Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

I avdelingen for de viktige nyheter kan jeg melde at jeg innvier nye sko i dag :opplyser: Nye som i har stått på vent siden jeg kjøpte dem i Stockholm i vinterferien, etter å ha siklet på dem i Deichmann-butikker både i Sverige, Danmark og Skottland det siste året  uten å finne dem i riktig størrelse. Disse - bortsett fra at mine er trefargede i grønt, svart og rødt (mye mer diskret enn det høres ut) og veldig gode å gå i. Klok av skade og gamle gnagsår puttet jeg et solid lager av plaster i veska, men jeg har ikke tenkt på dem en gang. Godt kjøp - fornøyd jåle :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var vel ikke den eneste som pådro meg sko ved den anledning... :bigfoot: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da, så kjøpte du dine samme sted i nyttårshelga. Er ikke så lett å holde oversikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Daria skrev:

Mye overraskende i NRKs rapport fra Rygge: De ansatte er ikke fornøyd med å miste jobben og passasjerene setter ikke pris på å få lenger reisevei til flyplassen. Sjokk, sjokk.

Hørte et intervju med en ansatt som var i "sjokk". Dette var ikke det de hadde tenkt når h*n dro på jobb. Men hallo... de visste det skulle være styremøte i går, saken har vært i media masse siste månedene.... Du skal være lite oppdatert på eget arbeidssted dersom dette kom som et sjokk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt pussig å vedta nedleggelse før avgiften er endelig vedtatt. Det lukter en smule press og politisk spill over det både flyplassledelsen og RyanAir driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daria skrev:

Det er jo litt pussig å vedta nedleggelse før avgiften er endelig vedtatt. Det lukter en smule press og politisk spill over det både flyplassledelsen og RyanAir driver med.

Jepp. Og jeg sliter veldig med h orden en flat flyseteavgift liksom skal være konkurransevridende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

Mulig jeg må sitte i Slottsparken og sniffe syriner i stedet for å dra hjemom før konserten etter jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så effektiv og fikk gjort så mye før lunsj at det føles helt feil at det ennå er tre timer igjen av arbeidsdagen - strengt tatt har jeg da fylt kvota nå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Musikalnerdelykke-alarm. Ramlet inn på denne fra Book of mormon, og den er jo en ren Sound of Music-referanse/hyllest/rip-off :fnise: Metamusikal-humor - man må jo elske...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rart man er singel... :fnise: Men det virkelig creepy her er jo brudepikene som tilsynelatende multipliserer seg ut av løse lufta :redd:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seminar-fredag - hvilket betyr at jeg har sovet tre timer lenger enn vanlig og ennå ikke har gått hjemmefra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da, kronprinsessa har visst fått kle på seg selv i dag, helt uten hjelp av stylist. Og det går jo sjelden bra. Sjelden man ser så ukledelig snitt og farge. Hun kunne også prøvd å gjøre noe med håret, ikke bare ha det i "søndag på hytta i onepiecen"-style. Og nude Louboutins-sko til bestemorkjolen? Serr...
http://www.vg.no/rampelys/kongehuset/mette-marit-tilbake-paa-jobb-etter-ryggtroebbel/a/23695171/

Prinsesse Sofia, derimot, ser smashing ut som alltid. Men fikk ikke hun barn for type kjempekort tid siden? Skulle man ikke tro!
http://www.minmote.no/#!/artikkel/23695066/kongelig-daap-se-prinsesse-sofias-vakre-kjole

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette med å avholde kongelige begivenheter på dagtid en hverdag når jeg ikke er på nett overhodet er direkte ufint :jolie:Ut fra de få bildene jeg har sett nå synes jeg egentlig Mette-Marits kjole var mer passende for en formiddagsdåp enn det prinsesse Sofias var. Men ja, hun ser uanstendig smashing ut til å ha fått barn for to måneder siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En times lunsj når man har seminar på Litteraturhuset og det er knallvær er ikke så dumt - hei, Slottsparken! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt intetanende i salen på Tenk om, åpningsscenen var ferdig og det var tid for Steinar å gjøre sin entre. Døren går opp, og det er noe som ikke stemmer, men det tar et øyeblikk før jeg kobler helt. Har han gjort noe med håret? :klo:  Så åpner han munnen, og det er jo ikke Frank Kjosås, det er Jonas Urstad?! Plutselig hadde jeg en forestilling full av endringer - alle Steinars scener ble jo nye, og de andre måtte fylle de vanlige rollene til Urstad, noe de definitivt gjorde med sin helt egen tolkning... :fnise: Detaljnerdehjernen gikk jo i spinn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...