Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Jeg spurte ham, hvorfor han ikke hadde spurt om noen ville ha katten, men det hadde han ikke tenkt på, makan til idiot :sinna:

 

Fy faen for en idiot! :sinna:  :frustrert: Sånne folk fortjener juling! :kjempesinna: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, melatonin skrev:

Sånne mennesker skulle stått naken i gapestokk til spott og spe.

 

Enig, kommer aldri til å prate med den drittsekken igjen :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, Salka skrev:

Fy faen for en idiot! :sinna:  :frustrert: Sånne folk fortjener juling! :kjempesinna: 

Ja, og tortur fra middelalderen :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Dritt dag. Og et dritt år. Syk hele januar og er mentalt utslitt etter en problemfyllt høst.  Har en nav sak som alene er grunn nok til å hive seg utfor en bru. Fartsbot i dag. Ikke noe positiv i dag nei. 

Nyttårsaften var dog en bra dag.. synd det tok slutt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra dette og god bedring til denne karen som er en av mine store favoritter. :klem: 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei meg fordi et vennepar har problemer med ekteskapet, og trolig kommer til å skille seg. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Libertas skrev:

Jeg kjenner meg trist idag for at... Eller, glem det, ingen bryr seg allikevel...

:klem: En liten trøsteklem fra en ukjent kan kanskje hjelpe litt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Perelandra skrev:

:klem: En liten trøsteklem fra en ukjent kan kanskje hjelpe litt?

:hug: Tusen takk, setter stor pris på det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvorfor jeg er trist ... eller, kollektivet fungerer ikke like bra som det gjorde før, og jeg er sliten av å måtte liste meg rundt. Føler jeg er til bry i mitt eget hjem. Samtidig har jeg en kjip jobbsituasjon, og får ikke napp på jobber jeg søker på. For å toppe det hele fikk jeg uventet mensen i dag, noe jeg oppdaget rett før jeg skulle i et tre timer langt møte. Ja, og så ble jeg kritisert av ei jeg bor med, fordi jeg ikke kunne love at jeg holdt meg unna kjøkkenet når hun skulle ha gjester midt i middagstider. Sa jeg skulle prøve å fikse middag til en annen tid, med et lite forbehold, men det var ikke bra nok.

Sliten nå. Vil bare vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, L'amie skrev:

Vet ikke hvorfor jeg er trist ... eller, kollektivet fungerer ikke like bra som det gjorde før, og jeg er sliten av å måtte liste meg rundt. Føler jeg er til bry i mitt eget hjem. Samtidig har jeg en kjip jobbsituasjon, og får ikke napp på jobber jeg søker på. For å toppe det hele fikk jeg uventet mensen i dag, noe jeg oppdaget rett før jeg skulle i et tre timer langt møte. Ja, og så ble jeg kritisert av ei jeg bor med, fordi jeg ikke kunne love at jeg holdt meg unna kjøkkenet når hun skulle ha gjester midt i middagstider. Sa jeg skulle prøve å fikse middag til en annen tid, med et lite forbehold, men det var ikke bra nok.

Sliten nå. Vil bare vekk.

:klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "svigerfar" , det vil si far til min avdøde kjæreste, døde i dag. Han har vært syk ei stund, men dødsfallet kom likevel som en overraskelse på meg. Jeg tenker på familien, og særlig "svigermor" som først mister sønnen sin og blir enke tre og et halv år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Perelandra skrev:

Min "svigerfar" , det vil si far til min avdøde kjæreste, døde i dag. Han har vært syk ei stund, men dødsfallet kom likevel som en overraskelse på meg. Jeg tenker på familien, og særlig "svigermor" som først mister sønnen sin og blir enke tre og et halv år etter.

Så trist :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Så trist :hug:

Ja, det er veldig trist. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 7.3.2018 den 19.58, Perelandra skrev:

Min "svigerfar" , det vil si far til min avdøde kjæreste, døde i dag. Han har vært syk ei stund, men dødsfallet kom likevel som en overraskelse på meg. Jeg tenker på familien, og særlig "svigermor" som først mister sønnen sin og blir enke tre og et halv år etter.

:hug:  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Winza skrev:

:hug:  :hjerte:

Tusen takk, og koselig å se at du er tilbake på KG! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...