Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Lykke til i neste PP. En liten trøst er jo å ha regelmessig og korte sykluser = flere EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Sant det med korte sykluser og flere el, men regner ikke med at det fortsetter siden jeg pleier å ha 28 dager..

Siden sist har ikke så mye skjedd. Vi har hatt besøk av gravide svigerinne og svoger, og jeg serverte henne mat med parmesan-ost. Altså upasteurisert. Og jeg kom på det akkurat da jeg hadde tømt en hel haug oppi salaten :roll: .

Lurte lenge på hva jeg skulle gjøre, men gadd virkelig ikke lage helt ny salat. Hun sa ingenting på det heller, tror ikke hun skjønner helt hva hun kan og ikke kan spise... Hun tror ihvertfall det er greit å drikke et glass vin, og har ikke slutta å røyke helt. Tar seg en innimellom. :fy_fy:

Jaja, over til meg selv. Temper denne mnd, men har ikke testa med el-tester enda. Lurer på om jeg skal ta en test nå i dag, siden jeg har hatt en liten dipp i tempen i går og antydning til el-slim i dag.

Ellers begynte jeg å jobbe igjen forrige uke, etter 2 mnd ferie, etterfulgt av 6 ukers sykmelding pga diare.. Da blir det mindre tid til KG, men det er sikkert bare sunt for min del. Så blir jeg ikke like opphengt i dette med prøvingen og symptomjakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, parmesan som er så godt. Tror jeg skal gafle i meg det i tiden fremover, nå som jeg ikke er gravid :ler:

Har du blitt bra i magen igjen? Det var pga samonella? Eller husker jeg helt feil? Lykke til i jobbe nigjen. Sikkert godt å kome i gang igjen. Jeg har ihvertfall ikke godt av å være for mye hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Parmesan er nyyydelig!! All ost er nydelig. Men manchego er som regel pasteurisert. Og hvis man går på Meny og lignende butikker, finner man nok masse oster man kan spise. Håper jeg, ellers blir det ni grusomme mnd for meg.. :fnise:

Magen er fin! Måtte være diaré-fri og levere tre negative avføringsprøver for å få lov til å komme tilbake til jobb. Ganske strengt! Deilig å være tilbake på jobb! :gullengel:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin første-dag-på-lenge dag på jobb!

Du har forresten ikke lagt inn TR på IKM april lista.

La merke til det når jeg var inne å la meg inn i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Hatt besøk i helgen, så ikke blitt noe :sengekos: siden torsdag formiddag. Men nå har heldigvis svigermor reist, så vi endelig fikk litt privatliv :lur: .

Hadde masse el-slim på fredag, el-smerter i går og i dag har tempen steget.

Håper det ikke ble for lang tid i forkant og for lang tid i etterkant av eggløsningen. Får bare håpe på det beste.

Ble temmelig frustrert da jeg oppdaget el-slimet fredag formiddag, og visste at vi ikke kom til å få et sekund alene før søndag ettermiddag.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Takk for det! Synes selv den var så fin! :jepp:

I dag har tempen sunket fra 36,78 i går, til 36,56 i dag :klø:

Skjønner ikke hva som skjer.. Men FF'en har ihvertfall gitt meg el den 1/5, altså da jeg trodde at jeg hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ingen erfaring med temping o.l., men magefølelsen min sier dere "skårer mål" snart. :jepp:

Ha en fortsatt fin dag, Alabama :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Nå har jeg ingen erfaring med temping o.l., men magefølelsen min sier dere "skårer mål" snart. :jepp:

Ha en fortsatt fin dag, Alabama :briller:

:ler: Da stoler jeg på magefølelsen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehey Alabama ;)

Kjenner meg godt igjen igjen i deg.. hehe.. med testing og symtomleting og en ukuelig optimisme!

Jeg har litt lyst til å utfordre deg til et veddemål :lur:

Hvem av oss klarer å la være å teste og kun vente på mensen. Testing må være tillatt når man er 1 dag over da... Hmm.. vel, jeg er ikke sikker på om jeg klarer det selv :geiper: Men det er så leit, å lage seg dårlige dager med negative tester dag etter dag, i stedet for å bare se hva som skjer når det skjer ;)

Ønsker deg uansett lykke til denne syklusen - håper det har klaffet :)

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei! Takk for hilsen i dagboka mi:) Jeg titter innom for å ønske deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hei Lemming :goodbye:

Hyggelig at du stikker innom.

LineGourmet: Ja!! God ide! Kanskje et veddemål er løsningen på den evinnelige testetrangen.

Tror jeg skal fikse litt på tickeren min også, ser ut som om det er på tide å teste, men det stemmer ikke altså!! Venter mensen på lørdag. Det betyr at jeg ikke kan teste før søndag!? Hmmm... Kan bli vanskelig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lemming :goodbye:

Hyggelig at du stikker innom.

LineGourmet: Ja!! God ide! Kanskje et veddemål er løsningen på den evinnelige testetrangen.

Tror jeg skal fikse litt på tickeren min også, ser ut som om det er på tide å teste, men det stemmer ikke altså!! Venter mensen på lørdag. Det betyr at jeg ikke kan teste før søndag!? Hmmm... Kan bli vanskelig.. :fnise:

Hehe.. jeg har stor tro på deg! Du klarer det, garantert! :tommelopp:;) (og klarer du det, så må jeg også :fnise: )

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hehe.. jeg har stor tro på deg! Du klarer det, garantert! :tommelopp:;) (og klarer du det, så må jeg også :fnise: )

Heheh, godt at du har tro på meg! :jepp: Kanskje jeg faktisk klarer det denne gangen!

Og hvis jeg klarer det kan ikke du være dårligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...