Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Takk for oppmuntrende ord, alle sammen! :)

Denne PP har jeg bestemt meg for at jeg hverken skal tempe eller ta EL-tester. Jeg veit jo sånn ca når jeg har EL og IKM uansett. Skal bare la det gå sin gang og :humpe: når vi har lyst.

Nå skal jeg ut en tur! :sol:

Høres ut som en bra plan! ;)

Juhu! :hoppe: Vi har fått sommer :ler::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Alabama

Hei! Bra dere har kost dere i pinsen. Vi holder fortsatt på med å selge leilighet og ser oss om etter et nytt steed å bo, og det tar virkelig opp mye tid.

Har vært litt fraværende her den siste tida, men har ikke skjedd så mye spennende heller.. Har mest sannsynlig eggløsning i helgen, så det blir nok mer action her om et par ukers tid. :ler: Men skal prøve å få fulgt opp dagbøkene til dere andre snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ikke så mye spennende som skjer her for tida. Blir vel mer skriving om et par uker når IKM nærmer seg.

Men kan fortelle at leiligheten min ble solgt i går!! :jepp: Så da har vi litt over en mnd på å finne oss noe nytt. Får håpe vi får kjøpt før den tid, men er ikke krise om vi må leie et par mnd heller.. Vil ikke ha noen hastverksleilighet denne gangen, det ble det nemlig sist (bodde i kollektiv og holdt ikke ut..)!! :fnise:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med salget!! Håper dere finner noe flott å kjøpe, men som du sier ikke noe vits å stresse med det. Vi solgte i mars i fjor - flytta ut i april - kjøpte i juni og flytta inn i november. Var veldig greit å leie en periode så en hadde roen på seg til å finne den perfekte boligen.

Så greit å "time" EL til en helg da :) Og denne helgen har du sikkert fri også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salget! :):hoppe:

Håper dere slipper tusenvis av visninger før dere finner drømmehuset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehey! Gratulerer med salg! ;)

Håper dere finner den perfekte leiligheten passe raskt :)

Kjør på med :sengekos::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...