Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Et bilde som dette får meg til å ulme. Han slapp for billig unna og angrer ikke et eneste sted.
images?imageId=8595709&x=0&y=4.43&cropw=

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Winza
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Hun var med i begynnelsen av 90-tallet. Ser at også Jessica Falkholt, som spilte Hope er død, tragisk :(

https://www.vg.no/rampelys/i/ddmraX/home-and-away-skuespiller-jessica-falkholt-er-doed

Uff ja, mora og faren døde. Lillesøstera døde kort tid etter på sykehuset og få uker etter døde Jessica. Så grusomt, en hel familie som dør i en bilulykke andre juledag :( Og jævlig trist for home and away fordi karakteren hennes var ganske god og nå vil vi aldri få en gjenforening mellom Hope og Raffy /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Denne flotte damen ikke får bo trygt i fred og ro i sine siste leveår på sykehjemmet som jo er hennes hjem. :raven:
https://www.dagbladet.no/mat/hele-norges-matmor-kastes-ut--en-tragedie-for-ingrid/69803252

Fryktelig trist. :( Herlige Ingrid Espelid, husker henne så godt fra fjernsynskjøkkenet da jeg var liten. Har en av kokebøkene hennes også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener bedre enn som så. M-M og Krompen får la henne flytte inn på skaugum syns jeg.
Tre rom og bad, pleiere, godt stell, smakfull mat og underholdning ved behov fortjener hun minimum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det og kanskje flere som bor på det hjemmet som har hatt veldig samfunnsnyttige jobber, men som ikke har vært kjendis. De eldre har vært med å bane veg for oss og bygget landet. Det er ikke bare kjendiser som fortjener godt stell, god mat og underholdning. De andre som bor der har rett på akkurat det samme som henne. Jeg synes det er trist at kjendiser, politikere og andre kjendiser skal få særbehandling. Håper ALLE beboere skal få en verdig flytting og få plass et sted hvor de trives, og får det dem trenger. Samtidig oppfordrer jeg alle å se dokumentaren om stengingen av st.Halvard hjemmet. Jeg har vært med på å måtte flytte eldre fra sitt hjem på sykehjem, kjendis eller ei, det er en tøff prosess. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.4.2018 den 17.12, Hoppetaujenta skrev:

Et bilde som dette får meg til å ulme. Han slapp for billig unna og angrer ikke et eneste sted.
 

I tillegg eier han ikke sosiale antenner :( Det verste var nok applausen han fikk når han skulle tale.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

jeg ble kjeftet huden full ved middagsbordet i dag, fordi jeg ikke hadde lagt ved grønnsaker på tallerkenen til samboer. Jeg har bare to armer, skulle helst hatt 10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sjokoladeknask skrev:

jeg ble kjeftet huden full ved middagsbordet i dag, fordi jeg ikke hadde lagt ved grønnsaker på tallerkenen til samboer. Jeg har bare to armer, skulle helst hatt 10. 

Så trist å lese, klem til deg. :klemmer: Du kan ikke la han tråkke på deg og behandle deg sånn. Han bør klare å forsyne seg med grønnsaker selv. Min eks oppførte seg på samme måte, klikket om jeg f.eks ikke kuttet grønnsakene i små nok (les mikroskopiske) biter. I tillegg var han sykelig sjalu og kontrollerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
42 minutter siden, Sjokoladeknask skrev:

jeg ble kjeftet huden full ved middagsbordet i dag, fordi jeg ikke hadde lagt ved grønnsaker på tallerkenen til samboer. Jeg har bare to armer, skulle helst hatt 10. 

Så dårlig gjort av han :angry::klem1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 16.5.2018 den 16.00, PussLe skrev:

I tillegg eier han ikke sosiale antenner :( Det verste var nok applausen han fikk når han skulle tale.......

Har han gjort noe gale igjen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Winza skrev:

Har han gjort noe gale igjen nå?

Neida, var bare når han gikk på stortingsfesten for litt tilbake siden. Han har jo ikke akkurat vært forsiktig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, PussLe skrev:

Neida, var bare når han gikk på stortingsfesten for litt tilbake siden. Han har jo ikke akkurat vært forsiktig :) 

Tenk om han ender opp som statsminister i framtiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...