Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Daria skrev:

Som vanlig går jeg på et nytt semester full av gode intensjoner om å lage skikkelig middag hver dag, bruke hjemmekveldene også til andre ting enn å kope framfor skjermen, prøve å holde litt orden i heimen og liknende klassikere. Å ikke ha fungerende pv hjemme hjelper jo - i går laget og spiste jeg grønnsakssuppe, tok oppvasken, ringte mormor, sorterte klær til dagens økt i vaskeriet, bar ut papirsøppel og leste både aviser og bok og var likevel i seng 22.15. Om det varer så lenge som til høstferien er vel heller tvilsom, basert på tidligere erfaringer, så jeg får passe på å komme med selvskrytet mens det fortsatt er en grunn til det :ler: 

Begynner som regel hver uke og hver dag med sånne intensjoner jeg... Og som regel ryker det når ettermiddagen kommer... :ler:  

God morgen, forresten. :kaffekopp: Håper du får en fin dag. :jepp: 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan se poenget med seniorkino. Babykino er jeg mer skeptisk til og strikkekino er på grensen til latterlig, men hundekino tar virkelig dette til et nytt nivå. Fordi det å kunne ta med hunden på kino er et stort, udekket behov for mange og ikke minst noe hunden har så stor glede av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! :hoppe: Nye-bøker-fra-Erik-Fosnes-Hansen-og-Ian-McEwan-bokfredag! :strix: Min plan for dagen, bare denne lille detaljen kalt jobb er unnagjort, er som følger: Norli (kjøpe Et hummerliv), posten (hente Nutshell), Meny (kjøpe pizza til middag - den lager seg selv (mens jeg leser) og kan spises med en hånd (mens jeg leser)) og så hjem til sofaen. Jevnlige avstikkere til kjøkkenet for å fylle på med mer te og sjokolade må påregnes, utover det blir kvelden svært stillesittende... Morgen dagen begynner sannsynligvis omtrent som kvelden slutter, men det lokker noen tenorer utpå ettermiddagen, så jeg kommer meg nok ut en tur også. Bøkene venter tross alt mens jeg gjør noe annet, det gjør nok ikke tenorene...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Roadrunner skrev:

Jammen, nå gir jo ikke mitt innlegg mening lengre :sukk:

Du må bruke siteringsfunksjonen til kommentarer på feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skravla skrev:

Du må bruke siteringsfunksjonen til kommentarer på feil.

Selvfølgelig... Filler'n! 

Æ'kke så god på bruke den siteringa. Jau! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Drøyt halvveis i hummerlivet, men nå slo fredagstrøttheten inn og hjernen ville ikke ha noe mer avansert enn Live at the Apollo og nettsurfing. Et øyeblikk av panikk da adblock'en plutselig hadde deaktivert seg - hadde fortrengt hvor mye reklamedritt det er på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noman Mubashir har kommet ut av skapet og Atle Pettersen mangler tyngde i Singin' in the Rain. Mange overraskelser i nyhetsbildet i kveld :filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te, sjokolade og kjeks (soft-baked cookies blir ingen gjenganger - de føles jo ikke helt ferdigstekte. Men de går ned, jeg er ikke så vanskelig...) er på plss - klar for høsten første live-kommentering av stjernekamp :cowboy: Har ikke helt oversikt over hvem som er med i år, men jeg er alltid for Knut Anders Sørum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I've never been a barbie doll, åpner Marian Aas Hansen og jeg tenker Hmmm... altså... Hun vil gjerne, men hun mangler trøkk for å overbevise som Gretchen Wilson.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google Gunnhild Sundli for å sjekke hvor gammel hun er - hun ser ut som om hun knapt er 20, men hun er jo over 30. Litt usikker på om det sangvalget var så vellykket - sangen er fin, stemmen hennes er fin, men sammen ble det ikke helt riktig. Mulig hun hadde taklet Gretchen Wilson bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kash har det travelt - han burde skru ned tempoet en smule og nyte det så lenge det varer - det blir neppe lenge uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...