Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 1/11/2016 at 17.56, NasseNøff skrev:

Fordi jeg er tom for kinder maxi, og det er sosialt uakseptabelt å gå innom nærbutikken for å kjøpe kinder maxi for andre gang. 

De kan da ikke vite at du er snill og gir egg til "fattige barn"... Snakk litt med hodet ditt som sier at det ikke er akseptabelt. :jepp:  Hvis en ser litt skikkelig på saken: det kan ikke være så veldig mye sjokolade til sammen i noen små egg. Hvis vi tenker i gram, er det myye mer i en 200g`s sjokoladeplate og det spiser folk rett som det er.

Bare gå til butikken din og kjøp. Du får lov av meg. :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ofte trist når jeg tenker på Joshua French...og jeg tenker på ham ganske ofte.  Å sitte der han sitter, år etter år, må være helvete på jord. Jeg håper inderlig at han får komme hjem snart. Stakkars mann. :( 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Fordi at Karsen Isachsen er død. :( Han kunne det der med å snakke til folk og få det til å bli interessant. 

http://www.dagbladet.no/2016/01/18/kultur/karsten_isachsen/dod/gatt_bort/karsten/42796539/

Kommer vi inn i en dødsfallstim av kjentfolk i 2016? 

Ja, det har vært mange dødsfall på kjente personer nå i starten av året. Eller er det kanskje bare at man blir mer oppmerksom på det når spesielt kjente folk dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Vena Cava

Fordi jeg har bestemt meg for å flytte fra samboeren. Trist men samtidig en lettelse. Gleder meg litt til å finne meg et eget hjem hvor jeg kan slappe helt av og leve ut mine egne drømmer og ikke noen andres ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sovet dårlig og kjenner meg ganske groggy i dag. I tillegg grubler jeg så mye over alt det vonde som skjer i verden for tida. Da blir det også vanskeligere å sove.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er høysensitiv for sterke lukter og kollegaen foran har dynket seg i parfyme i dag. Er så stram lukt at nesten umulig å konsentrere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...