Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Daria skrev:

Men altså, hun drepte ham med hans egne briller? Kreativt...

Det betyr vel at vi brilleslanger har et greit våpen med oss bestandig. 

 

Men brillene så like fine ut etterpå.... Skeptisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Daria skrev:

Men hallo - lyden hang seg og skjermen gikk i svart midt under Tårnarien?! :kjefte:

 

Her fungerte det perfekt gjennom hele arien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mythbusters tester påstanden om at i Titanic-filmen kunne Jack og Rose delt døren Rose lå på og dermed begge overlevd. Min påstand er at de som gjør et stor nummer av dette er en "feil" i filmen har skjønt svært lite om dramaturgi og historiefortelling.  Uansett hvor mange tenåringshormoner jeg hadde i omløp hver gang Leo var på lerretet var jeg aldri i tvil om at Jack måtte dø for at filmen skulle fungere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du ikke kan uttale deg om politikk når du er dronning, men likevel vil komme med et lite Brexit-stikk - det er da du tar en telefon til din modist... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I avdelingen for dette finnes faktisk presenteres i dag theatredate.co.uk - online dating for teaterelskere. Jeg ser jo fordelen - en ganske solid grovsortering er allerede foretatt og man vil alltid ha noe å snakke om hvis samtalen forøvrig skulle gå i stå... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bekrefter jo bare min påstand om at Stephen Fry burde vært et åpenbart valg som Slughorn...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei,nei... Årets MGP-fyr fra Sverige, Robin Hvahannåheter, er på Allsång - iført naturhvit dobbeltspent dress (allerede der er det jo opptil flere feil) - med kritthvit t-skjorte under. Hvor skal man begynne...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens spørsmål: Når man står og venter i prøveromkø og noen kommer ut av et prøverom med armene fulle av prøvde plagg de leverer til den ansatte som står der i den hensikt - det er naturlig å anta at de er ferdig med å prøve og har forlatt prøverommet, ikke sant? Det gjorde nemlig jeg, og et minutt senere ble forhenget dratt til side - Jeg holder faktisk på her! Eh, det var jo opplagt? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Norske jordbær :sikle: Au naturell, med melk og sukker og de siste tror jeg skal få selskap av litt sjokoladeis (hvis de ikke forsvinner før jeg kommer så langt... :fnise: ) I tillegg til sommerens bær kom jeg også hjem med sommerens dikter - Herman Wildenvey i en utgave fra 1923. Jeg fant den på Fretex på tirsdag og klarte å stå imot da, men jeg kunne visst ikke leve uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...