Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Daryl Dixon skrev:

I dag så jeg et hjertestans tilfelle. Selv om lamellene og døra her ble ganske fort lukket så jeg jo tydelig hva som skjedde. Det brenner seg inn på netthinna, ser det om og om igjen. Men hvordan det gikk vet jeg jo så klart ikke. Fikk vondt langt inn i sjela av vedkommende, og pårørende. Krysser fingrene for han. 🤞

Håper det gikk bra! Stakkars mann og pårørende. Og kjett for andre pasienter å måtte se sånn. Håper du har det bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest NotNaomi
På 17.11.2017 den 15.56, Hoppetaujenta skrev:

Det er for tidlig; en skuespiller og sanger med særpreg er borte. Englagårdfilmene var opprørsk vakre. :sukk: 
https://www.dagbladet.no/kjendis/skuespiller-rikard-wollf-er-dod/68892514
680.jpg

Oj. Det visste jeg ikke! Han var en helt spesiell kar !<3 uff,nå ble jeg litt trist. Er helt og fullt enig med Englagårdfilmene! Har sett de såå mange ganger. Er ikke noe film-menneske da jeg liker bøker best. Men noen filmer er bare såå bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 8.11.2017 den 20.52, Elaine Marley skrev:

:grine:Takler ikke sånt. Hvorfor må mennesker være så ondskapsfulle? 

Mennesker er ondskapsfulle for de gjør alt for å føle seg selv bedre eller de tenner på ondskap. Jævla søppelmennesker som holder på å angripe andre mennesker og dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hvem er det ? Unnskyld,men jeg vet ikke. 

Som Hoppe sier...en countrysanger.  En legende.  Og låtskriver, komiker og far til countrystjernen Pam Tillis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne eldste damen - Della Reese - er død. Så mye på denne serien her "Touched By An Angel" i sin tid. *snufs*
Like overraskende hver gang det skjer; når folk som "alltid har vært" sier takk for seg og blir borte. :sukk: 

9660277_web1_della_reese_roma_downey.jpg
Hun var i tillegg til å være en habil sanger også pastor. Jo, jeg likte henne jeg. :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vondt i et kne fordi jeg falt i ei rulletrapp i går. I tillegg har jeg mensen og føler meg oppblåst og elendig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt fra venninna på noen dager nå og begynner å bli bekymret. Ulikt henne å være stille så lenge og får ikke tak i henne. Blir fylt med tristhet og tomhet når det er sånn.

 

Oppdatering: Universet skuffer aldri.. Fikk en kort melding liten stund siden om at mobilen var ødelagt. Atter fred igjen.

Endret av Devilheart
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Jellybean78 skrev:

RIP Malcolm Young. :sukk:

:cry3:det er veldig trist, forventet, men allikevel. Ac☇dc🖤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...