Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Og hva skjedde med formatet der? :klo: Det innlegget ville bare ikke samarbeide, tydeligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ære og evig takknemlighet til den som kan finne opp en stillegående løvblåser - eller i det minste overtale nabosameiets vaktmester til å ikke fyre opp sin før kl 10...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2018 den 18.12, Daria skrev:

It's a boy! :babygutt: Albert? Phillip? James?

Prins Louis Albert Charles.

Mye bilder av King Louis i Jungelboken på facebook :fnise: Men vi får vel tro og håpe at det aldri blir en realitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har en forbannelse blitt brutt - Pascal hadde faktisk førstevalg-kaken min  :sikle: Roadrunner, derimot...  :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Sarah Millicans kontante reaksjon på QI når Stephen Fry sier When you'll have children, you'll...  -No. No. There is no when. No. Man har vært der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Daria skrev:

I dag har en forbannelse blitt brutt - Pascal hadde faktisk førstevalg-kaken min  :sikle: Roadrunner, derimot...  :fnise: 

Så du var den utvalgte i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nytt pre-MGP-program. Forrige uke fikk jeg ikke med meg, hvis jeg føler meg veldig inspirert ligger det vel på nett-tv...

Italia synger om terror og denslags, jeg synes som regel det er litt malplassert i MGP... Litt anmassende (de unngår så vidt rap-stempelet), men også litt fengende. Morsmålspoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas G:son er selvfølgelig med i årets finale også - nå som låtskriver som Malta. Han har hatt bedre dager på jobben, dette har jeg hørt noen ganger før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...