Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Hun har faktisk glitter på mikrofonen så den skal matche kjolen - det er dedikasjon og gjennomføring det står respekt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En svensk gås er en norsk rev. Og nei,  vi snakker ikke zoologi.  Det er mye dårlig teksting på 112, men dette visste åpenbart oversetteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bedre,  men det er denne frustrerende avstanden mellom bedre og bra... i tillegg til dette med at ting tar tid og tålmodighet og sånn.  Men jeg utvider stadig aksjonsradiusen og passer på å legge mine små turer dit jeg vet at benkene står tett.

Har tenkt meg i konserthuset i kveld - om jeg skulle trenge litt plutselige hvilepauser der regner jeg med full forståelse fra alle de gamle damene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Daria skrev:

Fordi verden trenger flere cottage cheese-baserte retter. 

Eller ikke... Jeg stiller meg helhjertet bak Bart Simpson -"This cheese looks like it's already been eaten!"

:fnise: Litt av noen oppskrifter. Jeg liker cottage cheese på knekkebrød med pepper eller gastromat. Og så bruker jeg det i en oppskrift på glutenfrie rundstykker. For bare få år siden var jeg veldig enig med Bart. Vet i grunn ikke hva som skjedde, men jeg har faktisk overført til eldste jenta vår å spise det til frokost på knekkebrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk fint, og konserten var flott. Hadde flere sånne øyeblikk hvor jeg hverken tenker eller puster, og bare er i musikken. 

Men gamle damer, altså... Å høre dem diskutere venninne-intriger er påfallende likt å høre tenåringsjenter snakke om det samme :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Daria skrev:

Det gikk fint, og konserten var flott. Hadde flere sånne øyeblikk hvor jeg hverken tenker eller puster, og bare er i musikken. 

Men gamle damer, altså... Å høre dem diskutere venninne-intriger er påfallende likt å høre tenåringsjenter snakke om det samme :rolleyes:

:ler: Ja, det er det. Har vært mer enn en gang man har vært nødt til å hjelpe til med å løse intriger og floker blandt damene som vanker i foreningen og... Akkurat som ungdomslederne må med tenåringene... :ler: 

Håper du får en fin lørdag. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du har fått din dose på det området, ja :ler: Hun som sitter ved siden av meg er et skikkelig rivjern, der har jeg (over)hørt litt av hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...