Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Takketakk *neier*

Ingen rynker eller grå hår har dukket opp i løpet av natten :nigo: Skjønt, offisielt har jeg vel ikke fylt ennå - jeg er født i 13.30-tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk og takk :takke:

Har feiret med teaterjubileum - første gang jeg har sett samme stykke 10 ganger... Enkelte bil sikkert hevde at den eneste måten det bør markeres på er med tvangsinnleggelse (hva skuespillerne som bare ler av oss mener, er det sikkert tryggest å ikke vite :fnise: ), men det er jo så herlig :strix:Nå er det bare en forestilling igjen :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt vellykket :jepp: Dessuten kan jeg melde at pistasj-smør helt fint kan spises bart rett fra glasset... :sikle: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-She looks almost medival! sa noen turister bak ryggen min på Rådhusplassen. Ettersom jeg var på vei hjem fra innsats på middelalderfestivalen, med lang kappe, flettekrans og det som ellers hører med var jeg greit fornøyd med den beskrivelsen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVT har en programserie for tiden som heter Tänk om  - jeg skvetter hver gang jeg ser det i programoversikten... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag. Trøtt. Søvn var oppskrytt, til gjengjeld kom det noen nye norske tekstlinjer fra Tenk om til overflaten i hodet mens jeg lå der og glodde i taket. Ja, jeg er litt enspora for tiden (igjen) - i morgen blir en en trist kveld...

Den varslede syndefloden i morgentimene i dag glimret med sitt fravær, med unntak av den ene skyen som seilte over toget en gang i 7-tida, mens jeg nesten sov.  Nå skal det visst bli knallsol og varmt, sies det, akkurat i tide til eksameninnspurten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de jeg liker mye bedre i sceneversjon enn på cd... Her er hjernen nå på Walking by a wedding, tidligere i dag har det gått i Always starting over og Kva gjor du annleis... I fullstendig språklig sammensurium, selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlidenhet? Nei, det driver vi ikke med - i Australia er en spade en spade.

Sitat

 

– Dette er en tragedie men den kunne vært unngått. Du kan bare komme deg dit med ferge og det er skilt der hvor det står pass deg for de jævla krokodillene, sier Entsch.

– Hvis du legger ut på svømmetur klokken ti på kvelden, kommer du til å bli spist.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol::essen2:

Vandret en runde rundt Sognsvann etter jobb i dag - plutselig var det sommer. Måtte ha en softis da jeg kom tilbake til byen og fant meg en benk under bugnende syriner i Rådhusparken hvor jeg kunne fullføre både isen og boken jeg hadde i vesken. Byliv :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke påstå at jeg var en 100% mønsterelev som alltid hadde stålkontroll på alt, men jeg hadde hvertfall vett nok til å dobbeltsjekke at jeg faktisk hadde med meg bøkene mine når jeg skulle ha eksamen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pussig nok satt jeg akkurat og leste den artikkelen - selvfølgelig helt uten Lukas, Steinar eller utvalgte musikalsanger i hodet...

-Dei gutta driv ikkje med veldedighet, dei driv business! Har du i det heile tatt sjekka kva som skjedde i Malmö? Dette er ikke berre dårleg karma, det er elendig byplanleggjing! Og kven må ta regninga? Oss, vanlege skattebetalare!

:fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... *utladet* :strix::grine::hjerter_rundt::legrine::hjerter::trist: Også kjent som aller, aller siste Tenk om-forestilling :sukk: Abstinensene vil bli harde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, legge seg burde man vel, i stedet for å sitte oppe halve natta og nerde i musikal-tåke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...