Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
34 minutter siden, Calandria skrev:

:klem:

Takk! Han var gammel og syk da han døde, men det er uansett vemodig at han er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.4.2010 den 16.13, Gjest AnonymBruker skrev:

fordi en venn av meg har fortalt at hun alltid har vært litt sjalu på meg fordi jeg er lykkelig, har en god mann og et godt forhold, og at hun derfor ikke alltid har ønsket meg alt godt.

 

Jeg er lei meg for at jeg ikke har kunnet vært den vennen for henne som hun har treongt og for at jeg nå ikke er sikker på om vi noen gang har vært venner i utgangspunktet. Jeg er lei meg fordi det kjennes ut som at jeg har mistet mange år med vennskap, fordi jeg nå ikke er sikker på om de noen gang egentlig har eksistert.

Varm klem til deg 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist. :( Jeg elsket serien Frasier. Husker jeg alltid så Friends, Frasier og Seinfeld på rappen på tirsdagskveldene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 d035.gif Min kjære vil ikke ha meg på den måten slik jeg ønsker ham. Det sliter så. 

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès

En bekjent av meg fortalte at han hadde avlivet katten sin, for han var lei av den :kjempesinna: Så ikke skaff deg dyr for faen :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Catalina Culès skrev:

En bekjent av meg fortalte at han hadde avlivet katten sin, for han var lei av den :kjempesinna: Så ikke skaff deg dyr for faen :kjefte:

Fy faen, for en drittsekk! :trist: Jeg blir så eitrandes forbanna på sånne folk! :kjempesinna: Han skulle gitt pusen til deg i stedet. :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 minutter siden, Salka skrev:

Fy faen, for en drittsekk! :trist: Jeg blir så eitrandes forbanna på sånne folk! :kjempesinna: Han skulle gitt pusen til deg i stedet. :hjerte:

Jeg spurte ham, hvorfor han ikke hadde spurt om noen ville ha katten, men det hadde han ikke tenkt på, makan til idiot :sinna:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Catalina Culès skrev:

En bekjent av meg fortalte at han hadde avlivet katten sin, for han var lei av den :kjempesinna: Så ikke skaff deg dyr for faen :kjefte:

Sånne mennesker skulle stått naken i gapestokk til spott og spe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...