Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Rainstorm skrev:

Å spise hund er ikke mer dyremishandling enn å spise kjøttdeig. Det er hvordan dyrene har det før de blir spist som kan være dyremishandling. Men tviler på at det er spesielt bra dyrevelferd i Kina sånn ellers heller, men ikke pga at de spiser hund da. 

Det er litt kvalmende i grunn hvordan folk har så lett for å drite i dyrs lidelser. Uff. 

En meningsmåling tatt i Kina i fjor viser at de fleste vil ha hund til kjæledyr og forby spising av hund. Yulinfestivalen er blitt forbudt heldigvis. Det var vel første året i år det ikke var festival med hundekjøtt. 

Human avlivning er en ting, så enig med deg at da er det ikke verre enn at andre dyr blir slaktet. Men skulle sååååå likt å gi de som deltok på yulin festivalen eksakt samme behandling som de ga til dyra. Søppelmennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, veslefrøken skrev:

En meningsmåling tatt i Kina i fjor viser at de fleste vil ha hund til kjæledyr og forby spising av hund. Yulinfestivalen er blitt forbudt heldigvis. Det var vel første året i år det ikke var festival med hundekjøtt. 

Human avlivning er en ting, så enig med deg at da er det ikke verre enn at andre dyr blir slaktet. Men skulle sååååå likt å gi de som deltok på yulin festivalen eksakt samme behandling som de ga til dyra. Søppelmennesker.

Kina er er sykt land, det og Nord Korea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg noen nye jeans hadde jeg tenkt, sjekker rundt på nett og er på jakt etter noen skikkelig
dyp-mørkeblå bukser som ikke er klorbleket, steintrommelbehandlet eller utsatt for ubukselige giftbehandlinger
som forringer kvalitet og utseende. Jeg blir lei av og trist over at de skal slite, hale, dra og til og med
klippe huller i dem OG ha en drøy pris på elendigheten i tillegg. Noen kan bare vaskes på 30-40 grader.
Jeg vil ha de opprinnelige dongeribuksene som ble slitt kun ved naturlig bruk over tid. 
Sånne som tåler vask ved 60 grader uten å gå opp i liminga. Ganske mange ting i vårt samfunn går feil vei!
Arrrgh!  :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var akkurat innom en YouTube kanal etter å ha sett på en video på kanalen og så viser det seg at brukeren døde av leukemi for over 2 år siden, så forferdelig trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forbaska premenstruell og føler meg helt elendig. :angry::sad:

Er både sur, sint og trist, og kroppen føles blytung. I løpet av to dager har jeg gått opp nesten tre kilo i vekt. Jeg vet jo at så rask vektøkning er væske og ikke fett, men det er ganske demotiverende likevel. I tillegg er jeg så fryktelig sulten at jeg kan spise nesten hva som helst. Det er hardt å være kvinne! Trøsten er at innen fem år er jeg sikkert i overgangsalderen. På sånne dager er jeg glad for at jeg bor alene. Lunta er kort og det skal lite til før jeg eksploderer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg er så forbaska premenstruell og føler meg helt elendig. :angry::sad:

Er både sur, sint og trist, og kroppen føles blytung. I løpet av to dager har jeg gått opp nesten tre kilo i vekt. Jeg vet jo at så rask vektøkning er væske og ikke fett, men det er ganske demotiverende likevel. I tillegg er jeg så fryktelig sulten at jeg kan spise nesten hva som helst. Det er hardt å være kvinne! Trøsten er at innen fem år er jeg sikkert i overgangsalderen. På sånne dager er jeg glad for at jeg bor alene. Lunta er kort og det skal lite til før jeg eksploderer.

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Winza skrev:

:hug: 

Tusen takk kjære deg! :klem:

Jeg skal snart ta meg en lang gåtur. Det pleier å hjelpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perelandra skrev:

Jeg er så forbaska premenstruell og føler meg helt elendig. :angry::sad:

Er både sur, sint og trist, og kroppen føles blytung. I løpet av to dager har jeg gått opp nesten tre kilo i vekt. Jeg vet jo at så rask vektøkning er væske og ikke fett, men det er ganske demotiverende likevel. I tillegg er jeg så fryktelig sulten at jeg kan spise nesten hva som helst. Det er hardt å være kvinne! Trøsten er at innen fem år er jeg sikkert i overgangsalderen. På sånne dager er jeg glad for at jeg bor alene. Lunta er kort og det skal lite til før jeg eksploderer.

*klemme* :klem: PMS er noe dritt! Hardt å være kvinne, ja! Blir så inni granskauen godtesjuk også, kunne nesten ranet kiosken for godis, hehe. Gå deg en lang tur og kjøp med en sjokolade på veien hjem, det fortjener du. Og kos masse med pusene! :hjerte: Pusekos hjelper på alt! :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem så så jeg en død liten fugl liggendes på bakken og det så ut som at noen hadde utsatt den for vold :( Jeg skjønner ikke hvordan i helvette folk kan finne på å drepe en uskyldig liten fugl :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
6 minutter siden, Winza skrev:

På vei hjem så så jeg en død liten fugl liggendes på bakken og det så ut som at noen hadde utsatt den for vold :( Jeg skjønner ikke hvordan i helvette folk kan finne på å drepe en uskyldig liten fugl :sinna:

Det var nok en katt, som hadde fått tak i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Salka skrev:

*klemme* :klem: PMS er noe dritt! Hardt å være kvinne, ja! Blir så inni granskauen godtesjuk også, kunne nesten ranet kiosken for godis, hehe. Gå deg en lang tur og kjøp med en sjokolade på veien hjem, det fortjener du. Og kos masse med pusene! :hjerte: Pusekos hjelper på alt! :ninuskapus:

Takk for gode råd! Pusekos og sjokolade hjelper alltid. :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Det var nok en katt, som hadde fått tak i den.

Naturen er brutal. Jeg elsker katter, men samtidig vet jeg jo at de også kan være rene lystmordere mot fugler og mus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perelandra skrev:

Naturen er brutal. Jeg elsker katter, men samtidig vet jeg jo at de også kan være rene lystmordere mot fugler og mus. 

Skulle ønske det var slik som i Tom og Jerry hvor katten aldri får fangsten sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Skulle ønske det var slik som i Tom og Jerry hvor katten aldri får fangsten sin

Ja, i alle fall for fugler. At katter tar mus kan jo også være bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...