, han kan ikke tenker mye) så er det bare å konkludere med at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Jeg tiltrekkes IKKE "korte" menn.

Jeg har truffet intelligente menn fra ALLE partier, men aldri en fra Frp.

jeg har trugget intelligente damer fra hele norge men aldir noen som kommer fra moss :hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde seriøst vurdert forholdet dersom han hadde meldt seg inn i FrP.

Men nå vil jeg anta at jeg ikke hadde blitt sammen med en FrPsympatisør i utgangspunktet. FrPvelgere har jeg ingen respekt for, deres holdninger er så fjernt fra mine at vi nok ikke kune vært venner engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde seriøst vurdert forholdet dersom han hadde meldt seg inn i FrP.

Men nå vil jeg anta at jeg ikke hadde blitt sammen med en FrPsympatisør i utgangspunktet. FrPvelgere har jeg ingen respekt for, deres holdninger er så fjernt fra mine at vi nok ikke kune vært venner engang.[/quotehvis du ikke har respekt for andres holdninger så er du ikke noe bedre selv..

hva erdet som gjør deg og dine holdninger så bra da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

alle kvinner vil vel ha meg :wink:

har ikke sagt jeg stemmer frp heller...

det jeg prøver å forstå er hvorfor enkelte her ikke kan være sammen med en person bare fordi han stemmer det og det partiet..

det viktigste er vel å respektere andre personer.. slvom de ike mener det samme som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er viktig å respektere hverandres standpunkt, men om man passer sammen er jo en annen sak. Når det gjelder deg, så virket det som du stemte FRP, siden du hang så på denne debatten :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke umulig at jeg kunne stemt det nei

men jeg var nok såffavelger :blunke:

syns det er så vanskelig å vite hva jeg skal stemme

syns ikke akkurat frp er verre enn andre partier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke umulig at jeg kunne stemt det nei

men jeg var nok såffavelger :blunke:

syns det er så vanskelig å vite hva jeg skal stemme

syns ikke akkurat frp er verre enn andre partier..

Er du såffavelger???? :o Men det er likså greit hvis du skulle ha stemt Frp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...