Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Heheh, godt at du har tro på meg! :jepp: Kanskje jeg faktisk klarer det denne gangen!

Og hvis jeg klarer det kan ikke du være dårligere!

Selvsagt ikke!

:ler:

Bra deal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også har tro på dere! Det må jo være befriende og ikke teste før en eventuelt uteblivende TR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ikke testet enda, selv om det er en mikroskopisk sjanse for at en test kunne gitt utslag nå. :kaffekopp:

Har forresten like ømme pupper som forrige pp, sånn at det er vondt å legge seg på magen for å sove.

Blir spennende å se om mensen kommer, men er ikke like optimisktisk som jeg har vært de andre prøveperiodene.. Blir nok skuffa igjen.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Kjennes ut som om mensen er på vei egentlig.. Har mensenmage.. :tristbla:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmage kan vel være et tegn på graviditet? Når er IKM og når planlegger du å teste? Heier på deg :duskedame:

Ha en strålende fredagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut som om mensen er på vei egentlig.. Har mensenmage.. :tristbla:

:klemmer:

It's not over 'til the fat lady sings ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Hva skjer'a? Testet? TR?

Når jeg har mensenmage har jeg løsmage - er det det samme som din mensenmage eller? Jeg har det stortsett alltid rett før TR setter inn...

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:cry3:

Mensen kom i går. Tempen var 36,21 da jeg våkna, så visste at den ville komme i løpet av dagen. Ble likevel utrolig skuffa da den dukka opp litt utpå dagen.. :tristbla:

Jaja, over i PP5. Blitt kjempe :forkjola: også. Hoster opp bøttevis med slim.. Æsj.. Kjipt å være sjuk når man har mensen. Da føler jeg meg dobbelt så fæl. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse god bedring :klem: Kjipt med mensen, men det betyr og at neste gan ger sjansen enda større for at dere lykkes. Jeg er og på dag 1 i dag :5:

Leste et innlegg der du sa hvor du hadde kjøpt temometeret ditt, men finner det ikke igjen. Hvor var dette?

Håper du får en fin feiring i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry3:

Mensen kom i går. Tempen var 36,21 da jeg våkna, så visste at den ville komme i løpet av dagen. Ble likevel utrolig skuffa da den dukka opp litt utpå dagen.. :tristbla:

Jaja, over i PP5. Blitt kjempe :forkjola: også. Hoster opp bøttevis med slim.. Æsj.. Kjipt å være sjuk når man har mensen. Da føler jeg meg dobbelt så fæl. :trist:

Æsj, så kiipt. Men du var fryktelig flink som holdt ut ikke-testingen ;) Og nå kan du drikke vin i morgen med god samvittighet!

Ha en fin 17. mai-feiring Alabama :blomst::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende å holde igjen testingen, det har så langt ikke jeg klart :) Denne gangen begynte jeg allerede 8-9 dpo i et øyeblikks galskap, blendahvite selvfølgelig.. på dag 11 kom TR på besøk så slapp jo å svi av altfor mange tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig kjedelig at det ikke klaffet i PP4, men i PP5 har jeg bestemt at det skal gå for dere :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: dumme TR...

Jeg har ikke prøvd dette selv, men har lest at slimløsende hostensaft kan få fortgang på sakene. Det gjør det lettere for sædcellene å svømme dit de skal, fordi slimet i skjeden og oppover i livmor/eggledere blir tynnere. Kanskje et tips å ta med seg videre?

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Takk for oppmuntrende ord, alle sammen! :)

Denne PP har jeg bestemt meg for at jeg hverken skal tempe eller ta EL-tester. Jeg veit jo sånn ca når jeg har EL og IKM uansett. Skal bare la det gå sin gang og :humpe: når vi har lyst.

Nå skal jeg ut en tur! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...