Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Trøstepremien er at du får til odel og eie innlegg nummer flunkende fine 3000 med sløyfe på.  :gave::flagg::) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, fiole skrev:

For at jeg kom i skade å formulere meg slik at jeg tråkket på noens tær i en av trådene :( 

Det ble heldigvis ryddet opp i det.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbannet er vel heller ordet. At folk ikke skal få livsnødvendige medisiner fordi de blir for dyre for samfunnet. :riste:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise

Det er fortsatt 1 mnd igjen til ferie.. og jeg er SÅ klar for å reise at dere aner ikke. Gleder meg til å parkere ræva mi i en badering i Stillehavet :nordvesta: Fram til det er det bare stress og mas og jeg får jo ikke arbeidsro for alle maser sånn på meg. Er det ikke ferie snart?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg på grunn av et avskyelig krek av en AB'er som sparker folk som allerede er langt nede. Dessverre kan slikt få utfolde seg om natta når det er få eller ingen moderatorer tilgjengelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bokhylla
7 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg er lei meg på grunn av et avskyelig krek av en AB'er som sparker folk som allerede er langt nede. Dessverre kan slikt få utfolde seg om natta når det er få eller ingen moderatorer tilgjengelig.

Det er vanligvis mange slike krek her på KG, men akkurat i natt har jeg syntes det har vært relativt lite "sparking". Jeg har visst (heldigvis) ikke fått med meg alt som har skjedd her de siste timene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bokhylla skrev:

Det er vanligvis mange slike krek her på KG, men akkurat i natt har jeg syntes det har vært relativt lite "sparking". Jeg har visst (heldigvis) ikke fått med meg alt som har skjedd her de siste timene :) 

Det var spesielt en tråd, men jeg vil ikke linke til den, for jeg regner med den blir moderert når morgenen kommer.

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bokhylla
2 minutter siden, Perelandra skrev:

Det var spesielt en tråd, men jeg vil ikke linke til den, for jeg regner med den blir moderert når morgenen kommer.

Jeg fant den. Alltid noen som har noe negativt de skulle ha sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/nyheter/9435495/

http://www.tv2.no/nyheter/9435191

Jeg synes det er helt jævlig når sånne saker dukker opp i media. Klarer ikke å forestille meg hva ofrene i overgrepssaker går gjennom og kommer til å sitte igjen med de kommende årene. Det avskummet av voldtektsmenn skulle blitt torturert på groveste vis. Fått hugget av spesifikke kroppsdeler, deretter hendene og tilslutt armene så de sitter der og ikke kan gjøre noe som helst mot noen igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 97'girl skrev:

http://www.tv2.no/nyheter/9435495/

http://www.tv2.no/nyheter/9435191

Jeg synes det er helt jævlig når sånne saker dukker opp i media. Klarer ikke å forestille meg hva ofrene i overgrepssaker går gjennom og kommer til å sitte igjen med de kommende årene. Det avskummet av voldtektsmenn skulle blitt torturert på groveste vis. Fått hugget av spesifikke kroppsdeler, deretter hendene og tilslutt armene så de sitter der og ikke kan gjøre noe som helst mot noen igjen. 

Fy faen så sykt! Håper de begge blir dømt til 21 års fengsel :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag leste jeg på forumet om en som ville ta sitt eget liv.. jeg ble forferdelig trist. Jeg skrur av antennene mine når det gjelder  nyheter. Orker ikke ta inn alt det fæle og hjelpeånden blir fort oppløst i tomhet fordi jeg strekker ikke så langt. Jeg skulle ønske denne personen leste dette å så at han/hun har allerede blitt lagt merke til og i en fremmeds tanker. Jeg klemte i tankene. Jeg kjenner ikke til selv hvordan, bare at det gjorde vondt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har effet opp døgnrytmen noe forferdelig i det siste. Sene kvelder, sene morgener. Tok kaka i dag når jeg la meg mellom 19-20 og var litt trøtt og sov med drømmer. Så våknet jeg og følte det fortsatt var veldig tidlig, typ 4-5-6. Så på klokka. 2320. Noe så surrealistisk. Hva nå? Blir vel å underholde meg fram til 2-3 tida igjen og kan glemme noe skole og dagligliv i morgen. :hm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Devilheart skrev:

Har effet opp døgnrytmen noe forferdelig i det siste. Sene kvelder, sene morgener. Tok kaka i dag når jeg la meg mellom 19-20 og var litt trøtt og sov med drømmer. Så våknet jeg og følte det fortsatt var veldig tidlig, typ 4-5-6. Så på klokka. 2320. Noe så surrealistisk. Hva nå? Blir vel å underholde meg fram til 2-3 tida igjen og kan glemme noe skole og dagligliv i morgen. :hm:

Off, kjipt når døgnrytmen lever sitt eget liv. Vi er fullstendig avhengige av den søvnen vår, og får vi ikke den på nattestid, må den taes igjen på dagtid. Vet hvordan det er.. 

Kanskje du klarer å tvinge deg selv til å holde deg våken til i morgen ettermiddag? Så kan du sove lenge, stå opp tidlig på lørdagen, og holde døgnrytmen stødig etter det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...