Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fordi jeg skulle egentlig feire bursdagen min til lørdag, men nå har 4 stykker avlyst (han ene hadde fått lungebetennelse mens de andre hadde bare svake unnskyldninger) og kjæresten min måtte jobbe fordi en var blitt syk. Jeg har ikke mange venner og nå er det kun 2 som kommer, hvor hun ene ikke har fått beskjed om søsteren kan sitte barnevakt, så kan være det kun blir jeg og en til :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pluss alle oss, @Snuppah00! :jepp: 

Det jeg egentlig hadde tenkt å sukke litt over er at man fremdeles ikke kan slette alt så det markeres som lest. :sukk: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Fordi jeg skulle egentlig feire bursdagen min til lørdag, men nå har 4 stykker avlyst (han ene hadde fått lungebetennelse mens de andre hadde bare svake unnskyldninger) og kjæresten min måtte jobbe fordi en var blitt syk. Jeg har ikke mange venner og nå er det kun 2 som kommer, hvor hun ene ikke har fått beskjed om søsteren kan sitte barnevakt, så kan være det kun blir jeg og en til :sukk:

Som hoppe sa, pluss oss alle her på kg. Gratulerer med dagen på forskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snuppah00 skrev:

Fordi jeg skulle egentlig feire bursdagen min til lørdag, men nå har 4 stykker avlyst (han ene hadde fått lungebetennelse mens de andre hadde bare svake unnskyldninger) og kjæresten min måtte jobbe fordi en var blitt syk. Jeg har ikke mange venner og nå er det kun 2 som kommer, hvor hun ene ikke har fått beskjed om søsteren kan sitte barnevakt, så kan være det kun blir jeg og en til :sukk:

Er man syk, så er man syk, men dårlig gjort å takke ja til en invitasjon for å så avlyse fordi noe gøyere dukket opp (eller hva grunnen var) Klem til deg i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist at jeg ikke vet hvilken bruker den som vi kalte for "kapteinen" i en spesiell tråd, gjemmer seg bak.
Er sikker på at hen er her ennå, men... :sukk: 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Litt trist at jeg ikke vet hvilken bruker den som vi kalte for "kapteinen" i en spesiell tråd, gjemmer seg bak.
Er sikker på at hen er her ennå, men... :sukk: 
 

Må innrømme at det dukker opp i hodet av og til.....en liten krimgåte, på en måte...sålangt har jeg to mistenkte :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hmm....jeg tenker stadig på det jeg også* ...men i dag er det denne karen som har gått ut av tiden.
Jeg lo godt med og av ham og filmene i mine yngre dager. De var en skikkelig svensk morrogjeng de der. 
              http://www.vg.no/rampelys/film/janne-loffe-carlsson-er-doed/a/24130043/
308abf98d40bd810c620946ec51dbebc?t%5B0%5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Flomofre i USA.... :sukk: 

Ja. Det er fryktelig.

Naturkatastrofer er alltid grusomt der det rammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg ikke kan gratulere min søster med dagen, siden hun slo hånda av meg for flere år siden og ikke vil ha kontakt av noe slag.

Det gjør fortsatt vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès
9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

...jeg ikke kan gratulere min søster med dagen, siden hun slo hånda av meg for flere år siden og ikke vil ha kontakt av noe slag.

Det gjør fortsatt vondt.

Så leit :klem: Kan jeg spør hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Så leit :klem: Kan jeg spør hvorfor?

Ja, det er vondt.

-   Har nevnt det tidligere et sted..fordi jeg ikke er frisk. Siste livstegn fra henne var en sms som sa " jeg takler ikke at du er syk!". 5 år siden. Prøvde i 3 år å "beholde" henne før jeg ga opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Jerry Lee skrev:

...jeg ikke kan gratulere min søster med dagen, siden hun slo hånda av meg for flere år siden og ikke vil ha kontakt av noe slag.

Det gjør fortsatt vondt.

Trist! Ingen håp om forsoning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja, det er vondt.

-   Har nevnt det tidligere et sted..fordi jeg ikke er frisk. Siste livstegn fra henne var en sms som sa " jeg takler ikke at du er syk!". 5 år siden. Prøvde i 3 år å "beholde" henne før jeg ga opp. 

Trist det skal være sånn :troest: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...