Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Roger Moore :grine: Min favoritt-Bond. Dette var ordentlig trist, men han fikk heldigvis et langt og innholdsrikt liv. 

Hvil i fred! :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Aner ikke hvor jeg har vært men fant ut at min store favoritt innen rock døde 17 mai, Chris Cornell :cry3:RIP.

Og legenden Roger Moore, :cry3:

:dagens-rose: :dagens-rose::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, May 23, 2017 den 17.23, Steffieboy skrev:

Fordi de jævla terroristene som vestlige land har skapt igjen har tatt uskyldige liv, og attpåtil barn..

Føler meg bare helt knust idag.

Nettopp. LITT viktigere enn en tilfeldig  (dårlig) "skuespiller"s død.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye kulturopplevelser jeg gjerne ville ha vært med på, men de skjedde for lenge, lenge siden.
Så mange konserter og mennesker som jeg ville ha opplevd på nært hold. Det er veldig for sent...       :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er singel og savner en varm armkrok. Spesielt armkroken til han fine fyren på treningssenteret, som jeg aldri har turt å snakke med. Fikk uforventet mensen i dag og har lyst til å spise alt jeg finner, men ingenting smaker godt egentlig. Føler meg sliten, trøtt og slapp og har bare lyst til å sove :(  I tillegg er jeg skikkelig oppblåst uten å ha spist noe jeg vanligvis blir oppblåst av.

Synes veldig synd på meg selv akkurat nå. Prøvde å dra på trening for å få litt endorfiner, blodomløp igang og oppblåstheten vekk, men følte meg så svak og stakkarslig at jeg dro hjem halvveis i økta.

Beklager for at jeg er skikkelig sytete. Men det hjelper å få det ut :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Doge skrev:

Fordi det er det egentlig er en fin dag i dag, men jeg har ingen å dele den med :sukk:

Da er vi to om det :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Finnes det en tilsvarende tråd på KG om hvorfor dagen er fin? Om hvorfor en er glad/fornøyd i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fitlife skrev:

Hei! Finnes det en tilsvarende tråd på KG om hvorfor dagen er fin? Om hvorfor en er glad/fornøyd i dag? 

Ja, det gjør det den heter hva har gjort deg glad i dag...så er det en annen om tusen ting å være glad for....:) De er på denne delen av forumet..blandt de første sidene som regel

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i dag jeg skulle droppet å starte dagen med nyheter.....ny terrorhandling :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan folk oppføre seg slik mot et lite medvesen? Jeg fatter det ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke se slike videoer mer. Bare griner som en unge...og hater mennesker som bedriver slikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi noen troll her på KG får meg til å ønske at jeg ikke var født. Folk som meg er misfostre som bare fører til ulemper. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 minutter siden, Perelandra skrev:

Fordi noen troll her på KG får meg til å ønske at jeg ikke var født. Folk som meg er misfostre som bare fører til ulemper. 

Uffameg! Dette er jo ikke sant i det hele tatt! 

Jeg har funnet ut en ting i det siste og det er at jeg trenger faktisk ikke respektere alt det andre mennesker måtte mene om ditten og datten. Jeg har jo hele tiden tenkt at "Rainstorm, du trenger ikke ta det til deg" eller at "det er helt sikkert noen som er uenig", men samtidig tenkt at disse menneskene sine meninger skal jeg respektere. Men man trenger faktisk ikke det. Hvis noen som jeg synes har tullemeninger sier om meg at jeg er en dritt, og teit, og en kvise på jordens overflate, så er jeg ikke forpliktet til å respektere meningen deres. Jeg skal liksom være så diplomatisk inni meg, men jeg trenger å lære meg å bare gi en lang faen og rett og slett ugyldiggjøre andres meninger inni meg. Andre skal ikke få ta så stor plass i mitt liv at når de sier noe dritt så skal jeg en gang høre på dem. Ikke fordi de nødvendigvis tar feil, men fordi JEG må være min største støttespiller og heiagjeng, og noen ganger betyr det å være selvhevdende. Kanskje du må jobbe med å tenke litt sånn selv? For en ting er i alle fall sikkert, og det er at du IKKE er et misfoster, og du fører ikke til bare ulemper! Og i den grad du gjør det så er DU, kjære Perelandra verdt det! :klem: 

Send meg en PM hvis du trenger det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...