Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

37 minutter siden, Skravla skrev:

Den gang menn var elegante.... eller altså.... 

Den gang du var ung..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rosalie skrev:

Den gang du var ung..?

Jeg var vel ekstremt ung i 1969..... såpass at jeg neppe tenkte mote eller MGP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene på din alder var kanskje ikke så elegante... :fnise:

Det kan man vel ikke kalle denne gjengen heller, men altså. Håret! Antrekkene! Koreografien! :rulle: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens store sjokk - høre den dannede og kultiverte Erik Fosnes Hansen bruke ordet puler helt uanstrengt :fnise: Har fått tre lange utdrag fra den kommende boka - som jeg gleder meg! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal vel ikke klage når vi kommer helt til onsdag i den siste ferieuka før noen drar igang oppussing av det mer bråkete slaget. Dessuten skal jeg uansett møte pappa og nevø på brygga om under en time - her skal Bygdø og folkemuseet introduseres for 5-åringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem var det fortsatt bråk - og sprekker i taket mitt... We are not amused. Men jeg hentet naboen til en liten guiding på badet så han kunne se resultatet, så da ble det hvertfall slutt på bråket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Daria skrev:

Da jeg kom hjem var det fortsatt bråk - og sprekker i taket mitt... We are not amused. Men jeg hentet naboen til en liten guiding på badet så han kunne se resultatet, så da ble det hvertfall slutt på bråket.

Sprekker i taket høres ikke så kjekt ut. Håper det bare er overflatisk hos deg men på den andre siden.... kanskje du får pusset opp badet gratis. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri så galt... :ler: Det er nok bare overfladisk, det er akkurat rundt et rør som går gjennom taket/gulvet. Tannglasset hadde falt ned i vasken, så det har nok vært en del vibrasjoner. Hadde uansett tenkt at det taket bør males, så jeg får sette huseier på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så er genseren strengt tatt både for kort og for trang og generelt lite flatterende, den er 100% akryl og har ikke blitt brukt på hvertfall 3-4 år. Men den har jo så fine farger (og er kjøpt i Praha)... *rydder i klesskapet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daria skrev:

Ok, så er genseren strengt tatt både for kort og for trang og generelt lite flatterende, den er 100% akryl og har ikke blitt brukt på hvertfall 3-4 år. Men den har jo så fine farger (og er kjøpt i Praha)... *rydder i klesskapet*

Men om du kvitter deg med den så blir det et lite hull der og Gudrun har salg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd det tar mer enn én genser for å skape noe som likner et hull i klesskapet mitt... Dessuten var det egentlig ikke så mye på salget som fristet. Eller, jeg sikler på et skjørt jeg liker snittet på, men er ikke sikker på om jeg er like begeistret for fargene (selv om jeg sikkert har en topp eller tre som passer til :plystre: ). Mulig jeg får slenge innom butikken og prøve og vurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint skjørt. 

 

En t-skjorte, skjortekjole og bukser ble med hjem her.... og så så jeg en fin kjole, men den ble etter nærmere vurdering igjen i butikken. Den lignet veldig på noe andre har kjøpt før meg.... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens. Jeg var innom farvehandelen på St. Hanshaugen for å kjøpe tekstilfarge og de konkluderte med at jeg så ut som om jeg hadde farget en del før (les: jeg trengte ikke råd og veiledning):fnise: Forøvrig full score for vennlig, kunnskapsrik og serviceinnstilt betjening, om noen skulle trenge en farvehandel-anbefaling. Husk bare oppslaget på kassa: Menn som skal kjøpe interiørmaling MÅ ha med lapp fra kona... :ler: 

Forøvrig plusspoeng for hyggelig betjening på Deli di Luca-butikken ved siden av også, hvor jeg kjøpte is (rabarbra-sorbet og pistasj med sjokolade) før jeg forsatte min vandre-på-måfå-og-lese-på-passende-benker-sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis fritidsproblemene en gang skulle ta overhånd tror jeg det blir steppekurs - det ser jo så gøy ut... :danser: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En limbo-dag her i dag, kommer aldri helt i gang med noe som helst.
Bare Youtube.... :sukk:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro ut på Pokémon-jakt kl 14, kom hjem for et kvarter siden. Da var jeg riktignok på Fiskeriet med gubben og kompis og spiste og tok et par glass i kveld - var strategisk plassert ved en yngleplass. 

Sitter på verandaen med en kaffe med Baileys og roer ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...