Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Jøss.. Nå var det rett før auksjonen på disse gikk ut, og så la jeg inn et bud på 0,1 britisk pund siden det vare var et bud fra før av, og så vant jeg!! Koster 2,75 pund i frakt, men er jo svinbillig!!

Litt impulskjøp, håper jo ikke at jeg får bruk for disse! Hehhe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen EL-tester av den typen der, men fikk aldri noen positiv på de. Streken ble bare bittelitt sterkere og vips var EL over. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Da blir det januarbaby da! Heier på deg, jeg! :strix:

Takk takk.. Hvis den kommer i morra, som jeg mistenker, så har jo denne syklusen vært på 22 (!!!) dager! Det må være min korteste syklus noensinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Mensen kom i dag og tempen sank fra 36,61 i går til 36,26.

Var absolutt ventet siden jeg var supermenstruell i går, hadde litt vondt i korsryggen og magen. Var litt hissig og begynte å grine og måtte trøstes av samboer. :(

Jaja, nå skal jeg lage litt frokost og prøve å tenke positivt. Er kjempefint vær ute og loppemarkedhelg i byen. I tillegg er det et par visninger vi kan gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Du får jo ganske tidlig EL ser det ut som da, det høres jo sikkert helt fjernt ut, men da slipper du i hvert fall å vente evigheter på neste EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ja, jeg vet. Sparte omtrent en uke denne pp. Hehehe.. Men 12 dagers lutealfase er jo ikke bra? Eller er det akkurat sånn at det går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er ikke noe problem. Det er under 10 som er fort kort. Egget er som regel festet i løpet av 6-10 DPO, så 12 går helt greit. Se her.

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Hvordan går det? Mye menssmerter? Motivert for ny prøverunde? :jepp:

Er veldig heldig med mensen, skal ikke klage. Blør lite og har ikke så forferdelig vondt heller. Litt vondt i magen til å begynne med og så vondt i hodet etter noen dager.

Veldig motivert for ny prøverunde! Blir bare mer og mer motivert, jeg! Når mensen kommer er humøret labert, men jeg blir raskt klar for :sengekos::jepp:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei,

Legger igjen spor her etter å ha sett deg rundt om i dagbøkene her inne.

Håper spiret sitter på neste forsøk :jepp:

God kveld! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Velkommen som lesere begge to!Stikker innom dere snart, må bare gjøre litt :husarbeid:

Etter tre nattevakter og med forberedelse til leilighetssalg er det litt kaos her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...