Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Squill

Jeg er trist i dag fordi

-jeg nok en gang bruker hele dagen på å sitte og stirre på masteroppgaven min uten å skrive noe, og jeg allerede har fått den utsatt én gang

-huset ser helt jævlig ut fordi jeg sitter på lesesalen og stirrer på masteroppgaven min

-jeg bruker masse, masse tid på å gjøre ingenting med masteroppgaven min

-jeg skjelte ut den uskyldige og snille samboeren min i dag fordi jeg ikke føler at jeg får til noen ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

jeg er trist idag fordi

- jeg savner bestevennina mi som ikke vil snakke med meg pga en psykisk lidelse som gjør henne sånn :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt trist i dag fordi jeg ikke har noe tro på vårt tredje prøverørsforsøk, og fordi jeg har innsett at jeg har blitt så utrolig kynisk på grunn av hele babylagingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er lei meg i dag fordi jeg ikke klarer å gråte over beskjeden om at bestemoren min har kref og kommer til å dø, men gråter en hel elv i løpet av en Private practice episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Den lille mannen med den STORE stemmen, er død.

Lenge leve DIO!

Endret av Margareth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

fordi jeg ikke har hørt et pip fra hverken min mor, min far eller min bror i dag på nasjonaldagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg litt trist fordi jeg tror noen har murt igjen åpningen i den andre enden av tunnelen. Jeg ser i hvert fall ikke noe lys der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist i dag fordi alt jobber i mot meg :unsure:

Uansett hva jeg gjør vil ingenting gå min vei. Jeg prøver likevel å se positive sider ved alt, og jeg har mye å glede meg over.. Snart er det sommer, sol og ferie. Håper det vil få meg i bedre humør.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg vil så mye, men får det liksom aldri til. Er som det er noe som holder meg igjen, og veit liksom ikke hvor jeg skal begynne. At jeg har rota bort flere år på livet mitt på ingenting, og at jeg ikke får de årene igjen.

For at jeg etter mange år som en som trives i eget selskap, har måttet innse at jeg faktisk har begynt å bli ensom. Altså jeg har jo familien ikke så altfor langt unna, men når det gjelder venner bor de enten langt unna, eller har barn/familie. Også en kjæreste hadde vært litt kjekt, en sommerflørt i det minste. Er flink til å underholde meg selv, men blir kjedelig i lengden det og. :trist:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trist i dag fordi jeg har betennelse i både armer og bein som jeg har kastet bort masse penger i akupunktur på uten noe resultat, og fordi jeg savner eksen så det verker i milten :(

Endret av Gummiloppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt trist i dag fordi alle rundt meg får seg kjærester om dagen, og jeg er redd for at alle skal forsvinne inn i sine egne forelskelsesbobler og at jeg blir igjen helt alene.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er trist på menneskehetens vegne. Det er for mye negativt som overskygger det positive, og uansett hvor mye healingtanker vi sender, er det ikke nok til å få jorda på rett kjøl igjen. Dette er dagen for de store og beksvarte tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Er ikke trist, bare irritert:

Jeg har brukt dagen på å vaske hus og klær fordi jeg får ukesbesøk og tenkte at det kunne lukte litt digg hjemme når jeg får besøket.

Klær, sokker, truser, håndklær, dynetrekk osv blir hengt ute på en tørkesnor og koser seg i sommerbrisen og lukter kjempegodt.

Jeg lar de henge et par timer.

Jeg går ut og kjenner på dem, estimerer at det vil ta en halvtime til før de er helt tørre.

Jeg går inn igjen, lager meg en brødskive, og hører et voldsomt bråk utenfra.

Jeg kikker ut.

OG DET HAGLEROG REGNER FANTASTISK MYE. Og før jeg rekker å engang tenke "faen i helvete, der blei klærne våte" så er de tilbake der de var da de kom ut fra vaskemaskinen.

Og jeg måtte ut og rive ned alle sammen og ble kjempevåt selv, og nå henger det en provisorisk tørkesnor i stua og roter til alt.

YAY. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

Jeg kjenner meg litt trist idag fordi jeg opererte tirsdag og siden det har jeg sett kjæresten min i 10 timer fordelt på 3 dager, til tross for at han ikke jobber, har bil og ikke har gjort annet enn å spille WOW..

Også er jeg litt trist fordi jeg ikke fikk spist sukkerspinn på tivoliet som drar fra byen idag. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg ønsker meg så veldig barn, helst innen jeg er 35 og er 30 nå, har ingen kjæreste og føler meg milevis unna den drømmen. Blir trist og redd av å lese alle formaninger om at man må få barn innen man er 30 og tenker at alle ikke har det valget :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

jeg ønsker meg så veldig barn, helst innen jeg er 35 og er 30 nå, har ingen kjæreste og føler meg milevis unna den drømmen. Blir trist og redd av å lese alle formaninger om at man må få barn innen man er 30 og tenker at alle ikke har det valget :(

Drømmemannen dukker som regel opp når man minst venter det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kjæresten min gjennom siste 6-7 mndene plutselig har begynt å blottlegge en veldig sjalu og ufin side av seg. Nå som jeg følte vi begynte å kjenne hverandre ganske godt.

Kanskje det er en grunn til at han begynner å skape seg, for jeg er paradoksalt nok ganske begeistret for kompisen hans. Jeg har ikke tenk å gjøre noe med det, og jeg har aldri gitt utrykk for å være tiltrukket av han på noen som helst måte, så jeg tror ikke kjærsten føler seg truet. Det er bare så vanskelig å holde tankene borte fra han andre når jeg blir behandlet dårlig i forholdet jeg er i.

Så savner jeg familien min! Jeg er så tett knyttet til de, men nå er det tre mnd siden sist gang jeg så de. Jeg har verdens beste foreldre, og hver gang jeg tenker på alle dagene jeg ikke får tilbringe sammen med de gjør det vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg fikk eksamenskarakter i dag, og den var ikke så bra som jeg hadde håpet og trodd!Egentlig ganske teit av meg, for karakteren var ikke dårlig, men den kunne vært bedre...

Har også fått tilbakemeldinger på et oppgaveutkast i dag, tilbakemedling om at det var et bra utkast, men på ingen måte konstruktive tilbakemeldinger... Og jeg må skrive 8 sider til, men fikk ikke hjelp til hva jeg skal fylle sidene med... :tristbla:

Og, ja, jeg har bare generelt sett en litt dårlig dag. Nærmer seg eksamen - jeg har et horribelt humør i hver eksamensperiode. Motivasjonen til å lese videre forsvant da karakteren på den forrige eksamenen ikke ble som forventet... Teit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...