Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Vi har ikke engang dugnad en gang i året - vi har jo ingen uteområder som skal stelles... Før (som i fram til utpå 90-tallet en gang) hadde vi egen fastboende vaktmester med ansvar for søppelsjakt og vasking og lyspærer og snømåking og ymse vedlikeholdsoppgaver, nå har vi søppelcontainere ute og et selskap som fikser resten.

Dagens naturopplevelse - et ekorn spiste av hånden min. På vindusbrettet hos besteforeldrene mine, han er fast gjest og godt vant :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny ettermiddagsvane denne uka: Great British bake-off og brodering. Ung og hipp er mine mellomnavn... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å se et historieprogram om hekseprosessene, men dramatisering av tortur trenger jeg igrunnen ikke se... Tror det blir James Bond igjen i stedet - ikke er volden så overdrevent urealistisk at det stort sett bare blir latterlig, men den ledsages av tørrvittighet heller enn smerteskrik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i østerled i helgen. I tillegg til kunstutstillingen som var turens hovedmål, er behovet for innkjøp av bøker, te og godis også ivaretatt. Det samme er fika i form av kladdkaka og chai latte. Snart blir det nok middag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke man får et bedre eksempel på en fullt integrert innvandrer enn når hopptrener Alexander Stöck twitrer - på norsk - om å installere ny do på hytta :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra det svært nære Østen - bagen er full av te, bøker, sjokolade og knekkebrød (samt en mummi-boks og et kjede), og alle var enige om at det hadde vært en fin tur og at kanelbullene i Haga virkelig er perverst store...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskjeden du ikke vil ha på toget: Toget er dessverre innstilt fra neste stasjon pga strømstans. Det arbeides med å arrangere alternativ transport, men vi har foreløbig ikke noe mer info om dette...

Jeg brukte 2t15min på en reise som vanligvis tar en time, med det var i det minste fint vær (har opplevd det samme i striregn og 3 grader klokka sju en høstmorgen...), jeg hadde bok og skulle uansett bare hjem. Man får jo ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det to overtidskvelder med tilhørende grytidlige morgener på grunn av strømstans (regner med å være på kontoret rett over 06 i morgen og torsdag). Så joda... Moro med strøm! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strøm er stas - det er når den forsvinner at problemene begynner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josh Groban er Tony-nominert, Tom Hilde satser en sesong til og prinsesse Charlotte fyller to - dagen byr på nyheter om flere av dagbokens gjennomngangstemaer :ler:  Dessuten er Oslo - teaterstykket om Oslo-prossessen også nominert til en haug Tony-priser. Skulle gjerne sett at det dukket opp på Det Norskes høstprogram-lansering i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På plass i sofaen for å følge programpresentasjonen til Det Norske. Et par minutter før start er kameraet slått på, men ikke fokusert - alt jeg ser er et uklart bilde av en sofa, uten lyd. Jeg satser på at det tar seg opp etterhvert... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...