Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

TV2-sporten omtalte nettopp nakenbildene av Fritjof Nansen som "Nansen med svansen" - litt usikker på jeg skal :hoho: , :grine: eller bare :rolleyes: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Nå går du for topp ti?
-Nja... jeg går for gode hopp og kjedelige kommentarer til pressen, så får vi se hvor langt det rekker...'

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fannemel! :bolledeig::flagg: Alltid stas med hoppseier, men det blir nesten litt for spennende når seiermarginen er 0,1 poeng... Og selvfølgelig havnet han umiddelbart midt i en klemmesandwich med entusiastiske lagkamerater :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full pott til Anders Fannemel som tar av seg hansken for å håndhilse på premieutdelerene. Etikettevokteren er fornøyd... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som vanker i kongelige kretser: Ser på bilder fra Nobelprismiddagen i Stockholm, og legger merke til at kongeparet, deres barn og svigerbarn har lyseblått ordensbånd på skrå. Unntatt Chris O’Neill, som har kongeblått ordensbånd rundt halsen i stedet. Hvorfor det, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det... Det er enten en annen orden eller en annen grad av den samme ordnenen. Han har ønsket minst mulig kongelig staffasje, om man skal kalle det det - det er derfor han ikke ble prins da de giftet seg, bl.a., det var etter eget ønske og fordi han ønsket å fortsette med egne forretninger heller enn å være kongelig på fulltid. Det skinner jo litt gjennom at han ikke er så innmari komfortabel med å representere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å høres ut som min bestemor - tenk så mye finere Silya ville vært i den kjolen uten armene fulle av tatoveringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt gjør egentlig ikke så mye for meg - jeg stemte på Gaute i den finalen... :fnise: Home for Christmas går derimot rett til tårekanalene - hver gang :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Daria skrev:

Du har ikke vurdert en litt mer spennende bok...?

Boka er bra den :opplyser:

Men jeg slipper å ha på nattbordlampa, og kan ligge godt under dyna mens Kindle står av seg selv på madrassen ved puta. Må bare lufte en finger innimellom for å bla. Og i morges våknet jeg altfor tidlig, med Kindle stående der jeg sovnet fra den i natt... :ler: Fikk ikke sove mer, så begynte å lese litt og vips så var jeg borte et par timer til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daria skrev:

Er jeg den eneste som ser på han som synger nå og tenker Steve Urkel...?

Nei :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Rosalie skrev:

Du som vanker i kongelige kretser: Ser på bilder fra Nobelprismiddagen i Stockholm, og legger merke til at kongeparet, deres barn og svigerbarn har lyseblått ordensbånd på skrå. Unntatt Chris O’Neill, som har kongeblått ordensbånd rundt halsen i stedet. Hvorfor det, egentlig?

Svarer sjæl, ass. 

Alle, minus O’Neill, er riddere av Serafimerordenen, den fremste svenske ordenen. O’Neill er kommandør av Nordstjerneordenen.

Litt lett lesestoff om ordener skrevet av Kjell Arne Totland:  https://blogg.tv2.no/kongebloggen/2013/06/14/flere-ordener/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charoltte Kalla går ut først i jaktstarten - med fem norske løpere etter seg. Av og til er det ikke paranoia når du føler at alle er ute etter akkurat deg... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...