Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke Lise Davidsen trenger å gi arien hun sang i finalen som mye av ansvaret for at hun vant - den stemmen er ganske eksepsjonell uansett hva hun synger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på Amandapris-utdelingen i 20 minutter uten å gripe febrilsk etter fjernkontrollen eller utvikle eksem - det er faktisk ikke så verst. Særlig ikke med tanke på at den ledes av Pia Tjelta som både har sunget og prøvd å være morsom - og innimellom faktisk lyktes med det :daane: 

Men kjære Didrik Solli-Tangen, må vi snakke om hvite jakke enda en gang?!

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Takk for meg, ha en fin kveld, så ses vi etterpå, tar nogen øl og snakk drid om film. Kos dokke.

Kveldens beste takketale så langt fra Kristoffer Joner :ler: 

Dessuten lurer jeg litt på hvor mye Anders Bassmo Christiansen vil bli mobbet for at Anne Marie Ottersen kalte ham Anders Bamsemums Christiansen fra scenen... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Amanda nå opptrer kjærlighetsbarnet til Ravi og Jon Niklas Rønning. La oss håpe de ikke får flere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Marcus og Martinius inntar scenen er det på tide å finne muteknappen og en alternativ Amanda...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet påstår at de presenterer "nye detaljer" om Audrey Hepburn - men alt som står her, står også i en ti år gammel bok jeg har... Den spesifiserer også at hun strengt tatt ikke knasket tulipanløk, løken ble tørket, malt og brukt som mel. Kanskje jeg skulle ta en kopi av den aktuelle siden og sende til avisen... :filer: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når både Rosenborg og Tottenham taper ( :sur: ) er det jo fint at jeg har hatt ben flott konsert å trøste meg med i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Daria skrev:

Dagbladet påstår at de presenterer "nye detaljer" om Audrey Hepburn - men alt som står her, står også i en ti år gammel bok jeg har... Den spesifiserer også at hun strengt tatt ikke knasket tulipanløk, løken ble tørket, malt og brukt som mel. Kanskje jeg skulle ta en kopi av den aktuelle siden og sende til avisen... :filer: 

Det håper jeg du gjør! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Daria skrev:

Bokklubben har 3 for 2-salg på Mummikopper. Sånn kan det gå... :plystre: 

Mener å ha hørt at du ikke trengte flere.... Men det var sikkert feilhørt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ting trenger man, andre ting vil man bare ha... Jeg måtte jo ha årets nye med teatermotiv, og jeg har siklet på den med Forfaderen i flere år, det samme med mummihus-koppen -og voilá, tre kopper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der hadde KG også slengt seg på hjerte-styret :roll: Veldig hvitt var det også blitt, ikke spesielt behagelig å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir jo litt (mer) glad i Jon Bleiklie Devik når han avbryter seg selv etter ett lunsj&lyrikk-dikt for å gå ned og be Kafé Løve skru av musikken. De  gamle damene på nabobordet stusset litt, men fant ut at han hører nok bedre enn oss, vet du... :fnise: Dessuten leser han godt, Kolbein Falkeid var dagens tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgkampens første politikere på døra kom fra Venstre. De ville gi meg en brosjyre, jeg takket pent nei og sa at det trengte jeg ikke, så da gikk de videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Justin Gatlin, that wasn't very world champion-ish...?

Line Andersen kallen er spade en spade :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...