Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Daria skrev:

Jeg vet jeg var kritisk da de hentet fagdommer fra Sverige til discokvelden i fjor, og ikke et vondt ord om Inger Lise Rypdal, men hvis hun er det mest disco de kunne hoste opp ville det vel vært bedre med en svenske likevel - de har jo en disco-kultur som fortsatt lever. Inger Lise Rypdal har vel ikke sunget disco i min levetid...

Disco har vel knapt vært stort i din levetid.  

 

Men jeg er enig i at de sikkert kunne funnet noen bedre enn Rypdal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har en stemme som passer til Mari Boine sine sanger. Men jeg kan ikke bedømme hvor korrekt det er.  Men hun høres faktisk riktig ut. 

 

Andre sangene i Stjernekamp hun har valgt som jeg faktisk synes passer henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, i likhet med det store flertallet som ser på, ikke noe grunnlag for å uttale meg om hvorvidt de joiker bra og riktig :vetikke: Sånn sett er det en ganske ubrukelig kategori...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleide å tro at jeg gråt lett, men etter noen år med Mona på Stjernekamp innser jeg jo at jeg er praktisk talt iskald og følelsesløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en ren herrefinale. Men jeg har jo heiet på begge i løpet av høsten. så det er ikke så viktig for meg hvem som vinner :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på humorshow på fredag og så Snømannen i går :opplyser: Tror endelig min gullfiskhukommelse rundt bøker jeg har lest kom godt med :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Roadrunner skrev:

Var på humorshow på fredag og så Snømannen i går :opplyser: Tror endelig min gullfiskhukommelse rundt bøker jeg har lest kom godt med :nigo:

:ler: Var den like dårlig som ryktene skal ha det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Daria skrev:

:ler: Var den like dårlig som ryktene skal ha det til?

Næh, lot meg underholde, jeg! :jepp:

Ikke den beste filmen jeg har sett og det er en enorm logisk brist i at de på vei fra Oslo til Rjukan plutselig befinner seg på Atlanterhavsveien :skratte: (verre omkjøring enn i nabofylket for øyeblikket jo!). Men jeg husker ikke bokas handling i detalj og dermed ikke den største kritikeren. Skulle virkelig ønske den var laget på norsk da, harmonerte ikke helt med norske navn og norske steder, hvor alt er på engelsk. Vil si den havnet litt midt på treet kanskje, rundt en 3-4. Koste meg jeg, men er nå ikke altfor kresen. 

Synes kanskje det er synd de skriver at den er basert på romanen, i stedet for inspirert av... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo - Rjukan via Atlanterhavsveien?! :rulle: Da snakker vi omvei...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Daria skrev:

Oslo - Rjukan via Atlanterhavsveien?! :rulle: Da snakker vi omvei...

Jepp! :fnise:

Synes synd på eventuelle turister som kommer til Norge og vil kjøre i Harry Holes spor :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De vil jo bli litt skuffet når de trofast følger gps-ruta og ikke ser snurten av noe vestlandsnatur... Kan man saksøke for villedende markedsføring...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varsel buss for tog har sine irritasjonsmomenter, men er stort sett til å leve med. Ikke-varslet (men planlagt) buss for tog, som innebærer 20 min forsinkelse på en dag jeg ikke har 20 min å avse (samt påtuvungen radiolytting) er en svært lite festlig start på uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Unnskyld, står du i kø?
-Ja, jeg bare venter på tur...

Men da foreslår jeg at du, som ethvert menneske med et minimum av erfaring med butikker, faktisk står i den køen og rykker framover når personen foran deg gjør det, heller enn å drive rundt sånn i nærheten av køen et sted ettersom hva du føler for. Særlig når han foran deg har lagt på alle sine varer og du ikke viser tegn til å nærme deg hverken båndet eller kassen eller for den saks skyld tilsynelatende har noen varer du har tenkt å betale for. Takk.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens norske verdier: Barnehageunger ute i striregn, i fullt regnutstyr, tilsynelatende strålende fornøyd med tingenes tilstand. Mistenker at de voksne ikke var like lykkelige, men alle skal være ute i ettermiddagsøkta, sånn er det bare... :regn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...