Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Uff, blir jo nesten på gråten selv av å se Weng være helt knust i målområdet. Samtidig er det jo litt rørende at det er en av de svenske jentene som holder rundt henne og trøster. Konkurrenter er man bare i løypa, ikke utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er åpenbart ikke så lett å telle i dag... Weng surret med hvor mange runder hun hadde gått, Simon Fourcade klarer ikke holde styr på hverken ekstraskudd, treff eller strafferunder. Kuleramme i julegave, noen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flirte litt i dag. Veldig synd på begge, men de er såpass erfarne at de burde ikke drive med sånne tabber. 

 

He har det blitt mye sport i dag, sammen med litt klesvask, strikking og stryking. Fant ut at haugen med duker til stryking var såpass stor at det var greit å bli kvitt den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har vært på mange foredrag om SoMe (Gud, som jeg hater det uttrykket), og de er dessverre akkurat sånn. Alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er Weng?

Heidi Weng - langrennsløper som bomma på antallet runder i helgen og gikk for tidlig i mål... :jepp:

SoMe?

Sosiale Medier = SoMe :lur:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes vi om Wesseltoft i går? Jeg syntes det var kjempefint. Og Bugge virker jo som verdens koseligste type. Jeg vil drikke vin med ham :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig bra. Jeg mener han bør ha julekonserten sin et par dager før jul så man kan senke skuldrene skikkelig før julen setter inn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekonsertene hans er så deilig lavmælte - det er bare å lene seg tilbake, lukke øynene og nyte. Eller sitte og se på ham spille - jeg blir så fascinert av hvordan han sitter helt uten noter og tilsynelatende bare spiller det som faller ham inn. Jeg vil også kunne spille sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også kunne spille sånn, men jeg kan jo ikke spille piano i det hele tatt. Men jeg fikk lyst til å ta fram fiolinen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Men eieren av telefonen som ringte under Deilig er jorden burde vært skutt ved daggry...

 

Jepp. Eller der og da (sånn under applausen etterpå)hadde fungert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så syntes jeg synd på vedkommende som klappet for tidlig i  starten.

Ellers noterte jeg meg at jeg aldri skal sitte på balkongen. Jeg er jo ikke lav, men følte meg som et lite barn der oppe. Så Bugge akkurat over kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær aldri den første som klapper - lytt til erfarne konsertgjengere :fnise: 

Jeg har fast plass på balkongen når jeg hører filharmonien, men noen rader lenger bak - der ser jeg over kanten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppet siste punkt på seminar-programmet (når klokka nærmer seg 14 på en fredag og det bare er 45 min program igjen er det vel ikke nødvendig med en halvtimes pause?) og rakk innom to bruktbutikker, en matbutikk og blomsterbutikken og var likevel hjemme før halv fire. Ingen dårlig start på helga :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...