Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så lys blond at jeg neppe vil merke grå hår før det er veldig mange av dem. Håper håret da velger å bli helt hvitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var vi visst også... :fnise: 

Og det er jo alltid verdt å huske at drillpiken bakerst til daglig er solistdanser i nasjonalballetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror søsteren min kan ha ca samme hårfarge som deg Daria, og det er litt dårlig gjort at hun bare får litt gratis striper i håret. 

Ett av de tidligere nevnte grå hår hos meg, førte til at mannen trodde jeg hadde fått maling i håret. :snurt:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til min første julekonsert med fagottene i år. Takk for smakebiten.:helen: :nissegutt:

Gled deg. De er fantastiske. Det er en god tradisjon å innføre. Hvilken konsert (dag og tid) skal du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg. De er fantastiske. Det er en god tradisjon å innføre. Hvilken konsert (dag og tid) skal du på?

Gleder meg veldig. Skal tirsdagen, så det er vel den første. Var skikkelig sent ute med billettkjøp så er overlykkelig over at det var noen igjen i det hele tatt.

Når skal du/dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Vi skal fredag. Er forholdsvis tidlig ute med kjøp, men er jo også erfarne fagottkorkonsergjengere (der var ordet sitt det). :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg må være tidligere ute neste år for å kunne velge dag og plasser. Erfarne Fagottkorkonsertgjengere skal man ikke kimse av. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, mye å kommentere.

1) Black Friday er et sant helvete! Og jeg var i butikk i dag. Det var fordi jeg MÅTTE på XXL (dårlig planlegging), og herregud... Lengre kø har jeg sjelden sett. Usmakelig!

2) Jeg har hatt grått hår lenge, så her farges håret. Det er jo ikke helt grått, men det grå jeg har synes forferdelig godt.

3) Hvorfor får jeg aldri kommet meg på fagottjulekonsert, jeg har jo lyst hvert eneste år? Men jeg skal på Bugge Wesseltoft da. Det er er riktignok ikke helt det samme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...